MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
nieszczelne wtryski sprinter 2,2 cdi NIE CHCE ODPALIĆ https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=40807 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | matio9 [ pt kwie 24, 2009 10:32 pm ] |
Tytuł: | nieszczelne wtryski sprinter 2,2 cdi NIE CHCE ODPALIĆ |
PO USZCZELNIENIU WTRYSKÓW NIE MOGE ODPALIĆ SPRINTERA, PALIWO DOCHODZI DO WTRYSKÓW A DALEJ NIE IDZIE NIEWIEM DLACZEGO CZY JEST TO BŁĄD W ELEKTRONICE CZY COŚ MECHANICZNEGO PROSZE O POMOC |
Autor: | Gerri [ pt kwie 24, 2009 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
1. Również serdecznie Ciebie witamy!! 2. Nie pisz DUŻYMI LITERAMI!!! - nikt z tego powodu pytania szybciej nie zauważy! Natomiast jeżeli MUSISZ pisać dużymi literami bo niedowidzisz - to udaj się do okulisty ![]() 3.Co to znaczy: "uszczelnieniu wtrysków"? - co się działo? 4. Zacząć trzeba od odczytu kodów błędów. To nie jest Syrenka, że jak się sprawdzi paliwo i iskrę - to musi zapalić. Tutaj jest kilkanaście różnych czujników i skomplikowana elektronika - a Ty chcesz na odległość się dowiedzieć co go boli... Pzdr. |
Autor: | MercSwir [ pt kwie 24, 2009 11:25 pm ] |
Tytuł: | |
Czym uszczelniłeś wtryski?? Bo skoro dochodzi do wtrysków, to oznacza że nie ma z nich ujścia. Nie uszczelniłes ich czasami jakims silikonem?? Może dostał sie na końcówki wtrysków? sprawdź ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob kwie 25, 2009 9:27 am ] |
Tytuł: | |
Ech... pewnie poszły uszczelki termiczne i wywalało smołe spod wrysków..... Niestety często wtryski nieprzezywają takich operacji... ![]() |
Autor: | Maksio [ sob kwie 25, 2009 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
nie jestem mechaniorem, więc wytłumaczę to na chłopski rozum co może być, bo tam są takie "kostki" które zapewne były odłączane kiedy uszczelniałeś wtryski. Posprawdzaj, czy każda jest dociśnięta itd., bo może dlatego nie chce odpalić. |
Autor: | matio9 [ wt kwie 28, 2009 10:32 pm ] |
Tytuł: | |
Wszystkie kable podłączyłem jak były, ale zastanawiam się jeszcze nad odpowietrzaniem. Jak się za to zabrać ? |
Autor: | me-how [ wt kwie 28, 2009 10:42 pm ] |
Tytuł: | |
zaprowadź auto do warsztatu - to będzie chyba najlepsze rozwiązanie |
Autor: | heniekx [ śr kwie 29, 2009 7:26 am ] |
Tytuł: | |
Jakbyś nie dał rady z tymi wtryskami to tutaj masz podaną ofertę na nowe. |
Autor: | jachimek [ śr kwie 29, 2009 12:19 pm ] |
Tytuł: | |
2,2 cdi to są juz pompowtryskiwacze, prawda??? takich aut sie nie odpowietrza;];];] to nie jest star czy jelcz na mechanicznym wtrysku gdzie męczyłes się zeby odpowietrzyć wraka;) tutaj sam musi przeciągnąć paliwo:):) spróbowałes go pociągnąć???? mieliśmy tak kiedys w Masterze... na pociag nam odpalil |
Autor: | Gerri [ śr kwie 29, 2009 1:51 pm ] |
Tytuł: | |
jachimek pisze: 2,2 cdi to są juz pompowtryskiwacze,
Mercedes nie stosuje pompowtryskiwaczy! Odnośnie odpowietrzania: już poprzednie motory serii 600 ze zwykłymi wtryskami odpowietrzały się same. |
Autor: | jachimek [ śr kwie 29, 2009 2:09 pm ] |
Tytuł: | |
dlatego po "prawda" byly znaki zapytania bo pewny nie bylem... w kazdym razie wiem ze takich fur sie nie odpowietrza... |
Autor: | matio9 [ sob maja 16, 2009 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
Odpaliłem wkońcu mojego nieszczęsnego sprintera wystarczyło wcisnąć dobrze wtyczke na wtrysk i odpalił za pierwszym razem bez odpowietrzania. niestety pojawił sięnowy problem zpod jednego wtrysku nadal leci ropa nie udało sięgo uszczelnić. Czy teraz musze wymienić głowice ? |
Autor: | Wojtas.bb [ sob maja 16, 2009 11:33 pm ] |
Tytuł: | |
znaczy źle uszelniony wtrysk |
Autor: | Maksio [ ndz maja 17, 2009 6:24 pm ] |
Tytuł: | |
matio9 pisze: Odpaliłem wkońcu mojego nieszczęsnego sprintera wystarczyło wcisnąć dobrze wtyczke na wtrysk i odpalił za pierwszym razem
czyli miałem rację ![]() co do wtrysków to jak wyżej... po prostu źle zrobione |
Autor: | matio9 [ pn maja 18, 2009 12:01 pm ] |
Tytuł: | |
Wojtas.bb pisze: źle uszelniony wtrysk
A, jak uszczelnić dobrze ?? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |