MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
przełożenia mostów oraz problemy zagadki :) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41896 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | drwalu [ ndz cze 14, 2009 2:18 pm ] |
Tytuł: | przełożenia mostów oraz problemy zagadki :) |
szukam i nie mogę znaleźć. Może jestem nieudolny ![]() Aktualnie w w126 380se z 85 roku mam dyfer z 280. Jakie oryginalnie powinno być tam przełożenie ? czy dyfer z 420 oraz z 500 ma takie same przełożenie jak mam mieć w 380 ? auto z abs'em. dzieki za pomoc, zdrav |
Autor: | Spychal [ ndz cze 14, 2009 3:28 pm ] |
Tytuł: | |
http://www.w114-115.org.pl/dane/typy.php?id=1227 Tu znajdziesz wszystko czego potrzebujesz. Kiedy wkleisz jakies fotki? ![]() |
Autor: | drwalu [ ndz cze 14, 2009 7:07 pm ] |
Tytuł: | |
aha, to wszystko jasne, czyli most w 380se od 81 jest taki sam jak w 420 ![]() foty wkleje najwczesniej za miesiąc jak go ogarne ![]() 1. mam za wysokie obroty, na P,N ok 1,8k. Lewego powietrza nigdzie nie dostaje. Czy to kwestia zmniejszenia obrotów biegu jałowego ? Wrzucając biegi z P,N na D,R odczuwalne są mocne szarpnięcia ( sądze, że to przez obroty, bo biegi w trakcie jazdy ładnie wchodzą ) 2. jak sprawdzić silnik krokowy ? bo po odpięciu wtyczki nie zauważam żadnej róznicy ( czy silnik nie powinien wtedy zacząć falowac ? ) |
Autor: | THC [ ndz cze 14, 2009 7:57 pm ] |
Tytuł: | |
Szarpanie przy zmianach to kwestia wysokich na jałowym. |
Autor: | drwalu [ ndz cze 14, 2009 9:34 pm ] |
Tytuł: | |
a gdzie szukac czujnika położenia przepustnicy ? ( to ten klik-klik? ![]() |
Autor: | THC [ pn cze 15, 2009 8:14 pm ] |
Tytuł: | |
drwalu pisze: a gdzie szukac czujnika położenia przepustnicy ? ( to ten klik-klik?
![]() A przypadkiem to nie jest to samo co potencjometr klapy spiętrzającej? |
Autor: | czarek12 [ pn cze 15, 2009 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
problem leży prawdopodobnie w silniku krokowym, u mnie przy normalnych obrotach ok. 700 przy zdjęciu wtyczki z krokówki obroty wzrastają na ok 1400 po założeniu znowu się normują ( ok.700 )najlepiej wyjąć silniczek ,dać prąd z aku lub prostownika, po podłączeniu na krótko powinno słychać stuk-puk,jeśli nie to trzeba go wypłukać i rozruszać a jak d--a to szukać innego ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |