MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
a co myślicie o tym? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41602 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | frogi [ pn cze 01, 2009 10:44 pm ] |
Tytuł: | a co myślicie o tym? |
proszę o sugestie bo bardzo poważnie myślę o tym aby go wziążć http://allegro.pl/show_item.php?item=642192052 |
Autor: | VALENTINE123 [ pn cze 01, 2009 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
Przebieg wyssany w palca ,gdyby miał 105 tys ,to te skóry wyglądałyby na nowe ,a nie jak po 400 tys.Kolor nieciekawy ,silnik na wtrysku mechanicznym ,malowany tylni lewy błotnik ,dla mnie WYPAD. |
Autor: | R129 [ pn cze 01, 2009 11:27 pm ] |
Tytuł: | |
VALENTINE123 pisze: gdyby miał 105 tys ,to te skóry wyglądałyby na nowe nie w tym modelu.
W R129 z okresu 1989-93 nawet przy przebiegu 30 tkm potrafi wytrzec sie boczek kierowcy. SL z tych lat miały kiepski materiały, także akurat stan tapicerki (szczególnie jeśli nie dbano o nią) może odzwierciedlac ten przebieg ![]() jest ze Szwajcarii, ale bity i z przodu i z tyłu ![]() za to ma kozackie wnętrze - wszystko obszywane skórą - mega rarytas silnika rzeczywiście nie polecam, szczególnie do tej "budy" ![]() Kolego frogi, czy każdy znaleziony SL wymaga tworzenia nowego tematu ? ![]() |
Autor: | hadwis [ pn cze 01, 2009 11:50 pm ] |
Tytuł: | |
może mieć 105 tysięcy przebiegu, ale po felgach można stwierdzić że siedziano w nim nie tylko po to żeby jechać, więc fotele mogą być wytarte ![]() |
Autor: | Maksio [ wt cze 02, 2009 2:40 pm ] |
Tytuł: | |
pamiętam, że ktoś na forum "potrafił" określić bardzo dokładnie stan przebiegu po ciśnieniu jakie tam wskazuje wskazówka (1, 2 albo 3), może niech on się wypowie ![]() |
Autor: | frogi [ wt cze 02, 2009 5:52 pm ] |
Tytuł: | |
Dziękuję za uwagi. podobno miał to być 24V czyli nowszy ten silnik.rok 93 też daje myśleć że to już nie mechaniczny wtrysk. Jeszcze raz dzięki <br>Dodano po 21 minutach.:<br> a ten? http://otomoto.pl/mercedes-sl-280-hard- ... 35708.html <br>Dodano po 28 minutach.:<br> a może ten? http://otomoto.pl/mercedes-sl-500-C6940133.html <br>Dodano po 1 minutach.:<br> czy ten silnik w tej 500 jest nowszej generacji? <br>Dodano po 12 minutach.:<br> i jeszcze ten. http://allegro.pl/show_item.php?item=647013317 którego polecacie? |
Autor: | R129 [ wt cze 02, 2009 6:25 pm ] |
Tytuł: | |
2.8 odradzam od razu, straszny muł i sporo pali. bardzo interesująco wygląda ta 500ta, niemal cała w oryginale, dobry rok, nowszy wtrysk, kolega przymierzał sie do niej...zrezygnował, bo ma cofany przebieg - teraz ma ponad 200tys, to też w miarę nie dużo jak na 5.0... myślę że warta oględzin dokładniejszych ![]() |
Autor: | voytas [ wt cze 02, 2009 6:32 pm ] |
Tytuł: | |
frogi pisze: podobno miał to być 24V czyli nowszy ten silnik.rok 93 też daje myśleć że to już nie mechaniczny wtrysk.
3.0, nawet 24v jest zasilany mechanicznym wtryskiem, raczej unikaj tego silnika... |
Autor: | frogi [ śr cze 03, 2009 5:00 pm ] |
Tytuł: | |
R129 pisze: bardzo interesująco wygląda ta 500ta, niemal cała w oryginale, dobry rok, nowszy wtrysk, kolega przymierzał sie do niej...zrezygnował, bo ma cofany przebieg
kolego czy możesz powiedzieć coś więcej o tym aucie? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> ile palą te 500ty? |
Autor: | R129 [ śr cze 03, 2009 6:54 pm ] |
Tytuł: | |
cena i wygląd ze zdjec zachęcające.... trzeba obejrzec, inaczej sie nie kupi ![]() pali tyle i wlejesz ![]() |
Autor: | WojtekW [ śr cze 03, 2009 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
R129 pisze: w trasie mysle ze min. 9/10 miasto 16-17. wiem że przy normalnej jeździe ten silniczek trzyma średnią 12-13.
na takie spalanie bym nie liczył - mój w trasie pali min 8,6 PB, średnio w trasie 9,5-10, w mieście do 17 ... - 500 to dwa razy większy silnik. Ciężko będzie w mieście zejść niżej niż 20. Prawda jest taka że one spalą tyle ile się wleje (wynik 30/100 w mieście przy agresywnej jeździe też jest w zasięgu ręki) |
Autor: | R129 [ czw cze 04, 2009 9:03 am ] |
Tytuł: | |
miałem na myśli normalną jazdę, bez przeginania. Kto zna ten silnik (z R129 oczywiście) potwierdzi, kto nie zna, nigdy nie uwierzy ![]() Ja mam M119 6.0 na KE i spalanie (wcale nie delikatna jazda) z trasy W-wa - Stuttgart wyszło 12,5. Nikt nie musi w to uwierzyc, ale KE na tym silniku jest jakos zncznie mniej awaryjne niż w M103, M102, gdzie sami najlepiej wiecie co się dzieje ![]() |
Autor: | WojtekW [ czw cze 04, 2009 9:43 am ] |
Tytuł: | |
bo z KE generalnie nie ma większych problemów ... jak się go nie zagazuje. |
Autor: | frogi [ czw cze 04, 2009 5:39 pm ] |
Tytuł: | |
a co sądzicie o tym? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8550980 <br>Dodano po 18 minutach.:<br> Zapytam jeszcze czy ta kiera jest orginał?co myślicie warto kupić takie coś w gazie? |
Autor: | AndyS [ czw cze 04, 2009 7:17 pm ] |
Tytuł: | |
R129 pisze: Nikt nie musi w to uwierzyc, ale KE na tym silniku jest jakos zncznie mniej awaryjne niż w M103, M102, gdzie sami najlepiej wiecie co się dzieje ![]() WojtekW pisze: bo z KE generalnie nie ma większych problemów ... jak się go nie zagazuje. To niby jakie problemy są z M103? Może wycierają się wałki rozrządu, wypala się wiązka kabli, "siadają" czujniki czy może psują się przepływomierze za grube pieniądze? A może coś innego bo jakoś nie mogę skojarzyć po 13 latach bezawaryjnej eksploatacji.... na LPG. ![]() Osobiście wychodzę z założenia że lepiej pisać "z własnego doświadczenia" a nie zasłyszane opinie... ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |