MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

w124 cupe pomoc w wyborze
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=40168
Strona 1 z 4

Autor:  Busku [ ndz mar 29, 2009 10:00 pm ]
Tytuł: 

Kolego użyj opcji SZUKAJ, znajdziesz tam wiele informacji na temat takiego silnika także z gazem [zlosnikz] Napewno po przeszukaniu i przeczytaniu bedziesz wiedział co i jak...

Autor:  RGill [ pn mar 30, 2009 10:48 am ]
Tytuł: 

Kolego lukasz9022

Mam takiego na sprzedaż jeśli jesteś zainteresowany wyślę Tobie na maila zdjęcia i dokładny opis

Pozdrawiam
Rafał

Autor:  BrunoGiamatti [ pn mar 30, 2009 5:47 pm ]
Tytuł: 

Cześć
Tak jak mówi Busku - przeszukaj trochę forum.
A szukasz 300 czy 300-24 ?? .. pierwszy na gazie to pomyłka a drugi - to pomyłka połączona z paranoją.
Skrzynie jak to skrzynie - to nie jest TH350 .. już ma prawo im czasami coś dolegać.
Jak kupisz CE z gazem to pierwsze co to proponuje pozbyć się LPG z niego - chyba, że kupisz np 220CE lub 320CE - z gazem sekwencyjnym. 230 i 300 (oraz 300 24V) mają wtrysk KE Jetronic, który lubi ud***ć właściciela pojazdu, gdy jest zagazowany.
Miłego szukania. Forum jest wysłane tematami o Ke Jetronicu na LPG .. i innymi tematami o CE
Pozdrawiam

Autor:  piotrjaniszek [ pn mar 30, 2009 8:02 pm ]
Tytuł: 

Gaz służy do gotowania, ogrzewania itd., a nie do jazdy [zlosnik]

Autor:  Darius [ pn mar 30, 2009 9:10 pm ]
Tytuł: 

Bierz z silnikiem 2.2 idealne rozwiązanie między osiągami a oszczędnością. Sam mam silnik 2.2 150 km i miałem wstawić gaz, ale póki co pali mniej niż moje wcześniejsze plastikowe badziewie: Golf III 1,4 z 1994 roku. :o

Części - chm - 124 CE trochę różni się od sedana ale niema tragedii nie jest drogo, a jak coś to jest tu spora grupa ludzi którzy chętnie pomogą.

Powodzenia w poszukiwaniach.

A jak szaleć to szalej i bierz 3,2 ponoc też pod gaz podejdzie

Autor:  BrunoGiamatti [ pn mar 30, 2009 9:23 pm ]
Tytuł: 

Ja bym polecił jednak 320 jeśli chcesz gazować...
CE musi mieć kopa .. A 320 z sekwencja nie powinna zawodzić.
Ceny części do 300-24 i 320 nie są niskie ale są ogólnie dostępne a i od sedana dużo podchodzi.
Jeśli nie chcesz kupić kota w worku to jednak proponuję posiedzieć 2 wieczory na forum a nie się wysługiwać (ile to razy można pisać to samo [zlosnik] )
... piotrjaniszek święta racja.

Autor:  BrunoGiamatti [ wt mar 31, 2009 9:05 am ]
Tytuł: 

.. Więc jak chcesz kupić 300 lub 300-24V ty TYLKO BEZ gazu! .. ewentualnie jeśli to chodzi jeszcze to wymontować gaz.
KE-Jet bardzo nie lubi współpracować z gazem (zwłaszcza w takich silnikach, które lubią być kręcone do 7000obr/min ;) ) .. Mi w 300-24 gaz pracował miesiąc aż roztrzaskało cały wtrysk (jak strzelił tak mija 1,5 roku jak CE jest jeszcze do końca nie zrobiona - a kasy na naprawy poszło ponad 1/3 wartości samochodu).
Jeśli chcesz oszczędzić na paliwie (tudzież na LPG) to 300CE jest jednym z najgorszych wyborów. A nie myślałeś nad tym żeby może jednak bez LPG sobie zapodać fure? .. Oszczędność na LPG jest tutaj tylko pozorna. Benzyna wychodzi z 15-20zł więcej na 100km (ale przy LPG też sporo benzyny idzie .. do tego jakieś wymiany kopułek i przewodów - do 300-24 przewody zapłonoe najtansze dorwałem za 570zł a reszta po 730-900zł).. 300CE nigdy nie będzie tanim wozidłem do utrzymania. Owszem są instalacje LPG, które mogą współpracować z KE-Jetronic'iem czyli - IGS. Ale do motoru 6cyl to koszt ok 5000zł taka instalacja.
... Nadal odradzam trzysetkę na gazie... Szkoda samochodu - a z resztą poważnym wyzwaniem jest kupić zagazowaną i w pełni sprawną ;)

Autor:  Chuck Norris [ wt mar 31, 2009 5:21 pm ]
Tytuł: 

nie jest problemem znaleźć 320-tke!
ta ma juz elektroniczny wtrysk i na nią sekwencję da się włożyć...
naprawd eposłuchaj kolegów i mnie :)
odpuść sobie wtrysk KE-Jet w połączeniu z gazem... jeśli juz to bez gazu...
be zgazu to pojeździ a jak koniecznie chcesz gaz i trzysete to tylko 3,2... ale domyslam sie w czymn problem... 3,2 to juz e-klasa i troszke więcej kosztuje a ty szukasz pewnie w rocznikach 85-89 bo takie można wyrwać za tanie pieniądze... te przysłowowe "tanie pieniądze" stracisz POTRÓJNIE na serwisowanie eksploatację i naprwy tego co ci rozwaliło po jednym tylko strzale... nie sugeruj sie że ma prawie 200KM... 320-tka ma 220KM i jeszcze lepiej chodzi... a naprawde 320-tki to juz troszke duze pojemnosci i nie ma zbyt wielu chętnych na nie... tym bardziej bez gazu bo potrafi spalić :)
więc albo jak ci koledzy radzą 220-tka tylko ze to też E-klasa lub 320-tka...
to są jedyne mądre rozwiązania do gazu nie jestem pewien czy 280-tka nie była na elektronicznym wtrysku i takie chyba też były w 124... ale chyba też tylko w E-klasie... więc dobrze sie zastanów... żeby nie było kolejnego gościa na forum co płacze że ma gaz i auto nie ma wolnych obrotów, odpalić nie może, dławi się, gaz strzelił co zrobić, itd itd...

Autor:  BrunoGiamatti [ wt mar 31, 2009 6:17 pm ]
Tytuł: 

Chuck Norris mądrze prawi
A 280 była chyba tylko w sedanie

Autor:  zegarek [ wt mar 31, 2009 6:28 pm ]
Tytuł: 

Alpaq pisze:
Chuck Norris mądrze prawi


Coś właśnie nie do końca, bo w 92 nie było jeszcze e-klasy.

Chuck Norris pisze:
3,2 to juz e-klasa


Chuck Norris pisze:
koledzy radzą 220-tka tylko ze to też E-klasa

Autor:  Chuck Norris [ wt mar 31, 2009 7:32 pm ]
Tytuł: 

no tak... racja... 280-tka i 320-ka poszła szybciej bo już od 92 roku i faktycznie nie była to jeszcze E-klasa :)
mój błąd spowodowany tym że nie spotkałem sie jeszcze z tymi motorkami w "starej" budzie...
ale to i tak rok 92 i motorek już na nowszym elektronicznym wtrysku więc i zorientowany ktoś może wołać więcej... o ile już nie będzie zagazowany...
chyba że będzie chciał się pozbyć smoka :)
wtedy warto obejrzeć :)
280-tka - 193KM
320-tka - 220KM
w takich szukaj :) <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
Cytuj:
Gaz służy do gotowania, ogrzewania itd., a nie do jazdy


a ja słyszałem jeszcze coś takiego: ropa to jest do traktorów i spalinowozów...


każda sroczka swoje piórka chwali... a na inne psioczy

Autor:  janus [ wt mar 31, 2009 7:58 pm ]
Tytuł: 

panowie nie przesadzajcie z tym gazem bo jak macie kiepskich gazowników, kiepskie instalacje, zajechane silniki to macie problemy jak masz dobrego gazownika dobra instalacje i silnik dobry to bedzie gitara, ja jeżdze na gazie juz od ponad 3 lat i jest gitara, mam dwóch znajomych majacych gwiazdy w gazie i tez nie narzekają więc jak słysze teksty

Gaz służy do gotowania, ogrzewania


to ręce opadają, choć nie zaprzeczę że jak silnik jest w kiepskim stanie to z gazem jest wtedy tragedia

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/