MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
560 SEC gdzie jest termostat? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41432 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Stuwka [ pn maja 25, 2009 4:46 pm ] |
Tytuł: | 560 SEC gdzie jest termostat? |
tak jak w temacie nie wiem gdzie mam go szukac :// |
Autor: | Janfocus [ pn maja 25, 2009 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
ja bym go szukał pod czujnikami 1 i 2 ![]() a tu szczegóły http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=126045&M=117%2E96%5F322&GA=722%2E323350&L=765%2E706&CT=M&cat=322&SID=20&SGR=015&SGN=01 |
Autor: | Szymon. [ sob maja 30, 2009 10:21 pm ] |
Tytuł: | |
Pozwolę sobie uzupełnić temat, bo jest u mnie aktualnie na czasie... Termostat w 968 znajduje się pod "kolankiem" wychodzącym z lewej (patrzymy od strony przedniego zderzaka), dolnej strony elementu oznaczonego przez Janfocusa czujnikami 1 i 2 (na fotce widać kawałek rurki wychodzącej tym "kolankiem" pionowo w dół). Całość jest tutaj pokazana, numer "kolanka" to 44: ![]() Wyciągnięcie termostatu, jak sam aktualnie mam okazję się przekonać, to bardzo niewdzięczna robota. Cholernie trudno dostać się z kluczem do dolnej "tylnej" śrubki, próbowałem już 3 wersji narzędziowych i nadal lipa. Chyba skończy się na odkręceniu alternatora... Pozdrawiam |
Autor: | Mor [ ndz maja 31, 2009 7:33 am ] |
Tytuł: | |
Szymon. pisze: Cholernie trudno dostać się z kluczem do dolnej "tylnej" śrubki, próbowałem już 3 wersji narzędziowych i nadal lipa. Chyba skończy się na odkręceniu alternatora...
Nie ma opcji, żebyś po zrzuceniu węża się tam nie dostał. |
Autor: | Szymon. [ ndz maja 31, 2009 9:31 am ] |
Tytuł: | |
Problem zaczyna się, gdy chcę się tam dostać z jakimś konkretnym kluczem. ![]() Aha, dla informacji - nowy termostat w ASO to 90PLN. |
Autor: | Szymon. [ śr cze 03, 2009 9:39 am ] |
Tytuł: | |
Przedstawiam prawdziwy hit - mój termostat: ![]() Pozostałe elementy zaginęły w nieznanych okolicznościach. ![]() Przy okazji - jak mam zalewać układ chłodzenia co by się tam nic nie zapowietrzyło? W tej chwili mam spuszczoną wodę z chłodnicy i okolic w/w "termostatu". Gdzieś czytałem, że trzeba robić to na odpalonym silniku, odkręcić jakiś odpowietrznik i do tego jakiś kabelek odpiąć, prawda to? Nie mam chwilowo dostępu do "literatury". Pozdrówka |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |