MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
schemat podcisnien 350 td https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=40506 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | karolkarol [ ndz kwie 12, 2009 1:55 pm ] |
Tytuł: | schemat podcisnien 350 td |
Witam Bardzo prosze o pomoc w znalezieniu, lub udzieleniu na forum schematów podciśnien w tym aucie. Ostatnio znalazłem u siebie wolną rurke podciśnieniową, a jej drugi koniec jest podłączony,jako jedna z dwóch podciśnien do pompy paliwa(sterowania gazem) Wygląda na ważną, a nie jest podłączona z jednej strony, ani zaślepiona. |
Autor: | Gerri [ ndz kwie 12, 2009 3:49 pm ] |
Tytuł: | |
Oczywiście jak zawsze brak koloru ![]() Te kolory nie są po to, żeby mechanikowi było weselej, tylko służą do IDENTYFIKACJI!!! Czasami po kolorze (nie korzystając ze schematu) można przeznaczenie danej rurki dosyć dokładnie określić. |
Autor: | karolkarol [ ndz kwie 12, 2009 6:32 pm ] |
Tytuł: | |
rurka czarna kończy się po lewej stronie patrząc od przodu przy skrzynce z komputerem, a zaczyna przy pompie paliwa.przy prawym reflektorze się rozdziela i jest tam jaks gruszka,filtr sam nie wiem co to? |
Autor: | Gerri [ ndz kwie 12, 2009 7:25 pm ] |
Tytuł: | |
Rurki czarne służą zazwyczaj do napowietrzania układu. W modelu 124 rurka ta wchodziła pod deskę rozdzielczą i tam się kończyła do niczego nie podłączona (żeby zasysać czyste powietrze spod deski rozdzielczej). W późniejszych modelach wprowadzono filterki na końcu wężyka i przewód kończył się w komorze silnika. Tak więc raczej nie licz na to, że jej prawidłowe podłączenie zmieni cokolwiek w zachowaniu samochodu. |
Autor: | karolkarol [ wt kwie 21, 2009 4:39 pm ] |
Tytuł: | |
OK. ta rurka jest ok. ale nadal potrzebuje schematy podciśnień, bo mam źle porobione w podciśnieniach i musze dojść po schematach. Prosze o wrzucenie, albo wysłanie na maila schematów, bardzo potrzebne ![]() ![]() ![]() |
Autor: | karolkarol [ wt sie 04, 2009 4:10 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie. w temacie schemató podciśnień to schemat już mam, przez co mam jeszcze kilka pytań: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://lukaszlukasz.fotosik.pl/albumy/669319.html Teraz pytania: Doszliśmy żę ten elektrozawór na 1 zdjęciu steruje podciśnieniem podawanym na ten drugi zawór. Na tym drugim nie wyczuwamy podciśnienia,tylko tyle że jak odłączam tą brązową rurke to przez chwile jest coś i właśnie nie wiemy czy powinno. Czy ten elektrozawór nie otwiera tego drugiego zaworka podciśnieniowego. I do czego służy to pokrętło umieszczone na spodzie ABS-u widoczne na ostatnich zdjęciach? |
Autor: | stanleym126 [ wt sie 04, 2009 5:45 pm ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy dobrze kojarzę ale w W126 w tej okolicy jest taka raurka z plastikową nakrętką do klimy, a druga z przodu przy prawym reflektorze patrząc od przodu. |
Autor: | karolkarol [ wt sie 04, 2009 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
Ale o którym zdjęciu lub o czym mowa? |
Autor: | Gerri [ śr sie 05, 2009 8:54 am ] |
Tytuł: | |
karolkarol pisze: Doszliśmy żę ten elektrozawór na 1 zdjęciu steruje podciśnieniem podawanym na ten drugi zawór.
W ZŁĄ STRONĘ IDZIESZ!! To na drugim zdjęciu to zwykły trójnik z zaworkiem jednokierunkowym - umożliwia cienką rurką pobieranie podciśnienia z grubej rury. To na zdjęciu pierwszym (kolorów znowu nie podałeś - ale na szczęście widać) to zaworek do GASZENIA. Przewód brązowy i brązowy z niebieskim paskiem służą właśnie do gaszenia. Jest to elektryczny odpowiednik mechanicznego zaworka w W-124 (tego na stacyjce) |
Autor: | karolkarol [ śr sie 05, 2009 6:12 pm ] |
Tytuł: | |
Ok. dzięki, teraz to ma sens ![]() A wiesz może jeszcze do czego jest to pokrętło pod ABS-em i czy zapowietrzone hamulce mogą mieć wpływ na słabsze ich działanie? Wspomaganie hamulców jest ale jakby nieco słabsze niż powinno, nie wiem gdzie szukać przyczyny nie słychać żęby uciekało podciśnienie, żadnych wycieków z pompy hamulcowej. Testy serwa robiłem i teoretycznie działa, ale... Odłączyłem dzisiaj ABS i przy następnej jeździe zobacze możę to być wina pompy ABS? |
Autor: | Gerri [ śr sie 05, 2009 7:46 pm ] |
Tytuł: | |
karolkarol pisze: A wiesz może jeszcze do czego jest to pokrętło pod ABS-em
Pompa ABS-u nie ma żadnych pokręteł - to jest obudowa gumy stanowiącej zawieszenie pompy. |
Autor: | karolkarol [ śr sie 05, 2009 8:01 pm ] |
Tytuł: | |
Jakie powinna być wartość ciśnienia na wyjściu pompy vacum tej od wspomagania hamulców?ok 1bar? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |