MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Przy rozgrzewaniu kuleje - brak podwyzszonych obrotów. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41282 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sniechu19 [ pn maja 18, 2009 1:32 pm ] |
Tytuł: | Przy rozgrzewaniu kuleje - brak podwyzszonych obrotów. |
Witam Jest problem tzn: Jak z rana odpalam to auto kuleje i obroty spadaja b.nisko tak że nawet jak go nie wzbudze pedałem gazu to zgaśnie. Jak go przytrzymuje na gazie to niby jest ok tylko czasami tez ma zawachanie i obroty sie obniżą. Jak go przytrzymam i się już rozgrzeje to wszystko jest OK. Tylko te kilka chwil rozgrzewania. No i jak jest zimny to nie ma podwyższonych obrotów. Czujnik temp. przy termostacie wymieniony (ten czteroprzewodowy) i nic. Jakieś sugestie?? Autko to W140 300SE `91 LH-jetronic + sekwencja (ale gaz to tu raczej nic nie ma do powiedzenia przy rozgrzewaniu) |
Autor: | sniechu19 [ śr maja 20, 2009 7:10 am ] |
Tytuł: | |
Nikt nigdy nie miał takich objawów przy rozruchu?? ![]() |
Autor: | TReneR [ śr maja 20, 2009 9:17 am ] |
Tytuł: | |
Czujnik temp. powietrza w dolocie? |
Autor: | sniechu19 [ śr maja 20, 2009 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
Hmmm to może być trop przeczyszczę i zobacze co i jak albo go odłacze i też sprawdzę zachowanie. |
Autor: | TReneR [ śr maja 20, 2009 1:02 pm ] |
Tytuł: | |
Zmierz rezystancje. |
Autor: | sniechu19 [ śr maja 20, 2009 2:45 pm ] |
Tytuł: | |
Rezystancja czujnika to 1.597 kilo ohma. Teraz tylko jaka powinna być ? TReneR ty się znasz może będziesz wiedział ![]() |
Autor: | TReneR [ śr maja 20, 2009 5:09 pm ] |
Tytuł: | |
A w jakiej to temperaturze mierzyles? ![]() Trzeba by sprawdzic z danymi fabrycznymi, ale na pierwszy rzut oka wyglada OK. ps. A zmienia sie rezystancja po podgrzeniu/ochlodzeniu? |
Autor: | sniechu19 [ czw maja 21, 2009 7:05 am ] |
Tytuł: | |
Tak więc sprawdziłem rezystancje na zimnym i na ciepłym silniku na: - czujniku temp. powietrza dolotowego - i na czujnikach na obudowie termostatu (jeden jednoprzewodowy i jeden dwuprzewodowy) Czujniki te zmieniaja swoją oporność wraz ze zmiana temperatury (tzn. rezystancja maleje wraz ze wzrostem temp.) Tak więc czujniku raczej ok. Zauważyłem że od czasu wystąpienia tych objawów wolne obroty nawet juz na rozgrzanym silniku (na N)spadły do około 500-550 obr/min. Może znacie jakiś inny trop jakim mógłbym podążać?? |
Autor: | sniechu19 [ pt maja 22, 2009 7:22 am ] |
Tytuł: | |
W weekend zwiększe mu na przepustnicy kąt pochylenia klapy (regulacja wewnątrz przepustnicy) na biegu jałowym. Bo z tego co zauważyłem to na zimnym te opadające obroty to coś jakby przymykanie przepustnicy. Może właśnie przez to się dusi ![]() |
Autor: | sniechu19 [ śr maja 27, 2009 9:54 am ] |
Tytuł: | |
Z tego co zauważyłem to dzieje się to na benzynie ! Może filtr paliwa zawalony?? I teraz pytanie ile ich jest i gdzie szukać? Albo wtryski ? ![]() Przypomnę że dzieje się to tylko na zimnym silniku. Na ciepłym (lekko rozgrzanym) wszystko jest OK. Zarówno na benzynie jak i na gazie. Pomożecie ![]() |
Autor: | sniechu19 [ ndz lip 05, 2009 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
Rozwiązanie problemu: ![]() Pęknięta guma na wężyku podciśnienia dochodzącym bezpośrednio do kolektora ssącego (dochodzą 2 a jeden był wadliwy) Może się komuś przyda Pozdrawiam PS. trener dzięki za zainteresowanie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |