MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

decyzja zapadła - remont.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41514
Strona 1 z 1

Autor:  berts [ czw maja 28, 2009 9:11 pm ]
Tytuł:  decyzja zapadła - remont.

Czołem
po długich przemyśleniach i wielu bezsennych nocach zdecydowałem się na remont swojego M116. Głównie chodzi mi o wymianę prowadnic zaworowych, ale jak już będę miał głowice rozbebeszone postanowiłem zrobić coś jeszcze dla Dolores, chciałbym wymienić rozrząd, kompensatory luzów zaworowych i tak się zastanawiam co jeszcze? może podpowiecie co jeszcze ewentualnie można by było zrobić mając silnik rozebrany, no i chyba najważniejsze pytanie mam brzmi: na co się przygotować? To że muszę nazbierać dużo szelestu to wiem, ale co jeszcze może mnie zaskoczyć. Pewnie nie będzie to operacja bezbolesna i krótkoterminowa, ale przynajmniej będę miał spokój z motorem na parę lat (mam przynajmniej taką nadzieję). :)

Autor:  Mirmur [ czw maja 28, 2009 9:32 pm ]
Tytuł: 

Nie łatwiej kupić silnik np. http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=41501

Pozdrawiam.

Autor:  BrunoGiamatti [ czw maja 28, 2009 9:51 pm ]
Tytuł: 

Kundlić tak bezczelnie?? nieee
Gratuluje męskiej decyzji dot. remontu :)
A jak cylindry, panewki itd? dołu nie trzeba ruszać?

Autor:  berts [ pt maja 29, 2009 9:39 pm ]
Tytuł: 

BrunoGiamatti pisze:
A jak cylindry, panewki itd? dołu nie trzeba ruszać?

sądzę, że to dopiero wyjdzie w praniu. Kompresja jest ok, ale co dalej tego niestety nie wiem. Pewnie jak rozgrzebię to wyjdzie 1000 problemów :) ale . . .

Autor:  BrunoGiamatti [ pt maja 29, 2009 10:19 pm ]
Tytuł: 

No to .. już nie licz ani 5 ani 6 tys zł na remont ... jak robić to robić ;)

Autor:  zegarek [ sob maja 30, 2009 12:56 am ]
Tytuł: 

Ja bym go skundlił tym m117 z anglii, zapodajesz europejski kolektor wydechowy i masz super motor, który nada Dolores trochę wigoru :)
Pomyśl jeszcze nad tym.

Autor:  berts [ sob maja 30, 2009 8:41 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ja bym go skundlił tym m117 z anglii


nie będę ukrywał, że mocno to rozważam. Zastanawiam się, czy potrzebna będzie również wymiana skrzyni biegów? czy tylko wymiana jak pisze kolega Zegarek kolektora wystarczy?

Autor:  BrunoGiamatti [ sob maja 30, 2009 9:36 am ]
Tytuł: 

hmm .. no ok ... i ja sie przyznam, ze właśnie kundle furmanke :oops:
Tylko żeby nie zamienić silnika na drugiego gniota... a nóż pojeździ się 10k km i będzie ot samo [oczko]
zegarek pisze:
Ja bym go skundlił tym m117

A za takie słowa powinieneś dostać tu bana [zlosnik]
Pozdrawiam

Autor:  berts [ sob maja 30, 2009 9:52 am ]
Tytuł: 

BrunoGiamatti pisze:
Tylko żeby nie zamienić silnika na drugiego gniota

to mnie najbardziej powstrzymuje przed wymianą motoru, mam jeszcze na oku motor z SEC-a ale to chyba temat nie do ugryzienia. Prędzej go rdza strawi niż ja go kupię.

Autor:  BrunoGiamatti [ sob maja 30, 2009 2:30 pm ]
Tytuł: 

berts pisze:
mam jeszcze na oku motor z SEC-a ale to chyba temat nie do ugryzienia

A co? gościu taką cene krzyknął?
Ciekawe co wyjdzie z mojego nowego silnika w Cadillacu [cool] ... Gościu ręczy własnymi genitaliami, że jest w perfekt stanie.
Jak byś chciał mogę sprzedać Ci 5.7 ;)
Może i dobrym pomysłem było by łyknąć ten motor od M4E ...

Autor:  berts [ sob maja 30, 2009 5:59 pm ]
Tytuł: 

BrunoGiamatti pisze:
A co? gościu taką cene krzyknął?


sam się nie może zdecydować, sprzedać nie sprzedać, w sumie mówi że mu miejsce zabiera, a pozbyć się nie chce, koleś z cyklu "przyjedzie prawdziwy Niemiec i da mi 10 000 ojro za to auto", szkoda ale takie życie :)

Autor:  yagood [ pn cze 01, 2009 8:52 am ]
Tytuł: 

mnie wymiana prowadnic zaworowych, gumek, oczywiście planowanie głowic, uszczelki, pomoc kolegi znającego się na rzeczy wyniosło całościowo około 1700 - 1800pln. nie wymieniałem "szklanek", rozrządu,...
jeżeli temten silniczek jest ok, to myślę, że będzie podobna kasa, a koników więcej [zlosnik]
pozdr

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/