MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
POM OCY, nie chce odpalić!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41851 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | pworach [ sob cze 13, 2009 9:18 am ] |
Tytuł: | POM OCY, nie chce odpalić!! |
Wczoraj odpaliłem swoją strzałkę na benzynie,po chwili przełączyłem na gaz i jak nie strzelił .... i zgasł..póżniej już tylko kręcił i ani na benzynie ani na gazie nie odpalil..bałem się wyczepania całkowitego aku i dałem spokój .. ktoś wie co moze pomóc w odpaleniu??autko stoi ok 30 km od domu |
Autor: | bmw [ sob cze 13, 2009 9:59 am ] |
Tytuł: | |
Poszukaj było kilka razy na ten temat.Przeważnie spadają rurki lub gnie się klapa przepływomierza i autko niema prawa odpalić ![]() |
Autor: | pworach [ sob cze 13, 2009 10:49 am ] |
Tytuł: | |
nie mogę znależć i czas troszkę goni.. moze jakieś szczegóły??byłbym wdzięczny za podpowiedz, mam nadzieję , ze to nic poważnego i bedę mógł wraócic dziś do domu?? |
Autor: | czarek12 [ sob cze 13, 2009 11:58 am ] |
Tytuł: | |
Niech kolega zdejmie dekiel z obudowy filtra powietrza i zerknie na klapę spiętrzającą,zazwyczaj potrafi ją przestawić ,względnie zawiesić u góry, trzeba wtedy zdjąc cały filtr razem z mikserem od gazu i poluzować śrubkę od góry ,ustawić blaszkę klapy tak aby chodziła lekko nigdzie nie ocierając ,na bęzynie powinien chodzić ,( nie polecam próbować dalej na gazie ) w domu zrobić przegląd przewodów gumowych oraz gumowego płaszcza pod wtryskiem bo albo go wyrzuca z mocowań, a w najgorszym scenariuszu gdy guma już stara i sparciała ,go rozrywa .Koszt nowego w ASO ok 170pln . Pozdrawiam ! ![]() |
Autor: | pworach [ sob cze 13, 2009 1:54 pm ] |
Tytuł: | |
Dzieki za radę , zaraz jade sprawdzić mam nadzieję, ze to będzie to.Pozdrawiam <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Nie mam doświadczenia z benzyniakami-gazownikami!!Teraz coraz bardziej przekonuję sie do powrotu do diesli!! |
Autor: | BrunoGiamatti [ sob cze 13, 2009 2:25 pm ] |
Tytuł: | |
No to zaczynamy: 1. wejśc pod filtr powietrza - tam prawdopodobnie spadła gumowa rurka (0d przodu układu z regulatora).. nakładamy i jazda 2. ... jeśli nie jazda to trzeba przejrzeć klapę spiętrzającą tak jak kolega opisał wyżej.. 3. Jeśli nadal nie jazda to współczuję - znam to skądś. pworach pisze: Teraz coraz bardziej przekonuję sie do powrotu do diesli!!
No dlatego ... KE-Jeta się nie gazuje jeśli się nie ma doświadczenia z tym układem na LPG (i jeśli nie robi tego doświadczony gazownik)... Ten KE + LPG zazwyczaj oznacza kłopoty i nadal przy tym ustaję... Dla własnego spokoju lepiej wywalić gaz albo zamontować IGS na 2 parownikach |
Autor: | pworach [ sob cze 13, 2009 2:59 pm ] |
Tytuł: | |
No takiego juz kupiłem......Instalacja jest BRC i do tej pory nie miałem żadnych problemów..Spróbuję i jak ruszę to już tylko na benzynie.. <br>Dodano po 30 minutach.:<br> Jeszcze jedno..pod"węzem" doprowadzającym do filtra powietrza od spodu jest otwór średnicy złotówki.Może tam była jakaś zaślepka i po "strzale" ją wywaliło przez co łapie lewe powietrze i ma to wpływ na to , że nie chce palic?? |
Autor: | czarek12 [ sob cze 13, 2009 4:12 pm ] |
Tytuł: | |
Nie zapytałem jaki tam kolega ma moterek ,ale w/g mnie na benzynie to nie powinno mieć znaczenia,powinien chociaż zapalić, na gazie już tak bo układ musi być szczelny |
Autor: | Chuck Norris [ sob cze 13, 2009 6:40 pm ] |
Tytuł: | |
na tym otworku powinna być guma... albo był tam króciec który też wystrzelił i jest szansa ze został na gumie albo strzelił w powietrze ![]() tam nie powinno być żadnych dziur - lewe powietrze przyczyną braku możliwości odpalenia... czeba to wsio porozbierac i poskładać |
Autor: | pworach [ sob cze 13, 2009 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
czarek12 pisze: Niech kolega zdejmie dekiel z obudowy filtra powietrza i zerknie na klapę spiętrzającą,zazwyczaj potrafi ją przestawić ,względnie zawiesić u góry, trzeba wtedy zdjąc cały filtr razem z mikserem od gazu i poluzować śrubkę od góry ,ustawić blaszkę klapy tak aby chodziła lekko nigdzie nie ocierając ,na bęzynie powinien chodzić ,( nie polecam próbować dalej na gazie )
Zrobiłem tak jak pisałeś i CHODZI ![]() Wróciłem do domku na benzynie i bez zarzutów(zastanawiam sie nawet nad jazdą na samej Pb lecz dluzsza trasa to już wieksze koszta:( W sumie oprócz blaszki w komorze , którą poprawiłem wszystko wydaje się ok. Spróbuję w tygodniu przełączyć na gaz i zobaczę jakie będą efekty. Najpierw jednak postaram się połatać ten "wąż" doprowadzający powietrze do filtra Jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc, sam nigdy bym na to nie wpadł |
Autor: | Arti 190 [ pn cze 15, 2009 11:04 pm ] |
Tytuł: | Mam problem odpaleniem. Pomocy. |
Witajcie. Czytam co piszecie o problemach z odpalaniem ale nic mi nie pasuje z problemem jaki mam z moim mietkiem. Bardzo bym prosił o pomoc i jakieś wskazówki bo nie wiem już co robić. Wszystko zaczeło się od huku przy uruchamieniu. Trochę się wystraszyłem bo myślałem że coś się urwało. Huk był porównywalny do wybuchu gazu w mieszalniku ale ja nie mam gazu w moim mesiu. Szukałem przyczyny tego wybuchu ale nic nie znalazłem a auto nie chciało odpalić. Kolega zaciągnął mnie do mechanika a ten wykrecił mi tam jakiś czujnik przeczyścił założył i samochód odpalił. przyjechałem zadowolony po odbiór samochodu jade do domu ale coś mi nie pasowało bo samochód szarpał przy każdym dodaniu gazu. dzwonie do mechanika ten mówi ze tak musi być. Nie dawało mi to spokoju wiec zacząłem sam szukać przyczyny i znalazłem odme od silnika krokowego nie podpięta do góry tam. samochód pracował na 1000 obr. podpiełem odme a samochód zgasł. no i nie wiem co to może być??? przecież ta odma musi tam być a samochód przed tym wybuchem chodził bez zarzutu. Prosze o pomoc. moze jakiegoś dobrego speca znacie z warszawy. MB W 201 1.8 Benzyna 1992r |
Autor: | pworach [ pt cze 19, 2009 3:04 pm ] |
Tytuł: | |
czarek12 pisze: Nie zapytałem jaki tam kolega ma moterek ,ale w/g mnie na benzynie to nie powinno mieć znaczenia,powinien chociaż zapalić, na gazie już tak bo układ musi być szczelny
No i właśnie próbowałem go na gazie i nie chodzi!!Na benzynie super lecz po przełączeniu na gaz od razu gasnie.. Jakies pomysły co tym razem mogłbym zrobic?? |
Autor: | merc 500 [ pt cze 19, 2009 9:32 pm ] |
Tytuł: | gasnie? |
jesli gasnie na gazie a wczesniej wystrzelil to juz mozesz swiece i kable nowe wysokiego.mialem sierre ale ona chodzila jak zloto.to raz te kable i swiece ,a dalej trzeba przejrzec a to musza zobaczyc gdzie na gaznik zakladaja instalacje gazowa .jak mialem mietka 123 2.8 benzyna tam jest gaznik.ale wymienilem parownik kable i swiece i tak jezdzil jak szalony.to jest podstawa .jesli juz sa stare kable to na gazie jest bardzo czuly .wymien to i niech gazownik dobry przejrzy bo to proste i musi chodzic |
Autor: | Maksio [ sob cze 20, 2009 12:06 am ] |
Tytuł: | Re: gasnie? |
merc 500 pisze: jesli gasnie na gazie a wczesniej wystrzelil to juz mozesz swiece i kable nowe wysokiego.mialem sierre ale ona chodzila jak zloto.to raz te kable i swiece ,a dalej trzeba przejrzec a to musza zobaczyc gdzie na gaznik zakladaja instalacje gazowa .jak mialem mietka 123 2.8 benzyna tam jest gaznik.ale wymienilem parownik kable i swiece i tak jezdzil jak szalony.to jest podstawa .jesli juz sa stare kable to na gazie jest bardzo czuly .wymien to i niech gazownik dobry przejrzy bo to proste i musi chodzic
Kali kochać język Polska, lubić mówić zdanie proste, bo rozumieć to znaczy dobrze... O_o ![]() |
Autor: | merc 500 [ sob cze 20, 2009 8:57 am ] |
Tytuł: | do Maksia |
do Maksia.a wiesz czemu tak pisze bo rzadko pisze tu za granica i mowie ,dlatego juz w polskim kalecze jezyk bo za granica urzywam innego ,raczej dwoch,wiec pisanie indzie mi zle. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |