MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

a co myślicie o tym?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41602
Strona 1 z 2

Autor:  frogi [ pn cze 01, 2009 10:44 pm ]
Tytuł:  a co myślicie o tym?

proszę o sugestie bo bardzo poważnie myślę o tym aby go wziążć
http://allegro.pl/show_item.php?item=642192052

Autor:  VALENTINE123 [ pn cze 01, 2009 11:10 pm ]
Tytuł: 

Przebieg wyssany w palca ,gdyby miał 105 tys ,to te skóry wyglądałyby na nowe ,a nie jak po 400 tys.Kolor nieciekawy ,silnik na wtrysku mechanicznym ,malowany tylni lewy błotnik ,dla mnie WYPAD.

Autor:  R129 [ pn cze 01, 2009 11:27 pm ]
Tytuł: 

VALENTINE123 pisze:
gdyby miał 105 tys ,to te skóry wyglądałyby na nowe
nie w tym modelu.
W R129 z okresu 1989-93 nawet przy przebiegu 30 tkm potrafi wytrzec sie boczek kierowcy. SL z tych lat miały kiepski materiały, także akurat stan tapicerki (szczególnie jeśli nie dbano o nią) może odzwierciedlac ten przebieg ;)
jest ze Szwajcarii, ale bity i z przodu i z tyłu :lol:
za to ma kozackie wnętrze - wszystko obszywane skórą - mega rarytas
silnika rzeczywiście nie polecam, szczególnie do tej "budy" ;)
Kolego frogi, czy każdy znaleziony SL wymaga tworzenia nowego tematu ? :lol: nie można kontynuowac poprzedniego ?

Autor:  hadwis [ pn cze 01, 2009 11:50 pm ]
Tytuł: 

może mieć 105 tysięcy przebiegu, ale po felgach można stwierdzić że siedziano w nim nie tylko po to żeby jechać, więc fotele mogą być wytarte :)

Autor:  Maksio [ wt cze 02, 2009 2:40 pm ]
Tytuł: 

pamiętam, że ktoś na forum "potrafił" określić bardzo dokładnie stan przebiegu po ciśnieniu jakie tam wskazuje wskazówka (1, 2 albo 3), może niech on się wypowie :P

Autor:  frogi [ wt cze 02, 2009 5:52 pm ]
Tytuł: 

Dziękuję za uwagi. podobno miał to być 24V czyli nowszy ten silnik.rok 93 też daje myśleć że to już nie mechaniczny wtrysk.


Jeszcze raz dzięki <br>Dodano po 21 minutach.:<br> a ten?
http://otomoto.pl/mercedes-sl-280-hard- ... 35708.html <br>Dodano po 28 minutach.:<br> a może ten?
http://otomoto.pl/mercedes-sl-500-C6940133.html <br>Dodano po 1 minutach.:<br> czy ten silnik w tej 500 jest nowszej generacji? <br>Dodano po 12 minutach.:<br> i jeszcze ten.
http://allegro.pl/show_item.php?item=647013317

którego polecacie?

Autor:  R129 [ wt cze 02, 2009 6:25 pm ]
Tytuł: 

2.8 odradzam od razu, straszny muł i sporo pali.

bardzo interesująco wygląda ta 500ta, niemal cała w oryginale, dobry rok, nowszy wtrysk, kolega przymierzał sie do niej...zrezygnował, bo ma cofany przebieg - teraz ma ponad 200tys, to też w miarę nie dużo jak na 5.0... myślę że warta oględzin dokładniejszych ;)

Autor:  voytas [ wt cze 02, 2009 6:32 pm ]
Tytuł: 

frogi pisze:
podobno miał to być 24V czyli nowszy ten silnik.rok 93 też daje myśleć że to już nie mechaniczny wtrysk.

3.0, nawet 24v jest zasilany mechanicznym wtryskiem, raczej unikaj tego silnika...

Autor:  frogi [ śr cze 03, 2009 5:00 pm ]
Tytuł: 

R129 pisze:
bardzo interesująco wygląda ta 500ta, niemal cała w oryginale, dobry rok, nowszy wtrysk, kolega przymierzał sie do niej...zrezygnował, bo ma cofany przebieg

kolego czy możesz powiedzieć coś więcej o tym aucie? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> ile palą te 500ty?

Autor:  R129 [ śr cze 03, 2009 6:54 pm ]
Tytuł: 

cena i wygląd ze zdjec zachęcające.... trzeba obejrzec, inaczej sie nie kupi ;)
pali tyle i wlejesz 8) , w trasie mysle ze min. 9/10 miasto 16-17. wiem że przy normalnej jeździe ten silniczek trzyma średnią 12-13.

Autor:  WojtekW [ śr cze 03, 2009 11:21 pm ]
Tytuł: 

R129 pisze:
w trasie mysle ze min. 9/10 miasto 16-17. wiem że przy normalnej jeździe ten silniczek trzyma średnią 12-13.


na takie spalanie bym nie liczył - mój w trasie pali min 8,6 PB, średnio w trasie 9,5-10, w mieście do 17 ... - 500 to dwa razy większy silnik. Ciężko będzie w mieście zejść niżej niż 20.

Prawda jest taka że one spalą tyle ile się wleje (wynik 30/100 w mieście przy agresywnej jeździe też jest w zasięgu ręki)

Autor:  R129 [ czw cze 04, 2009 9:03 am ]
Tytuł: 

miałem na myśli normalną jazdę, bez przeginania. Kto zna ten silnik (z R129 oczywiście) potwierdzi, kto nie zna, nigdy nie uwierzy :lol: tak już jest z M119.
Ja mam M119 6.0 na KE i spalanie (wcale nie delikatna jazda) z trasy W-wa - Stuttgart wyszło 12,5. Nikt nie musi w to uwierzyc, ale KE na tym silniku jest jakos zncznie mniej awaryjne niż w M103, M102, gdzie sami najlepiej wiecie co się dzieje 8) Miałem już kilka 119 na KE i z zadnym nie było problemów...

Autor:  WojtekW [ czw cze 04, 2009 9:43 am ]
Tytuł: 

bo z KE generalnie nie ma większych problemów ... jak się go nie zagazuje.

Autor:  frogi [ czw cze 04, 2009 5:39 pm ]
Tytuł: 

a co sądzicie o tym?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8550980 <br>Dodano po 18 minutach.:<br> Zapytam jeszcze czy ta kiera jest orginał?co myślicie warto kupić takie coś w gazie?

Autor:  AndyS [ czw cze 04, 2009 7:17 pm ]
Tytuł: 

R129 pisze:
Nikt nie musi w to uwierzyc, ale KE na tym silniku jest jakos zncznie mniej awaryjne niż w M103, M102, gdzie sami najlepiej wiecie co się dzieje 8) Miałem już kilka 119 na KE i z zadnym nie było problemów...
WojtekW pisze:
bo z KE generalnie nie ma większych problemów ... jak się go nie zagazuje.
To niby jakie problemy są z M103? Może wycierają się wałki rozrządu, wypala się wiązka kabli, "siadają" czujniki czy może psują się przepływomierze za grube pieniądze? A może coś innego bo jakoś nie mogę skojarzyć po 13 latach bezawaryjnej eksploatacji.... na LPG. [zlosnik]
Osobiście wychodzę z założenia że lepiej pisać "z własnego doświadczenia" a nie zasłyszane opinie... 8) dlatego nie zabieram głosu na temat M119. :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/