MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Lokalizacja numerów silnika OM601 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41719 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Seweryn [ ndz cze 07, 2009 10:58 am ] |
Tytuł: | Lokalizacja numerów silnika OM601 |
Witam, Próbuję zlokalizować pole numerowe silnikia (OM601, Diesel 2.0) w moim nowym nabytku, ale nie mogę sobie poradzić. Być może jest na tyle zabrudzone, że go nie widać. Archiwum przeszukuję od wczoraj, ale nic nie znalazłem, więc jeśli ktoś z Was wie dokładnie gdzie znajduje się numer silnika w tym modelu, będę wdzięczny za wskazówki. Tak na marginesie autko dość przyjemne; właśnie zmieniam wszelakie płyny, regulator napięcia i inne drobnostki. Brakuje mi tylko amorka cięgna gazu i chyba sprzęgło warto zmienić, bo przy mało delikatnym przyśpieszaniu autko zachowuje się jak żaba ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | jackie01 [ ndz cze 07, 2009 11:00 am ] |
Tytuł: | |
Seweryn z tego co pamietam szukaj pod kolektorem ssacym. |
Autor: | Seweryn [ ndz cze 07, 2009 11:03 am ] |
Tytuł: | |
jackie01 pisze: Seweryn z tego co pamietam szukaj pod kolektorem ssacym.
Dziękuję za superszybką odpowiedź, umyję tamte okolice i dam znać. Zachodzi podejrzenie, że silnik mam zmieniony, dlatego chciałem się upewnić. Pozdrawiam. |
Autor: | jackie01 [ ndz cze 07, 2009 11:45 am ] |
Tytuł: | |
A o to dokładna lokalizacja numeru ![]() |
Autor: | Seweryn [ ndz cze 07, 2009 12:06 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A o to dokładna lokalizacja numeru
Super, dzięki. Pozdrawiam. |
Autor: | Mirmur [ ndz cze 07, 2009 12:06 pm ] |
Tytuł: | Re: Lokalizacja numerów silnika OM601 |
Seweryn pisze: Brakuje mi tylko amorka cięgna gazu i chyba sprzęgło warto zmienić, bo przy mało delikatnym przyśpieszaniu autko zachowuje się jak żaba
![]() Zanim rozgrzebiesz sprzęgło zacznij od tego amortyzatorka. Pozdrawiam. |
Autor: | Seweryn [ ndz cze 07, 2009 12:11 pm ] |
Tytuł: | |
Mirmur pisze: Zanim rozgrzebiesz sprzęgło zacznij od tego amortyzatorka.
Oczywiście, zacznę od najprostrzej rzeczy. U mnie tego amorka w ogóle nie ma, jeśli się dobrze orientuję (to pierwszy tego typu silnik, jaki użytkuję) - jest taki malutki przegub kulowy przy kolektorze ssącym, do którego nic nie jest przymocowane, więc podejrzewam, że w tym miejscu powienien być ten amorek. Pozdrawiam. |
Autor: | Mirmur [ ndz cze 07, 2009 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
Popatrz na rysunki w tym linku http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www. ... 165&SGN=05 Znajdziesz tam pewnie swoją wersję sterowania pompy i element nr. 149 czyli amortyzatorek. Pozdrawiam. |
Autor: | Seweryn [ ndz cze 07, 2009 2:30 pm ] |
Tytuł: | |
Mirmur pisze: Popatrz na rysunki w tym linku http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www. ... 165&SGN=05 Znajdziesz tam pewnie swoją wersję sterowania pompy i element nr. 149 czyli amortyzatorek.
Pozdrawiam. Dzięki, własnie tego elementu brakuje w moim silniku. Wracając do numerów - zostały odnalezione pod warstwą jakiegoś lakieru i okazało się, że jednak silnik jest fabryczny. Dość miło pracuje jak na ponad 300 tys. km przebiegu (ciśnienie oleum powyżej 2 na jałowym), choć wiadomo, że w przeciętnych przypadkach to ledwo połowa jego żywota ![]() Pozdrawiam. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |