MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
sec420 silnikowy problem...co dalej? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=40873 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ftms [ pn kwie 27, 2009 7:28 pm ] |
Tytuł: | sec420 silnikowy problem...co dalej? |
Witam Forumowiczów i prosze o pomoc.... Posiadam Mercedesa SEC 420 V8 z 91roku,samochód jest zadbany,a wszystkie naprawy wykonuję tylko i wyłącznie na sprawdzonych orginalnych częściach. Oto mój problem.... Po naprawie wstecznego biegu (co oczywiście nie musi mieć żadnego znaczenia z zaistniałą usterką) zaczęły się problemy z silnikiem,ktore objawialy sie NIERÓWNĄ JEGO PRACĄ,rzucanie,huśtanie no naprawdę nie ten samochód ,którym mój SEC był wcześniej! Wymieniłem więc Świece,kable,kopułkę,palec,przy okazji zostały zrobione uszczelki 'klawiatury'....dalej nic;/ Przy okazji wybuchł mi gaz (auto jezdziło bez zarzutu na instalacji lpg,z naprawde dobrymi,a nawet lepszymi niz na benzynie!)....tu zrobione zostały płyta spiętrzajaca (chodzi idealnie),pajak i iglica wszystko ideał,nowa guma pod silnikiem,przepustnicą?....wymieniłem także REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA (metalowa gruszka przy pająku) i teraz wszystko powinno grać,ale.... ...przy przekręceniu kluczyka na pozycję start (kiedy zapapalają się kontorlki) załącza się pompa paliwa i daje ciśnienie benzyny (mierzone przy pającku) 6Bar (tak jak wg.ustawień fabrycznych być powinno)po przekręceniu kluczyka i zapaleniu silnika kończy się podziałka na mierniku(czyli ponad10Bar) samochód kopci na czarno i zalewa świece... CO MOŻE BYĆ NIA TAK,tj.CO JEST NIE TAK? moze drugi hydrauliczny? regulator ciśnienia paliwa (czarna kostka przy pającku) jest za to odpowiedzialny(nie mozna go sprawdzić?) PROSZE O POMOC i z góry dziękuję! |
Autor: | Janfocus [ pn kwie 27, 2009 7:59 pm ] |
Tytuł: | |
A czy była próba regulacji składu mieszanki na wolnych? Wtyczkę od regulatora który jest od strony grodzi przy rozdzielaczu można wyjąć, wtedy elektronika nie będzie wprowadzać poprawki na skład mieszanki... Proponuję próbe regulacji (zubożenia mieszanki) -powinien przestać na czarno kopcić... tu jest przepis http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=34349 |
Autor: | roadrunner [ pn kwie 27, 2009 9:56 pm ] |
Tytuł: | |
ftms pisze: po przekręceniu kluczyka i zapaleniu silnika kończy się podziałka na mierniku(czyli ponad10Bar
Tutaj jest problem, ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie jeśli regulator ciśnienia jest sprawny to moze przy remoncie skrzyni uszkodzili (zagięli) przewód paliwowy powrotu. Spróbuj odlączyc przewod paliwowy wychodzacy z regulatora do baku i wtedy sprawdz ciśnienie jeśli nadal bedzie tak wysokie i regulator bedzie puszczal paliwo to znaczy ze on jest uszkodzony, jeśli cisnienie bedzie w granicach 6 bar to znaczy że masz niedrożny przewod. Jeśli ciśnienie nadal bedzie wysoki a z regulatora nie poleci paliwo to regler moze byc nie drożny lub masz niedrożność jeszcze przed nim. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |