MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Nowy nabytek 300ce problemy z KE-Jetronic. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41923 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Stuwka [ pn cze 15, 2009 4:36 pm ] |
Tytuł: | Nowy nabytek 300ce problemy z KE-Jetronic. |
Witam wszystkich Forumowiczów i znowu zaczynamy temat LPG + KE-Jetronic kupiłem sobie nowa CE dla mojej dziewczyny z padnięta skrzynia automatyczna. skrzynia zostala naprawiona i czas wziąć sie za silnik. w tej ce jest zamontowany gaz 2 gen i zaczyna sie problem, od razu na wstępie jeżeli zorbie z KE-Jetronic to wywalam gaz do śmieci ..,. zacznijmy od podstaw jak rano przychodzę do auta stoi cala noc odpalę ładnie wchodzi na obroty trzymie itd problem zaczyna sie w tedy gdy auto sie rozgrzeje nagle traci wolne obroty raz ma 500 raz nie ma. jeżeli zgaśnie to muszę trzymać pełny pedał gazu żeby odpalił jak odpali to za mną jest chmura dymu w wydechu. jeżeli odr azu mu puszcze z gazu to zgaśnie muszę go dac do 4000 obrotów przez 30 sek żeby załapał wolne obroty. z tego co już zrobiłem wymieniłem gumę pod KE-Jetronic i waz do regulatora wolnych obrotów wymieniłem także regulator ciśnienia paliwa i dalej nic. po odkręceniu KE-Jetronic w korektorze mialem paliwo i powiem ze bylo nawet jego dużo. po odkręceniu świec wszystkie były zalane. jeżeli dotknę pręt który idzie do czujnika przepustnicy na kolektorze ssącym zmieniają mu sie obroty na wyższe. jeżeli nikt nie ma pomysłu co zrobić może ma ktoś jakiś warsztat kto by sie tego podjął naprawić. po naprawie tak jak wcześniej mówiłem gaz idzie do kosza. pozdrawiam. |
Autor: | Mirmur [ pn cze 15, 2009 7:40 pm ] |
Tytuł: | |
Najprostszym rozwiązaniem jest zakup całego układu wtryskowego wymontowanego z auta, które nigdy nie jeździło na LPG. Pozdrawiam. |
Autor: | ucho [ czw cze 18, 2009 9:16 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. Nie wiem czy pomogę ale ?Mam 300 CE-24 w automacie na szczęście nie mam gazu. Też miałem problem z obrotami rano palił wszystko cacy ale jak był ciepły trzeba było trochę pokręcić i jak zapalił to obroty były albo nie.Też trzymałem go na gazie stopniowa zmniejszając i patrzyłem czy zgaśnie czy nie.Pożniej jeżdziłem na dwa pedały bo nigdy nie wiedziałem na którym skrzyżowaniu zgaśnie.No i trochę palił.Byłem aso po zachodniej stronie bo lokalni szamani rozkładali ręce.W aso wymienili sondę lambdęi problem znikł Może sprubuj od tej strony . Powodzenia |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |