MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

przełożenia mostów oraz problemy zagadki :)
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41896
Strona 1 z 1

Autor:  drwalu [ ndz cze 14, 2009 2:18 pm ]
Tytuł:  przełożenia mostów oraz problemy zagadki :)

szukam i nie mogę znaleźć. Może jestem nieudolny ;)

Aktualnie w w126 380se z 85 roku mam dyfer z 280. Jakie oryginalnie powinno być tam przełożenie ? czy dyfer z 420 oraz z 500 ma takie same przełożenie jak mam mieć w 380 ? auto z abs'em.

dzieki za pomoc,
zdrav

Autor:  Spychal [ ndz cze 14, 2009 3:28 pm ]
Tytuł: 

http://www.w114-115.org.pl/dane/typy.php?id=1227

Tu znajdziesz wszystko czego potrzebujesz. Kiedy wkleisz jakies fotki? [zlosnik]

Autor:  drwalu [ ndz cze 14, 2009 7:07 pm ]
Tytuł: 

aha, to wszystko jasne, czyli most w 380se od 81 jest taki sam jak w 420 :) thnx
foty wkleje najwczesniej za miesiąc jak go ogarne :D <br>Dodano po 40 minutach.:<br> odnosnie problemów :)

1. mam za wysokie obroty, na P,N ok 1,8k. Lewego powietrza nigdzie nie dostaje. Czy to kwestia zmniejszenia obrotów biegu jałowego ? Wrzucając biegi z P,N na D,R odczuwalne są mocne szarpnięcia ( sądze, że to przez obroty, bo biegi w trakcie jazdy ładnie wchodzą )

2. jak sprawdzić silnik krokowy ? bo po odpięciu wtyczki nie zauważam żadnej róznicy ( czy silnik nie powinien wtedy zacząć falowac ? )

Autor:  THC [ ndz cze 14, 2009 7:57 pm ]
Tytuł: 

Szarpanie przy zmianach to kwestia wysokich na jałowym.

Autor:  drwalu [ ndz cze 14, 2009 9:34 pm ]
Tytuł: 

a gdzie szukac czujnika położenia przepustnicy ? ( to ten klik-klik? [zlosnik] )

Autor:  THC [ pn cze 15, 2009 8:14 pm ]
Tytuł: 

drwalu pisze:
a gdzie szukac czujnika położenia przepustnicy ? ( to ten klik-klik? [zlosnik] )



A przypadkiem to nie jest to samo co potencjometr klapy spiętrzającej?

Autor:  czarek12 [ pn cze 15, 2009 9:41 pm ]
Tytuł: 

problem leży prawdopodobnie w silniku krokowym, u mnie przy normalnych obrotach ok. 700 przy zdjęciu wtyczki z krokówki obroty wzrastają na ok 1400 po założeniu znowu się normują ( ok.700 )najlepiej wyjąć silniczek ,dać prąd z aku lub prostownika, po podłączeniu na krótko powinno słychać stuk-puk,jeśli nie to trzeba go wypłukać i rozruszać a jak d--a to szukać innego :lol:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/