MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
co lepsze? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41530 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | frogi [ pt maja 29, 2009 9:26 pm ] |
Tytuł: | co lepsze? |
to? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6179584 czy to? http://moto.allegro.pl/item648317095_me ... l_500.html miałem jeszcze inną...na oku. ale poszła. ![]() aha,czy przy kupnie takiego auta brać pod uwagę rocznik?np.90 a 93? |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt maja 29, 2009 10:27 pm ] |
Tytuł: | |
Ciężko porównać po fotkach .. Ja bym wziął oba i połączył ![]() Napewno silnik 500 ten wiśniowy ładniejszy, bardziej wyróżniający się kolor ma 500 ma przebieg dużo większy (a jak jest naprawdę to pewnie nigdy się nie dowiemy) No jak dla mnie to ten 300 lepiej wypada. Nie ma przynajmniej felg ala (aj już nie piszę co bo upomnienie dostane). Tylko ten silnik troche słaby do niego .. chodź "kocha to wytrzyma". Też się meczę z tym kurduplem w CE ![]() Pozdrawiam |
Autor: | frogi [ pt maja 29, 2009 10:39 pm ] |
Tytuł: | |
też mam wrażenie że ten bordowy wygląda zacniej.Czarny przekombinowany i chyba miał przygode <br>Dodano po 4 minutach.:<br> jeszcze zapytam,czyli te 230KM to mało? ![]() |
Autor: | merc.sl [ pt maja 29, 2009 10:40 pm ] |
Tytuł: | |
Szukaj auta poniżej 150 000 km. To jeszcze pojeździsz bez problemu. Jak masz kasę szukaj 500 jak skromniej to 300. 90 czy 93 rok bez większego znaczenia byle nie bity i z orginalnym przebiegiem. ![]() |
Autor: | kokosz [ pt maja 29, 2009 10:43 pm ] |
Tytuł: | |
Jesli ktos szuka ładnego 129 i ma na to odpowiednio wysokie środki finansowe to polecam to auto:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8569096, ogladałem go w srodę, gdy dla jednego forumowicza odbierałem od sprzedającego fajniutką 240td |
Autor: | frogi [ pt maja 29, 2009 10:46 pm ] |
Tytuł: | |
ooo,tyle to nie dozbieram ![]() max do 30.będę traktował to auto ulgowo i mogą być niedociągnięcia. jak to jest z tymi silnikami?R107 potrafią kręcić do miliona a tu mnie wszyscy straszą przebiegiem 200.000 |
Autor: | merc.sl [ pt maja 29, 2009 11:16 pm ] |
Tytuł: | |
230 KM całkowicie Ci wystarczy. Moja 300-ka wkręca się na obroty jak żyleta. Jest ok. Frajda z jazdy murowana. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Kabriolet to nie ciężarówka. Co z tego że silnikmoże wytrzymać 500 000km skoro nie będzie miał czego napędzać. 100-150tys km gwarantują że np. zawieszenie czy mechanizm składania dachu są w jako takim stanie. Cabrio z takim przebiegi jest jeszcze sztywne i bezpieczne. ![]() ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt maja 29, 2009 11:19 pm ] |
Tytuł: | |
merc.sl pisze: Szukaj auta poniżej 150 000 km. To jeszcze pojeździsz bez problemu. merc.sl pisze: 230 KM całkowicie Ci wystarczy.
Kolego. Co t cały czas wygadujesz?? ![]() Nie mówmy, ze 107 kręci do miliona .. ale czy to 107 czy 129 .. zadbana i regularnie serwisowana potrafi wykręcić spory przebieg a takie 150 to początek drogi dla niego... Więc nie bój sie zakupu pojazdu co ma przekroczone 200 ... 230 jak 230 .. fakt. R6 ładnie się wkręca ale jednak to jest SL. Te 300 to taka "ekonomiczna" opcaja i "wystarczająca" ... Zabawa zaczyna się przy 500 ..... Pozdrawiam |
Autor: | THC [ pt maja 29, 2009 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
Nie bierz tego z Bolesławca, to lekki złom. |
Autor: | adi_1233 [ sob maja 30, 2009 8:06 am ] |
Tytuł: | |
frogi pisze: ooo,tyle to nie dozbieram
![]() max do 30.będę traktował to auto ulgowo i mogą być niedociągnięcia. jak to jest z tymi silnikami?R107 potrafią kręcić do miliona a tu mnie wszyscy straszą przebiegiem 200.000 może dlatego że unas auta są poodwijane po pare razy i każdy jeżdzi autem które nigdy 200 nie przekroczyło (a tak naprawdę to już dawno)... ludzie lubią żyć w niewiedzy... ) |
Autor: | MMM [ sob maja 30, 2009 8:41 am ] |
Tytuł: | |
Unikałbym silnika 300-24. To mechaniczny wtrysk, trudny w regulacjach i serwisowaniu. Rozregulowany pali wiecej niż niejedno V8. Jak chcesz R6 to szukaj 280 lub 320. Jak chcesz V8 to tylko 500. Różnica w spalaniu R6 i V8 to około 2 litry, ale wrażenia bezcenne. Takiego SL kupuje się tylko w stanie IDEALNYM! Nie ważny rok, liczy się stan. |
Autor: | BrunoGiamatti [ sob maja 30, 2009 9:43 am ] |
Tytuł: | |
MMM pisze: Unikałbym silnika 300-24.
To mechaniczny wtrysk, trudny w regulacjach i serwisowaniu. Rozregulowany pali wiecej niż niejedno V8. Jak chcesz R6 to szukaj 280 lub 320. Jak chcesz V8 to tylko 500. Różnica w spalaniu R6 i V8 to około 2 litry, ale wrażenia bezcenne. Takiego SL kupuje się tylko w stanie IDEALNYM! Nie ważny rok, liczy się stan. Lepiej bym tego nie ujął ![]() |
Autor: | frogi [ sob maja 30, 2009 11:35 am ] |
Tytuł: | |
Dzięki chłopaki za cenne rady,W szczególności dziękuję koledze który zna to auto z bolesławca.Miałem takie przeczucie... zobaczę tego bordowego.może wart uwagi |
Autor: | Emsi [ sob maja 30, 2009 3:39 pm ] |
Tytuł: | |
frogi pisze:
Panowie podpowiedźcie mi odrazu jak to jest z tymi "pałąkami" z tyłu za tylnymi siedzeniami. Na jednym zdjęciu jest podniesione, a na drugim złożone. Zawsze żyłem w przekonaniu, że ten pałąk "wstaje" tylko podczas wypadku, jako zabezpieczenie w razie dachowania. Tak samo myślałem, że działają sztywne zagłówki w w124 cabrio, a tym czasem na niektórych aukcjach widać jak sobie sterczą na zewnątrz...!?! |
Autor: | Lisiu [ sob maja 30, 2009 3:59 pm ] |
Tytuł: | |
Ten pałąk możesz podnieść i opuścić przyciskiem na konsoli. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |