MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

ASD stuki z akumulatora ciśnienia
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41634
Strona 1 z 1

Autor:  adamkatowice [ śr cze 03, 2009 11:07 am ]
Tytuł:  ASD stuki z akumulatora ciśnienia

Witam szanowne grono

Od pewnego czasu mam problem z ASD a konkretnie z tzw akumulatorem ciśnienia który znajduje się pod prawym siedzeniem pasażera - wydwał on regularnie odgłosy typu puk puk ( czy coś w tym stylu). W celu załatwienia tematu kompleksowo nabyła taki sam nastąpiła jego wymiana i zalanie układu nowym płynem ZHM ale sytuacja się powtarza ale w mniejszym zakresie.

Nadmienię, że zeka mnie jeszcze raz wymiana płynu ZHM bo zassało jakieś brudy z NIVO i płyn nie jest już przeźroczysty.

Czy kupiłem część, która już była uszkodzona, czy może akurat ten akumulator działa poprawnie?

Poza mankamentem dźwiękowym cały system działa bez zarzutu, macie panowie może jakieś sugestie co jeszcze może niedomagać?

Pozdrawiam

Autor:  ucho [ sob cze 20, 2009 1:13 pm ]
Tytuł: 

Witam.
Miałem podobny problem z ASD też co jakiś czas stukało pompe mam tylko na asd nie tak jak u ciebie jeszcze na nivo objaw był taki że co jakiś czas układ jakby wypuszczał nadmiar ciśnienia lub coś w tym stylu a pod maską przed każdym puknięciem naprężał się wąż wszystko działało poprawnie poza tym puk puk .Szukałem usterki i nie mogłem znaleść dopiero po czasie okazało się że wąż ma dziurę i do układu dostaje lewe powietrze usterka została znaleziena dopiero w momencie kiedy dziura była na tyle duża że było widać wyciek płynu.Może to to sprawdz.

pozdrawiam

Autor:  Kamaru [ sob cze 20, 2009 4:17 pm ]
Tytuł: 

ucho pisze:
Witam.
też co jakiś czas stukało ......co jakiś czas układ jakby wypuszczał nadmiar ciśnienia ....a pod maską przed każdym puknięciem naprężał się wąż .....

Witam
Mam dokładnie takie objawy.
W którym wężu i w którym jego miejscu była dziura? - może to standardowe miejsce pekania/przecierania.
Pozdrawiam Kamil.

Autor:  ucho [ wt cze 23, 2009 7:09 pm ]
Tytuł: 

Witam

Wąż wychodzi z pompy póżniej przechodzi za plastikami które zasłaniają aparat zapłonowy i w tym miejscu wąż jest przeprowadzony przez metalowe oczko(uchwyt) tam mi się przetarł .Jak staniesz przodem do maski wąż leci jakieś 10 cm od chłodnicy.Jestem tu nowy i nie bardzo trybie w tym wszystkim bo wysłał bym ci zdjęcie.I sorry że tak póżno odpisuje ale przez 2 dni miałem problem z zalogowaniem się.I jeszcze jedno ja węża dorobiłem w firmie Hanssa Fleex chyba tak się pisze koszt 80 zł.
Pozdrawiam
Ucho

Autor:  THC [ wt cze 23, 2009 7:29 pm ]
Tytuł: 

ucho pisze:
Jestem tu nowy i nie bardzo trybie w tym wszystkim bo wysłał bym ci zdjęcie.



siemnako :)

Tu http://www.w114-115.org.pl/forum/imgresizer4.php

Klikasz przeglądaj, wybierasz z dysku fotkę.

Potem pomiędzy [img],%20a[/img] wklejasz link, i po sprawie.

Autor:  escort923 [ wt cze 23, 2009 8:37 pm ]
Tytuł: 

tez mam taki objaw jak Adamkatowice.mam tylko asd.Stuki po siedzeniem pasażera z przodu.jeżeli auto zimne to bardzo żadko i ledwo słyszalne.jeżeli silnik sie dobrze zagrzeje(np. korki)słychać bardzo wyraźnie.przy tym stuku napręża sie wąż idacy z pompy(ten elastyczny obok zbiorniczka wyrównawczego).Cały system działo ok.Oprócz sugestii kolegi Ucho macie jakieś pomysły w czym leży przyczyna?

Autor:  adamkatowice [ śr cze 24, 2009 9:52 am ]
Tytuł: 

Zastanawiam się nad jeszcze jedną opcją. Bo skoro jest to przyczyna lewego powietrza to jest czy sparciały wąż pomiędzy zbiorniczkiem a pompą wspomagania nie jest przyczyną takiego nadmiernego ciśnienia.

Autor:  ucho [ śr cze 24, 2009 7:07 pm ]
Tytuł: 

Witam

Może tak być wąż w tym przypadku o którym piszesz jest częścią tego samego układu.

Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/