MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z przełącznikiem na S w automacie 560 sec https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=40322 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Marian-m110 [ ndz kwie 05, 2009 10:36 am ] |
Tytuł: | Problem z przełącznikiem na S w automacie 560 sec |
Witam przełączam na s i moim zdaniem powinien zmienić bieg na maksymalnych obrotach a tu i nic się nie zmienia co jest przyczyną tego problemu,dziękuje za podpowiedz |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz kwie 05, 2009 10:43 am ] |
Tytuł: | |
S to nie sport tylko standard E to economy. Pewnie to jest problemem tego, że na "S" nie ciągnie daleeeko. |
Autor: | Marian-m110 [ ndz kwie 05, 2009 10:49 am ] |
Tytuł: | automat |
Dziękuję już byłem w strachu ze coś nie działa jak należy. |
Autor: | Marcin1981 [ ndz kwie 05, 2009 10:56 am ] |
Tytuł: | |
Na S ciągnie do 4 tyś. Jeśli chcesz żeby ciągnął do 6tyś wciśnij pedał troszkę mocniej, aż poczujesz takie kliknięcie. Wtedy autko pójdzie na kick-downie. Pozdro! |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz kwie 05, 2009 11:11 am ] |
Tytuł: | |
Nie ma za co ![]() A ja nie miałem u siebie "S" i "E" ![]() ![]() |
Autor: | zegarek [ ndz kwie 05, 2009 12:58 pm ] |
Tytuł: | Re: automat |
Marian-m110 pisze: Dziękuję już byłem w strachu ze coś nie działa jak należy.
Bo nie działa. Prawdopodobnie źle wyregulowane cięgło do skrzyni. Ten przycisk kick-down pod pedałem śluży jedynie do redukcji, nie trzeba go wciskać, żeby silnik wchodził do końca na obroty. Na S i otwartej do końca przepustnicy powinien ładnie zamykać obrotomierz na każdym biegu. |
Autor: | Marcin1981 [ ndz kwie 05, 2009 3:29 pm ] |
Tytuł: | |
No to u mnie też coś nie gra :-/ |
Autor: | ukaniu [ ndz kwie 05, 2009 6:18 pm ] |
Tytuł: | |
Dokładnie, przy wciśniętym pedale do deski silnik ma zmieniać przy czerwonym polu. Mocniejsze wciśnięcie i uruchomienie włącznika K-D pozwala zrzucić o więcej niż 1 bieg. Linka połączona z przepustnicą powoduje że im mocniej ciśniemy tym wyżej zmienia bieg - granicznie przy czerwonym polu. Jesli zmienia niżej przy gazie do dechy to trzeba spróbować naciągnąć ta linkę mocniej. Dodam jeszcze - często regulację linki przeprowadza się aby samochód pasował "pod nogę" ![]() |
Autor: | Janfocus [ pn kwie 06, 2009 12:05 pm ] |
Tytuł: | |
zegarek pisze: Bo nie działa. Prawdopodobnie źle wyregulowane cięgło do skrzyni.
Ten przycisk kick-down pod pedałem śluży jedynie do redukcji, nie trzeba go wciskać, żeby silnik wchodził do końca na obroty. Na S i otwartej do końca przepustnicy powinien ładnie zamykać obrotomierz na każdym biegu. A Ktos ma może fotkę które i gdzie to cudo/cięgno jest? |
Autor: | kit [ pn kwie 06, 2009 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: A Ktos ma może fotkę które i gdzie to cudo/cięgno jest?
Tu widać rozpięty koniec linki. za tą czerwoną gumową osłonką jest śruba regulacyjna (na której opiera się pancerz) [img][img]http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1214468031_IMG_0005.jpg[/img] |
Autor: | zegarek [ pn kwie 06, 2009 12:44 pm ] |
Tytuł: | |
Kit Ja to reguluje tym cięgnem rozsuwanym co zaznaczyłem na fotce, a nie bezpośrednio na lince. Do tego chyba to jest? ![]() |
Autor: | lukasz [ pn kwie 06, 2009 12:46 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli manewry linką nie dadzą rezultatu to przyczyna może tkwić w zaworku ciśnienia odpowiedzialnym za przełączanie E/S. Sprawdź czy jest jakaś różnica w jeździe na obu trybach. |
Autor: | kit [ pn kwie 06, 2009 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
zegarek pisze: Ja to reguluje tym cięgnem rozsuwanym co zaznaczyłem na fotce, a nie bezpośrednio na lince. Do tego chyba to jest?
Dokładnie. W M117 reguluje się to tym cięgnem, a przy pancerzu linki nie ma żadnej śruby regulacyjnej. Niektóre silniki jednak ją posiadają np. M103. Sorry za wprowadzanie w błąd (dawno nie działałem przy reaktorze). |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |