adach348 pisze:
abs bedzie dzialalo prawidlowo na kazdym przelozeniu mostu.
Fajnie. Żeby się nie rozpisywać:
1. ABS nie ma czujników z tyłu na kołach - tylko jeden na wałku atakującym
Tak? TAK.
2. Przełożenie tylnego mostu ZDECYDOWANIE wpływa na obroty wału napędowego.
Jakieś inne opinie?
Czyli przy zmianie przełożenia sterownik dostaje inne prędkości z kół przednich i z tylnEgo czujnika.
Tak więc JAK TO MA DZIAŁAĆ prawidłowo??? <br>
Dodano po 11 minutach.:<br>
darzamat pisze:
I co jeszcze z osiągami auta? Chodzi mi o to żeby nie doił jak smok a jazdy będzie o tyle o ile .

Przy jeździe miejskiej różnica nie będzie zbyt widoczna: manewrując biegami i tak staramy się utrzymać w zakresie optymalnym. Tak więc dla przełożenia większego będzie to wyższy bieg, jak zmienimy przełożenie mostu na mniejsze, to w tych samych warunkach musimy wrzucić niższy bieg. Większe przełożenie mostu zdecydowanie wpłynie na przyspieszenie samochodu - będzie szybciej przyspieszał, ale trzeba będzie częściej zmieniać biegi. Najważniejsze jednak zmiany nastąpią na trasie (na biegu bezpośrednim) Zbyt duże przełożenie spowoduje gwałtowny spadek ekonomiki i równie gwałtowny wzrost głośności w kabinie, zbyt małe może spowodować, że silnik nie będzie w stanie uciągnąć pojazdu i trzeba będzie raczej jeździć na czwórce. Określenie zmian zachowania nie jest takie proste - zbyt dużo czynników na to wpływa...