MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
zapchany kanał smarujacy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41877 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | qwedsa123 [ sob cze 13, 2009 9:45 pm ] |
Tytuł: | zapchany kanał smarujacy |
Witam, ma ktoś jakiś pomysł na zapchany kanał smarujacy szklankę(kompensator zawora) przez to,ze nie dochodzi olej do szklanki , kompensator ten caały czas mi cyka, jest to dość denerwujące zwazywszy,ze silnik v8 tak cudownie brzmi. chciałbym coś z tym zrobić, wkładałem juz drut w ten kanał , próbowałem sprezonym powietrzem ale nic to nie dało, musiałbym chyba dorobic jakiś przyrzad by szczelnie wtłoczyc w niego spręzone powiertrze... |
Autor: | AndyS [ sob cze 13, 2009 10:14 pm ] |
Tytuł: | Re: zapchany kanał smarujacy |
qwedsa123 pisze: Witam, ma ktoś jakiś pomysł na zapchany kanał smarujacy szklankę(kompensator zawora) Taki stary sposób to - rozebrać, cierpliwie napełnić naftą ze strzykawki (zamiast tego powietrza), poczekać dobę a potem płukanie silnika (preparat do oleju) i jak dla mnie to wymiana oleju na syntetyk.
|
Autor: | qwedsa123 [ ndz cze 14, 2009 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
mam zalenego syntetykiem, są jakieś płyny do płukania silnika? jak to sie robi? |
Autor: | butek22 [ ndz cze 14, 2009 9:28 pm ] |
Tytuł: | |
Widze że cykanie w tych silnikach to normalka, u mnie też ten objaw występuje, wymieniłem w głowicy połowe szklanek ale dalej cyka, może w tygodniu zmienie reszte szklanek, oby to pomogło. Do płukanki silnika są specjalne specyfiki, ale nigdy tak owych nie stosowałem. |
Autor: | qwedsa123 [ pn cze 15, 2009 10:19 am ] |
Tytuł: | |
butek22 pisze: Widze że cykanie w tych silnikach to normalka, u mnie też ten objaw występuje, wymieniłem w głowicy połowe szklanek ale dalej cyka, może w tygodniu zmienie reszte szklanek, oby to pomogło.
Do płukanki silnika są specjalne specyfiki, ale nigdy tak owych nie stosowałem. zobacz kolego czy te szlanki co już wymieniłeś nie są miękkie, bo może też....obym nie wykrakał:) |
Autor: | butek22 [ pn cze 15, 2009 11:31 am ] |
Tytuł: | |
Te co wymieniałem są miękkie, ale one ewidentnie nie stukały |
Autor: | qwedsa123 [ pn cze 15, 2009 12:22 pm ] |
Tytuł: | |
butek22 pisze: Te co wymieniałem są miękkie, ale one ewidentnie nie stukały
jestes pewien? to dlaczego są miękkie? miękka szklanka nie kasuje luzu , dlatego też cyka |
Autor: | butek22 [ pn cze 15, 2009 12:24 pm ] |
Tytuł: | |
A nie jest tak że cisnienie oleju ja utwardza? Ja tam się na tym za bardzo nie znam, ale tak mi się wydaje, w innym razie cykały by też te co wymieniłem, a niestety nie zmieniło to nic w ich cykaniu |
Autor: | qwedsa123 [ pn cze 15, 2009 8:15 pm ] |
Tytuł: | |
masz racje, ale jak olej nie dochodzi do niej to co ją ma utwardzic? |
Autor: | butek22 [ pn cze 15, 2009 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Wtedy nic ja nie utwardza i pewnie przez to stuka. ![]() |
Autor: | qwedsa123 [ pn cze 15, 2009 11:40 pm ] |
Tytuł: | |
butek22 pisze: Wtedy nic ja nie utwardza i pewnie przez to stuka.
![]() ja u siebie sprawdziłem tak wymieniłem miekka szklankę, miałem jedna, po złozeniu dalej stukało, odkreciłem pokrywe zaworów i nowa szklanka w tym samym miejscu co poprzednio jest miekka, czyli stuka, pytanie dlaczego? nowa była popsuta ? kupiłem jeszcze jedna i wymieniłem ta nowa i dalej jest miekka i stuka. wniosek nasuwa sie jeden nie dochodzi do tej szklanki olej dlatego nie kasuje luzu. kupiłem juz strune od gitary w sobote bede odtykał, potemsprezone powietrze , mam nadzieje ze to pomoze jak nie to zdejme głowice, nastepne doswiadczenie |
Autor: | ukaniu [ pn cze 15, 2009 11:44 pm ] |
Tytuł: | |
Wyjmij szklankę odpal silnik bez i zobacz jak będzie sikało olejem z kanałka. MB sotsował na wlocie oleju do głowic zaworki zwrotne i dyszki - bywa, że się przytykają. Nie wiem jak jest w tym silniku. Sprężone powietrze może niezbyt wiele pomóc, no ale nie krakam. Cykanie to też wina zatkanych plastikowych olejarek. |
Autor: | qwedsa123 [ wt cze 16, 2009 10:05 am ] |
Tytuł: | |
ukaniu pisze: Wyjmij szklankę odpal silnik bez i zobacz jak będzie sikało olejem z kanałka.
MB sotsował na wlocie oleju do głowic zaworki zwrotne i dyszki - bywa, że się przytykają. Nie wiem jak jest w tym silniku. Sprężone powietrze może niezbyt wiele pomóc, no ale nie krakam. Cykanie to też wina zatkanych plastikowych olejarek. jakich olejarek plastikowych? |
Autor: | butek22 [ wt cze 16, 2009 11:16 pm ] |
Tytuł: | |
To są te palstikowe rureczki pomiędzy wałkami rozrządu, mogą byc zapchane, lub oringi w nich nie trzymaja i puszczają olej na boki. W tym linku poniżej masz wszystko opisane i pokazane, jak na dłoni: http://www.peachparts.com/Wikka/M119OilGuides <br>Dodano po 12 godzinach. 44 minutach.:<br> Daj znać jak znajdziesz przyczyne stukania, w razie czego podsyłam ci link do tanich i co najważniejsze oryginalnych szklanek, sam od tej osoby kupiłem je do swojego CL-a. http://www.allegro.pl/item648789517_now ... ginal.html |
Autor: | qwedsa123 [ śr cze 17, 2009 10:04 am ] |
Tytuł: | |
dzięki, kurcze ja płaciłem po 60zł w piątek biorę sie za te smarowniczki plastykowe moze i w nich jest przyczyna |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |