MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 7:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lip 18, 2008 3:38 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nie wiem co może go boleć... rozklekotał sie jak porąbany... wtryski były "regenerowane" jakieś 2 miesiące temu ale robili to przy tzw. okazji... tzn mechaniory robiły coś innego i przy okazji wymontowali wtrtyski i zawieźli do regeneracji zamontowali ale efektu nie było żadnego (akustycznie subiektywnie) ale ostanio po dwóch trasach jedna 1000km i druga 700km rozklekotal sie jak stary diesel... i nie wiem... jedni mówią wtraski a inni poopychacze... wiem ze to głupie pytanie... nikt nie słyszał to nie powie... ale najbardzie słychać z boku auta, z przodu prawie nie słychac... minimalnie dodam gazu ale minimalnie i klekoce jeszcze głośniej... troszkę więcej gazu i cichnie wszytsko pięknie... jak nówka... ale... ale... ale... na wolnych stary rozklekotany diesel...

jakieś pomysły????
dzisiaj rano jadę na regulację... wtrysków oczywiście... bo taniej ofkors... taniej niz głowicę zdejmować... ale moze ktoś miał coś podobnego... jednak nie uśmiecha mi sie jak na razie bynajmniej zdejmowac głowicy bo z tym się wiąże od razu szlifowanie zawórów(20 sztuk), planowanie głowicy, szlifowanie gniazd zaworowych (20 szt) wymniana uszczelki pod głowicą, robocizna itd... jak na moją głowę może być któryś popychacz... ale jak to zdiagnozowac????
dodam tylko jeszcze ze wczoraj wymienilem rolkę napinacza paska i amortyzator napinacza...
zero efektu...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 6:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Ja obstawiam popychacze mialem to samo u siebie (co prawda benzynka) - efekt na poczatku byl taki jakbym mial pod maska rozwalone 300D z W123 - po wymianie cisza jak w hybrydzie [zlosnik]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 6:27 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no i wymienione końcówki wtrysków na nówki boscha... bosch... czemu one takie drogie... jestem lżejszy o 1000zł a efektu żadnego... dodam że stare to był już też szrot ale ja tam różnicy w pracy silnika nie zauważam...
zostały chyba faktycznie popychacze... tylko jak wykumać który tak klekoce czy tam trzaska... <br>Dodano po 1 minutach.:<br> aha... no oczywiscie mnie porobili wcześniej że wtryski były regenerowane... skasowali za regenerację ale po nich od razu było widac choćby porzy odkręcaniu że one od nowości nie były ruszane...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 8:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 15, 2007 9:04 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Witam

Po pierwsze myślę że mechanik który naprawia mercedesy od razu by wiedział że to tzw.,,szklanka''...myślę ze mechanicy Cię naciągneli...bez komentarza.Ja bym odebrał kasę za złą diagnozę ale co Ty zrobisz to już Twoja sprawa....oczywiście jeśli to jest przyczyną,bo też mogę się mylić.

Kiedyś wymieniałem...podobno sprawdzają za pomocą lekarskiego stetoskopu :o ...u mnie było tak że dostali się do środka i dłonią naciskali każdą po kolei i jedna odskakiwała delikatnie do góry...została wymieniona i wszystko wróciło do normy...i niech Ci dobrze ustawią łańcuch rozrządu żeby póżniej nie było problemu. Inni mówią że powinno się wymienić wszystkie. Ja wymieniłem jedną i było ok.Tez w 250D...dobrze eksploatuj i wymieniaj wszystko na czas a będzie Ci służył długie lata.

_________________
W 126/380SE/1983r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 8:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
ta wymień jedna a za 3 miesiące kolejna i tak przez 2 lata ......
hydro popychacze wymienia sie wszystkie a nie pojedynczo
...a amory i klocki tez pojedynczo wymieniasz ?
nie rób wiochy i zrób to porządnie


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:04 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
niestety tak patrząc właśnie zrobiłem wtryski... wypłaciłem dzisiaj ponad 1000zł i efektów nie widze... wole już dać magikowi ktoy wybada który popychacz klepie i wymienic jeden bo w ten sposob mysląc to powinienem zrobić najlepei jgeneralny remont.... bo jaj jest głowica zdjęta to trzeba ją zplanowac, zaworki wyszlifowac, gniazda, popychacze do tego warto sprawdzić tłoki zrobic szlif bo jak robic to wszystko nie???? w ten sposob wlasnie tez nie regenerowalem wtrysków tylko je wymieniłem i co? efektów zero... a idąc tym tokiem myślenie to dobrze by było silnik wymienić... wtedy na pewno nie będzie klepać...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:13 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
kompressor pisze:
...a amory i klocki tez pojedynczo wymieniasz ?

ja wymieniam pojedyńczo, wystarczy podjechać na diagnostykę pt. "trzepaki" i sprawdzić, który jest uszkodzony [zlosnik] . Pytanie: czy jak Ci się żarówka przepali wymieniasz jedną czy wszystkie, tak dla pewności by za 2 tygodnienie nie wymieniać kolejnej? [szalone]
Chuck Norris pisze:
a efektu żadnego... dodam że stare to był już też szrot ale ja tam różnicy w pracy silnika nie zauważam...

następny mechanik, który myśli, że wystarczy wymienić tylko końcówki bez ragulacji (normalnie jak mój szwagrowski) wymiana 4 końcówek wtrysków z regulacją zajęła mi bagatela 2,5 godziny ( pewnie dlategó, że mam maszynkę tylko na jeden wtrysk) z uwagi na brak możliwości zakupu podkładek regulacyjnych namiwszałem tak, że z 12 starych zrobiłem 4 po regeneracji (pomiary sprężyn, podkładek i otwarcia wtrysku)
Skoro nie ma różnicy między nowym, a starym to coś lub Ktoś daje dupy.......jakie ciśnienia otwarcia na wtryskach?
Jakby klepał popychacz to nie wierzę, że wszystkie na raz :o
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:25 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
sprawdził sparwdził... od 9:00 rano do 18:00 był robiony
cisnienie po 120 a na starych mowil ze ktos poustawiał 150 jak do turbo diesla... <br>Dodano po 2 minutach.:<br> dopowiem jeszcze ze na odmie były już duże przedmuchy... co to może oznaczać?

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:28 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
sprawdź kompę

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
i to jest takie polskie wiązanie na druty
amortyzatory wymienia sie parami - mądremu tłumaczyć nie trzeba dlaczego


zdjęcie głowicy nie oznacza remontu kapitalnego, wystarczy tylko szlif,wymiana uszczelniaczy,docieranie gniazd i grzybków jeśli to konieczne
przyczyna klepania może być np. słabe ciśnienie na magistrali olejowej, przytkanie kanału olejowego, zużycie hydro popychacza a skoro zużył sie jeden czy dwa czy 4 bo na słuch tego nie stwierdzisz (a naciskać to sobie można co innego ) to reszta jest kwestia czasu bo rozumiem że przebieg to nie 20 000 km wiec po co sie oszukiwać i rzeźbić w gównie
zdjąć pokrywę i tak trzeba i uszczelkę wymienić również


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:35 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no wlasnie... policz koszt... 20 zaworów 20 gniazd prowadnice itd itd uszczelka szlif planowanie pewnie i tłoki sprawdzic warto i pierscienie wymienic...
ja wiem ze warto... ale za te pieniądze kupię następny silnik... dobrze policz...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:36 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Dokladnie wymiana kompletu szklanek i uszczelki pod klawiatura i da rade moim zdaniem a koszty nie sa jakies straszne, nie wiem po jaka cholere wywalac 1000 PLN...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
a po kiego chcesz tłoki ruszać?
zmierz ciśnienie sprężania , skoro pali jak należy to nie ma sensu

jeśli klepią popychacze to wymień popychacze sztuka od 30 pln, na wyprzedaży widziałem mieli po 25 pln, dobre ina to koszt około 50 pln sztuka

kupując używany silnik z reguły trafiasz na gorszego trupa

prosta sprawa jeśli sprzedajesz auto to nie robisz nic , jeśli zamierzasz jeździć to o nie zadbaj


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:51 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
jeśli sprzedajesz auto to nie robisz nic , jeśli zamierzasz jeździć to o nie zadbaj

i dlatego chciałbym to zrobić porządnie ale niekoniecznie remontując cały silnik...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 18, 2008 9:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 15, 2007 9:04 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Wymieniłem jedną ...jeżdziłem 3 lata a mój kolega jeżdzi już następne 2 i wszystko jest ok..więc razem 5 lat a nie 3 miesiące.

Mechanicy zawsze mówią żeby wymieniać wszystkie ...wiadomo więcej dla nich kasy :)

Ale prawda jest taka że serwis zaleca wymianę wszystkich.....jednak z autopsji widać że można tylko jedną :)

_________________
W 126/380SE/1983r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl