MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
maska przed liftem i po lifcie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=40336 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | jakub_gozdzik [ ndz kwie 05, 2009 4:25 pm ] |
Tytuł: | maska przed liftem i po lifcie |
Witam Jaka jest roznica w masce przed i po lifcie. Ktora ma kratke przy przedniej szybie a ktora nie ? Pozdrawiam |
Autor: | karolkarol [ ndz kwie 05, 2009 5:01 pm ] |
Tytuł: | |
UZUPEŁNIJ PROFIL... Ja mam z 96 wiec raczej po lifcie i mam kratki przy szybie. Inaczej jest gril wklejony i pod innym kontem, przed liftem były chyba bardziej pionowe grile:)) Pozdrawiam |
Autor: | Tomek77 [ śr kwie 08, 2009 12:44 am ] |
Tytuł: | |
U mnie w S300 kratki brak 97r chyba zależy od silnika w 3,0TD sie nie spotkałem. Większość S350 TD ma kratkę. |
Autor: | karolkarol [ śr kwie 08, 2009 9:47 am ] |
Tytuł: | |
W 97 był chyba drugi facelifting!!! |
Autor: | Tomek77 [ śr kwie 08, 2009 12:45 pm ] |
Tytuł: | |
Z tego co mi się wydaje to zmiany występowały na bieżąco były to tzw.: zmiany danego roku modelowego(przy dekodowaniu nr VIN jest odpowiedni kod) główne zmiany wyglądu zewn. i wewn. zakończyły się w 1996r, silnik 3,0TD wszedł jakoś na koniec 96 roku i zastąpił 3,5, może wtedy zmienili maskę na taką bez kratki. Co do tych wszystkich zmian to jest taka spora tabelka z datami co kiedy było zmieniane. |
Autor: | pepe [ śr kwie 08, 2009 12:50 pm ] |
Tytuł: | |
Kratka przy szybie nie zalezy od liftingu, tylko m.in. np od posiadania filtru weglowego... Od pocz produkcji były takie i takie. |
Autor: | Emsi [ śr kwie 08, 2009 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
Odchodząc od tematu "kratki", czy ktoś jest w stanie autorytatywnie odpowiedzieć jakie są różnice? Sam jestem ciekawy!? Napewno przy lifcie zmieniły się kierunkowskazy na bezbarwne. To najszybciej przez wielu właścieli starszych serii było bardzo często zmieniane. <br>Dodano po 12 minutach.:<br> Przód I seria: http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_1/Aussenaufnahmen/pages/A90F1968.htm Przód II seria (1994-1996): http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_2/Modell_1994-1996/Aussenaufnahmen/pages/A94F143.htm Lampa I seria: http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_1/Aussenaufnahmen/pages/A90F1962.htm Lampa II seria (1994-1996): http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_2/Modell_1994-1996/Aussenaufnahmen/pages/A94F144.htm |
Autor: | pepe [ śr kwie 08, 2009 2:02 pm ] |
Tytuł: | |
to co pokazujesz to kwestia grilla i niczego wiecej z zewnatrz. |
Autor: | Tomek77 [ śr kwie 08, 2009 11:06 pm ] |
Tytuł: | |
W140 główne daty: 03.1991 - Początek produkcji 6 Zylinder 300 SE/L, den 8 Zylindern 400 und 500 SE/L und dem 12 Zylinder 600 SE/L 01.1992 – premiera SEC-Coupé 06.1993 – zmiana oznaczenia z 300 SE na S 320(tu zmiana silnika), 300SD na S 350 Turbodiesel, 600 SEL na S 600 L, 500 SEC na S 500 coupe. Ogólna zmiana i wprowadzenie oznaczenia literowego C, E, S itp. 02.1994 – silnik 420 w Coupe 03.1994 – salon genewski lifting, tj.: nowa szeroka listwa i zderzaki, dzielona tylna blenda (3 częściowa), białe klosze migaczy przednich, tylne migacze pomarańczowe (wcześniej czerwono pomarańczowe), zmieniona tapicerka w środku (inne schowki w drzwiach itp.) 10.1994 – nowe lusterka zewnętrzne takie jak w 210(przed liftem) i 202 04.1995 – Parktronic (PTS) zamiast anten biegu wstecznego - seria w S 600. System ESP w S 600 coupe. 09.1995 – 5 biegowy automat w S600, ESP dostępne dla V8 sedan i coupe a dla V12 seria. Nowa konsola klimatyzacji automatycznej. 06.1996 – 5 biegowy automat dla modeli V6 (S280 na zamówienie), ASR i tempomat(S350 na zamówienie), wprowadzenie S300TD 5 biegowy automat w serii. Białe migacze tylne i biało czerwone w coupe. 08.1996 – zaprzestanie produkcji S350TD 12.1996 – ESP dostępne z S280 i S320. BAS wszystkie 140 i 129 06.1997 – wprowadzenie systemu ASSYST (Aktive Service System). 07.1998 – koniec produkcji S600 08.1998 – koniec produkcji CL 420, S300, S280, S420, S500 09.1998 – koniec produkcji CL500, CL600, S320, S320L, S420L, S500L, S600L <br>Dodano po 8 minutach.:<br> pepe pisze: to co pokazujesz to kwestia grilla i niczego wiecej z zewnatrz.
Nie do końca. Na zdjeciach jest model przed liftingiem 1994 i po liftingu - inne zderzaki, leflektory, migacze i grill Tu jeszcze plan produkcji różnych modeli W140 ![]() |
Autor: | pepe [ czw kwie 09, 2009 12:55 pm ] |
Tytuł: | |
Odnosze sie do maski i tego co z nią związane (=grill). Bo o tym byla mowa wstępnie, a nie o migaczach, listwie itd... To wiadomo, ze jest inne. |
Autor: | Wika [ czw kwie 09, 2009 1:53 pm ] |
Tytuł: | |
Patrzę na tą tabelkę i czekam na telefon z propozycją odkupienia tego ostatniego S500 ![]() W140 z 2000 roku to fajna sprawa ![]() |
Autor: | Tomek77 [ czw kwie 09, 2009 6:34 pm ] |
Tytuł: | |
Emsi pisze: Odchodząc od tematu "kratki", czy ktoś jest w stanie autorytatywnie odpowiedzieć jakie są różnice? Sam jestem ciekawy!? Napewno przy lifcie zmieniły się kierunkowskazy na bezbarwne. To najszybciej przez wielu właścieli starszych serii było bardzo często zmieniane. <br>Dodano po 12 minutach.:<br> Przód I seria: http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_1/Aussenaufnahmen/pages/A90F1968.htm Przód II seria (1994-1996): http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_2/Modell_1994-1996/Aussenaufnahmen/pages/A94F143.htm Lampa I seria: http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_1/Aussenaufnahmen/pages/A90F1962.htm Lampa II seria (1994-1996): http://www.mb-w140.de/Mediengalerie/Werksfotos/Limousine/Serie_2/Modell_1994-1996/Aussenaufnahmen/pages/A94F144.htm pepe pisze: to co pokazujesz to kwestia grilla i niczego wiecej z zewnatrz.
Mi to wygląda na to że pytanie dotyczy ogólne zmian na zdjęciach tj.: lamp, migaczy i innych różnic, tak po za "kratką"... |
Autor: | pepe [ czw kwie 09, 2009 11:45 pm ] |
Tytuł: | |
Temat produkcji roku 2000 kiedys byl drążony na jednym z forów w US. Zreszta sam go troche nakrecalem. Wyglada na to, ze to tylko wersje specjalne (opanc itp). No i wiecie mam nadzieje, ze Prezydent Rosji do dzis jezdzi 140. To tez moze byc wlasnie jeden z ostatnich wyprodukowanych. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |