MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Sprinter 311 cdi - WTRYSK - POMOCY ! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=41961 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | blitzshipping [ wt cze 16, 2009 7:50 pm ] |
Tytuł: | Sprinter 311 cdi - WTRYSK - POMOCY ! |
Witajcie. Zastanawiam sie czy jest ktos kto moglby mi szybko wyjasnic czy serwis Mercedesa w UK mnie robi w konia? Mialem ostatnio problem z odpalaniem Sprintka - odpalal tylko na zimno a przy dluzszej jezdzie gasl i pojawiala sie natychmiast kontrolka EDC. Serwis Mercedesa w Norwich w UK zdiagnozowal usterke jako wadliwy jeden z 4 wtryskow ktory mial wyciek. Zgodzilem sie na cene za usluge serwisowa (470GBP) i w kilka godzin po rozpoczeciu naprawy otrzymalem informacje ze problem jest powazniejszy poniewaz po wyciagnieciu wtrysku okazalo sie ze brakuje koncowki wtrysku. Teraz stoje w obliczu koniecznosci sciagania glowicy i dodatkowych kosztow. Dodam ze problem z odpalaniem mialem od jakiegos czasu i zrobilem w tym stanie technicznym okolo 1500 mil - Sprinter dojechal do Serwisu o wlasnych silach. Jak to jest mozliwe ze zrobilem samochodem 1500 mil , dojechalem do warsztatu z koncowka wtrysku w bloku silnika ? Czy ktos moze wydac werdykt w tej sprawie? Pozdrawiam Michal |
Autor: | michele [ wt cze 16, 2009 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
Mogło się tak stać, gdy rozkręcili wtrysk i końcówka sama im wpadła. Nie chcąc narażać się na koszty, zwalili na to, że to tak było i sytuacja jest taka, że naprawiają to na Twój koszt. Nic innego mi nie przychodzi do głowy. |
Autor: | blitzshipping [ wt cze 16, 2009 8:45 pm ] |
Tytuł: | |
Pytanie - czy samochod moglby jechac z ta koncowka w silniku ? Pozdrawiam |
Autor: | michele [ wt cze 16, 2009 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
nie wiem z jakiego materiału jest wykonana, ale jeśli by wpadła pomiędzy panewki, to Ci może to wykrzywić, jak porzeźbić głowice, co w konsekwencji może doprowadzić do wymiany głowicy, cylindra, panewek i innych części. Pozatym nie wiem, czy byłoby tyle miejsca na nią po sprężeniu w cylindrze. Nie znam silnika CDI, ale uważam, że jazda z takim czymś w silniku szybko się zakończy uszkodzeniem go |
Autor: | bary123ce [ wt cze 16, 2009 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
nie wiem czy mógłby jechać, ale na pewno początkowo stukałoby coś z środku, do czasu, aż w coś aluminiowego się nie wbiło. Jeśli im to wpadło przy wykręcaniu, to nie będzie śladów jak coś powbijało się w tłok i głowicę. Musisz być przy rozbieraniu silnika, żeby Cię w konia nie zrobili, no chybaże odpalili go i sami narozrabiali... ![]() |
Autor: | michele [ wt cze 16, 2009 9:05 pm ] |
Tytuł: | |
Myślę, że wtedy by nie było żadnej kompresji na cylindrze jeśli by pocharatało głowice, cylinder (jeśli by dało radę). Jeśli tak to wtedy w misce olejowej powinnien być olej napędowy. Ale to już takie wolne myśli, zwłaszcza przy przejechaniu takiego dystansu. |
Autor: | bary123ce [ wt cze 16, 2009 9:22 pm ] |
Tytuł: | |
no i właśnie u Ciebie podobny widok powinieneś zastać skoro to stara sprawa ... |
Autor: | blitzshipping [ wt cze 16, 2009 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
Czy jest mozliwe zeby koncowka wtryskiwacza wbila sie w tlok i silnik sie przy tym nie rozlecial przez ostatnich 1500 mil? |
Autor: | michele [ wt cze 16, 2009 10:05 pm ] |
Tytuł: | |
prawdopodobieństwo istnieje. Jednak bym tego nie widział, chyba, że faktycznie było miejsca za mało po sprężeniu i mocno się wbił. Z drugiej strony zastanawiam się nad temperaturą i rościągłością materiału, który by prowadził do tego, że by samo wyskakiwalo. |
Autor: | blitzshipping [ wt cze 16, 2009 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
Bardzo dziekuje wszystkim za PROFESIONALNA pomoc - wydaje mi sie ze miejsce nadlamania wtrysku powinno pokazac czy to swieza czy stara sprawa - mam nadzieje ze Angielscy partacze z Mercedes Benz UK nie polapia sie zeby porobic podmianki . Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |