MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

W 211
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41129
Strona 1 z 1

Autor:  Andy73 [ ndz maja 10, 2009 8:45 pm ]
Tytuł:  W 211

Witam wszystkich i proszę o pomoc.Jestem użytkownikiem w210 270 cdi.Generalnie jestem z auta zadowolony,ale denerwuje mnie jego ciągłe rdzewienie,w coraz to innych miejscach.Obecnie zastanawiam się nad kupnem 211 320 cdi w wersji kombi rocznik 2004,przebieg 160 000 km.Zakupiony w Polsce,1 właściciel,bez wypadku,serwisowany w mercedesie.Ponieważ słyszałem różne opinie o tym aucie,to moje pytanie jest czy warto zamienić na ten samochód mój,zawsze to trochę młodszy(3 lata),no i nowocześniejszy,ponoć już nie rdzewieje,ale mogą być inne problemy.Proszę o jakieś porady.Bardzo dziękuję!

Autor:  me-how [ ndz maja 10, 2009 11:07 pm ]
Tytuł: 

ponoć też widziano Yeti :)

rdzewieje tak samo, może mniej widać bo auto modelowo młodsze

Autor:  Andy73 [ pn maja 11, 2009 6:35 pm ]
Tytuł: 

Widzę,że szanowne towarzystwo nie za bardzo zorientowane w temacie nowszych modeli.Myślałem,że gdzie jak gdzie ale tu uzyskam jakieś informacje.

Autor:  Chuck Norris [ pn maja 11, 2009 8:00 pm ]
Tytuł: 

nie napisałeś który rok chcesz kupić...
a tam też była modyfikacja bodajże w 2006 roku
jak kolega napisał wyżej : auto modelowo młodsze co nie znaczy że bez wad...
rudy na pewno też wylezie... tylko pytanie kiedy? za rok czy za 10 lat?

to też zależy od użytkowania go kiedy i w jakich warunkach... jak bedziesz darł laczki na żwirze to wylezie szybko a jak będziesz jeździł tylko bezdeszczowa pogodę po niemieckich autobahnach to i może dłużej wytrzyma...

ups nie doczytałem że 2004r...
do tego możesz mieć jakieś problemy z hamulcami... tzn z elektronicznym systemem hamulcowym... tyle wyczytałem w modelu przed modyfikacją z którego sie mercedes później wycofał...

Autor:  me-how [ pn maja 11, 2009 9:18 pm ]
Tytuł: 

problemów z SBC nie ma, pod warunkiem że mało będziesz hamować :)
bo jakimś czasie dostaniesz komunikat na zegarach że hamulce się kończą, i że trzeba moduł wymienić/wyzerować, klocków hamulcowych też sam nie wymienisz, i nie każdy warsztat Ci to zrobi - trzeba mieć maszynkę

rdza go je, widziałem już parę, od pierwszych modeli po roczne i każdy już miał coś do czego można by się przyczepić

poza tym to forum /8, więc nie dziw się, że niewiele osób będzie się rozpisywać o masowym plastiku

Autor:  Andy73 [ pn maja 11, 2009 9:57 pm ]
Tytuł: 

No to już coś więcej wiem,aczkolwiek dalej nie wiem czy warto?Auto podobno jest w doskonałym stanie,cały czas serwisowane w ASO,no i kupione w kraju.Tylko ta rdza mnie przeraża,głównie dlatego chce auto wymienić,bo juz mam to u siebie.W każdym razie dzięki.Mimo to czekam na dalsze opinie.

Autor:  wau [ wt maja 12, 2009 1:14 am ]
Tytuł: 

Mam dwóch znajomych którzy maja 211 nstki z 2007 i są generalnie strasznie zadowoleni. Poki co nic sie im nie dzieje i ruda nie wychodzi,jak długo czas pokaże

Autor:  Andy73 [ wt maja 12, 2009 9:36 am ]
Tytuł: 

No tak.ale to jednak wersja po lifcie,wiem,że nie ma z nimi problemów,tyle tylko,że na taką to mam za mało kaski.Natomiast przed liftingowe to ponoć różnie z nimi bywa,stąd moje pytania o doświadczenia.Może jest jakiś użytkownik takowego?

Autor:  Emsi [ wt maja 12, 2009 3:53 pm ]
Tytuł: 

Mój znajomy i jego rodzice mają po w203 (jeden 7 lat, drugi 8lat). Oboje auta garażują od nowości i jeżdżą tylko po niemieckich drogach, a nie wiedzieć czemu już w obu autach wymieniali tylne błotniki bo rdza ich brała :o !?! Wcześniej użytkowali podobny okres w124 oraz w201 i żaden z nich nie miał takich problemów....
Nie wiem o co chodzi z tymi nowymi Mercami, ale naprawdę sporo osób się skarży na szybsze pojawianie się rdzy... czyżby jakiś nowy szczep rdzy, który bierze tylko nowsze autka...?

Autor:  Chuck Norris [ śr maja 13, 2009 2:09 am ]
Tytuł: 

nieee...
jest za to nowy sposób podchodzenia do klienta...
zrobisz auto niezawodne jak W123 czy W124 i zbańczysz na serwisie
zrobisz auto zawodne firma sie utrzyma a i klient częściej odwiedzi salon a może coś nowego weźmie :)

Autor:  MarcinMer [ śr maja 13, 2009 7:32 am ]
Tytuł: 

Andy73 pisze:
W każdym razie dzięki.Mimo to czekam na dalsze opinie.

Z obserwacji pojazdów kilku znajomych - z rdzą jest lepiej, niż w w 210 - kilka elementów z aluminium powoduje, że korozja ma mniejsze pole do popisu [oczko] [oczko] . Jednak jeśli chodzi o silniki (ON), to ich niezawodność już dawno odeszła do lamusa (przepływomierze, wtryski, turbiny, czujniki, etc...).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/