MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 3:55 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt cze 26, 2009 6:24 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Witam.

Mam taki dziwny problem z samochodem, mianowicie jeśli przekroczy 90 stopni, drastycznie traci moc.
Do tej temp jest wszystko ok.
Obroty nie pływają , kable świece i cała reszta jest ok.
Silnik 102 982 , 124 z końca 88 roku, bez lpg.
Wie ktoś co może by przyczyną takiego stanu rzeczy?

Pozdrawiam. <br>Dodano po 6 godzinach. 25 minutach.:<br> Kiedy wskazówka jest na kresce ponad 80, do 3 tysięcy wkręca się normalnie, potem jakby nie dostawał paliwa.
Naciskając gaz bardzo powoli wkreci sie normalnie do końca.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 26, 2009 7:05 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
tez tak miałem tylko że przy 100 stopniach... nie wiem czego to była wina ale jak zrobiłem chłodzenie jak książka pisze (nie przekraczał 90stopni) problemy znikły... widać one tak mają

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 7:19 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie maja tak, nie jest to normalne.

Teraz jeszcze gorzej.
Kiedy ma temp. lekko ponad 80 st. przy wciśniętym gazie do podłogi, wkręca się normalnie do 3 tysięcy, potem ledwo do 4 i bardzo powoli do 5 tysięcy.
Trzymając dalej gaz, silnik schodzi sam z obrotów z powrotem na 3 tysiące i wkręca się znów mozolnie w górę.
Jeździc się tak nie da, co to może być, spotkał się ktoś ?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 7:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 18, 2006 9:41 pm
Posty: 71
Lokalizacja: OLKUSZ
Witam
THC jak masz sąde lambda to ją odłącz i się przejedź - lub sprawdź jej odczyt w czesie jazdy możesz się wpiąć albo pod dywanikiem u pasażera albo w okolicy aku
pozdrawiam

_________________
ex W124 300TE '89
ex W126 280SE '85
ex W123 200D '83
http://pics-by-skorp.fotopic.net/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 8:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Mój ma sonde pod dywanikiem, z odpięta nic sie nie zmienia.


To coś jakby mu zamykało paliwo im cieplejszy.
Tak mi sie wydaje , ale nie wiem.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 10:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 18, 2006 9:41 pm
Posty: 71
Lokalizacja: OLKUSZ
a moze jest dokładnie odwrotnie moze dostaje za dużą dawke paliwa jedyne co mi przychodzi do głowy to uszkodzenie rozdzielacza albo zawieszony (zatarty) wtryskiwacz tzw rozruchowy jesli dostaje za duzo paliwa to go zalewa i nie bedziesz w stanie jechac efekt jazdy na ssaniu... brak innych pomysłów :(
pozdrawiam

_________________
ex W124 300TE '89

ex W126 280SE '85

ex W123 200D '83

http://pics-by-skorp.fotopic.net/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 11:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
THC pisze:
Mój ma sonde pod dywanikiem, z odpięta nic sie nie zmienia.

bo jeśli jej uszkodzenie na tym polega? Jakiś sygnał wychodzi z niej po nagrzaniu?
Co pokazuje złącze diagnostyczne?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 30, 2009 3:27 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
sorry panowie ale mój tak miał... i czy to normalne czy nie to tak było... jak temp dochodziła do 100 stopni to sie az zaduszał... nie wiem czy to normalne... ale jak zrobiłem chłodzenie czyli chłodnice termostat wisko i obudowe chłodnicy zapomnniałem o co kaman....

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl