MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob kwie 18, 2009 4:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 10, 2009 10:42 pm
Posty: 17
Witam,
powoli trzeba zacząc poszukiwania swojego maleństwa do kochania w126.
Po rozeznaniu mam na wydanie 16tysięcy na czysto czyli 3,5 tys. euro na strzałe.
I teraz zasadnicze pytanie - czy jest jakas usługa, sprzęt który umożliwia sprawdzenie ralnej przeszłości samochodu?
Na co zwrócić uwage? Chodzi mi tylko o porady dot. odkrycia szpachli i innych robionych elementów. Mam ojca "mechanika" z zamiłowania i wyuczenia - co prawda w tym nie siedzi na bieżąco ale mmomentalnie usterki potrafi wychwycić.
Może to smieszne ale dla mnie samochód robiony to jednaj nie to.
wole golasa niż szpanowate składane coś [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 5:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn paź 06, 2008 9:13 pm
Posty: 502
Numer GG: 9682008
Lokalizacja: Krosno
prokuna pisze:
wole golasa niż szpanowate składane coś



Zależy jakiego tego golasa chcesz no i z jakim motorem :) Bo do kochania to chyba tylko 560 SEC lub SEL :) Pozdro

_________________
" W życiu piękne są tylko chwile "

W poszukiwaniu pierwszego Mercedesa ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 5:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Witam. Podejście godne pochwały. Możesz pożyczyć/kupić od kogoś miernik grubości lakieru. Pewnie zaraz ktoś napisze w tym temacie jaka powinna być norma i jakimi odchyłami należy się przejmować. Poza tym możesz chyba zamówić rzeczoznawcę, ale to już dodatkowe pieniądze. Pozdrawiam.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 7:02 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 10, 2009 10:42 pm
Posty: 17
na 90% będzie to 2,6se
bo na taki mnie stac a na okazje nie licze
Sel mi sie nie podoba, a 2,6litra mysle, ze da rade.
Byle silnik byl cichy i nie klekotal jak kosiarka.
Jaki golas?
niech ma nawet wszystko na korbke;) byle cały i niekombinowany.
Co bylo w standardzie w 126tce?
wszystkie, które widzialem miały klime i przednie szyby elektryczne, abs?
To był standart? Jeśli tak to więcej nie trzeba.
Będe zadowolony gdy będzie mial (nawet bardzo):
klime, przednie szyby elektryczne, elektryczne lusterka z podgrzewaniem i wycieraczki reflektorów.
Mam nadzieje, że znajde - w koncu se to nie bmw dla małolatów?
szczególnie w 2,6 <br>Dodano po 3 minutach.:<br> a czy sa jacyś milośnicy w126 z Poznania?
Chętnie bym zobaczyl zadbane w126 szczególnie se.
Oczywiście uznaje zasade że samochodu, broni i kobiety sie nie pożycza;)

Zapomnialem sie przedstawić:
Bartosz z Poznania biedny student prawa (narazie ;) )

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 8:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
126 w standardzie ma wspomaganie, ABS,ogrzewane lewe lusterko i tylną szybę ,a i centralny zamek.Cała reszta czyli elektryka szyb ,lusterek, foteli,klima,komputerek pokładowy itd były za dopłatą.Niestety taką politykę ma Mercedes.Do standardu też należy dodać komfort, bezpieczeństwo i prestiż S klasy :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 11:17 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Od momentu zakończenia produkcji minęło już 18 lat. Jest bardzo trudno znaleźć auto naprawdę bezwypadkowe ale szukaj cierpliwie (jak ja) bo jest to możliwe. W listopadzie przyprowadziłem "austryjackiego" 300SEL z chyba największym wypasem jaki był. Nie bity ale ma trochę rys i rysek (zderzaki, jedne drzwi gwoździem) i jedną płaską "przycierkę" bez naruszenia lakieru. Chromy nówki, ranty błotników i tylnej klapy a nawet dolny rant tylnej szyby (sprawdza się od środka w bagażniku) jak z fabryki. Jest kilka rzeczy do poprawek i zrobienia (tłumik pierdzi, wycieraczki przednich lamp zepsute, webasto pompa do wymiany, klima szybko się wyłącza, LPG do założenia [zlosnik] ) ale to chyba normalne.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 12:03 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
bmw pisze:
126 w standardzie ma ABS, centralny zamek..


Niestety nie. Chyba, ze myslisz o 260 SE, ale tam tez ABS byl na poczatku za doplata.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 1:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 10, 2009 10:42 pm
Posty: 17
ja z Poznania.
Od pewnego czasu przeżywam szok - nie wiem co się dzieje,
ale ceny w124 również coupe lecą na łaeb na szyje.
Dziaj na cotygodniowej najwiekszej giełdzie wielkopolskiej (Poznań)
widziałem kilka egzemlarzy i nikt nawet nie patrzył na te powyżej 12 tysięcy (coupe).
Zgadałem się z jednym posiadaczem w124 - coupe, 3 litry, 91
bez skóry, gołębi - nikt nawet nie ogląda jego sztuki
a njajwyższa oferta jaka dostał to 9,5tysiąca na którą z żalem musi sie pewnie zgodzić. Sztuka na oko naprawde zadbana i bezwypadkowa
(na oko - ale małe pierdułki wychodzą w kanale).
No ale w126 nie widziałem. tylko w140sel 6litrów v12 95/6 za 32tysiące wyjściowa. No ale 140 to brzydal.

co sie dzieje, żeby stare polo było droższe od 124-ki?
Kryzys czy co?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 7:22 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
stare polo to idziekupic z 1tys zl nie wiem gdzie widziales drozsze polo od 124 ;)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 9:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 05, 2008 9:51 pm
Posty: 91
Cytuj:
No ale 140 to brzydal.


chcesz o tym podyskutować w cztery oczy? :lol: <joke>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 10:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
bmw pisze:
prestiż S klasy :)

Nie bardzo rozumiem mógłbyś rozwinąć?

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 10:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 05, 2008 6:42 pm
Posty: 292
Lokalizacja: Kolno
prokuna pisze:
No ale 140 to brzydal.


Hmm z ktorej strony??

_________________
Lexus LS460 Fsport
W126 SE500 1980
C123 280 CE I seria :)
W 123 300D Automat 82 Ex
Vito 112CDI 02


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 8:47 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 10, 2009 10:42 pm
Posty: 17
mi chodzi o polo z 1995 - dla mnie to już stare.
To 3-ka już.
To był golec, kolor "pedalskie" marzenie za chyba 7 tysięcy.

niedaleko w124 golec, ale od starszego pana.
Najmiejszy silnik ale stan dobry (zmatowany lakier)
za 4,6tys. zł.
BMW e36 2.0r6 instalacaj na wtrysku za 6tysięcy.
Robiona na przodzie (ale dobrze), maska inna niz barwa reszty.

Do czego to juz doszlo?

w140 to w moim mniemaniu brzydal absolutny.
W środku jest piekny ale na zewnątrz to klocek.
do bmw serii 7-dem nie ma nawet startu, legend też ładniejszy;)
Chodzi mi tylko o wygląd - ale o gustach się nie dyskutuje <br>Dodano po 20 sekundach.:<br> mi chodzi o polo z 1995 - dla mnie to już stare.
To 3-ka już.
To był golec, kolor "pedalskie" marzenie za chyba 7 tysięcy.

niedaleko w124 golec, ale od starszego pana.
Najmiejszy silnik ale stan dobry (zmatowany lakier)
za 4,6tys. zł.
BMW e36 2.0r6 instalacaj na wtrysku za 6tysięcy.
Robiona na przodzie (ale dobrze), maska inna niz barwa reszty.

Do czego to juz doszlo?

w140 to w moim mniemaniu brzydal absolutny.
W środku jest piekny ale na zewnątrz to klocek.
do bmw serii 7-dem nie ma nawet startu, legend też ładniejszy;)
Chodzi mi tylko o wygląd - ale o gustach się nie dyskutuje


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 10:22 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
prokuna pisze:
w140 to w moim mniemaniu brzydal absolutny.
W środku jest piekny ale na zewnątrz to klocek.


Myślę, że jeśli szukasz fajerwerków stylistycznych to napewno znajdziesz w BMW lub w nowych Mesiach. Ja jednak lubię ten tradycyjny (dla niektórych nudny) prosty styl. To sprawia też, że Merce tak szybko się nie starzeją.
Dobrym porównaniem jest też architektura - ta nowoczesna, szybko robi się nieciekawa i "stara".

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 10:38 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Moim zdaniem 140 też nie jest piękna. Ona ma dość mocno zachwiane proporcje tworzące tzw. lekkość samochodu. Wystarczy zerknąć na tył - małe kółko otoczone kawałem blachy. Potoczne określenia W140 właśnie z tej jej "twierdzowatości" wynikają. Jak stoję obok W140 to mam wrażenie samochodu mocno rozpukniętego sterydami. Coś w tym jest - jakieś poczucie bezpieczeństwa, luksusu lat 80. Teraz też najdroższe auta (Rollsy, Bentleye) mają stylistykę skierowaną do raperów i arabskich magnatów.
Na drugim końcu smukłej elegancji - włoskiego powiewu w liniach jest 126 SEC, proporcjonalny - zresztą ulubione auto Bruno Sacco (zdaje sie oprócz plastikowych podkładek pod klamki - które uznał największym błędem w projekcie). Cała gama 126 to jest elegancja na kołach, 124 ma jeszcze jej bardzo dużo za to 201 już znacząco mniej.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl