MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ciepły traci moc.230E https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=42180 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | THC [ pt cze 26, 2009 6:24 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. Mam taki dziwny problem z samochodem, mianowicie jeśli przekroczy 90 stopni, drastycznie traci moc. Do tej temp jest wszystko ok. Obroty nie pływają , kable świece i cała reszta jest ok. Silnik 102 982 , 124 z końca 88 roku, bez lpg. Wie ktoś co może by przyczyną takiego stanu rzeczy? Pozdrawiam. <br>Dodano po 6 godzinach. 25 minutach.:<br> Kiedy wskazówka jest na kresce ponad 80, do 3 tysięcy wkręca się normalnie, potem jakby nie dostawał paliwa. Naciskając gaz bardzo powoli wkreci sie normalnie do końca. |
Autor: | Chuck Norris [ pt cze 26, 2009 7:05 pm ] |
Tytuł: | |
tez tak miałem tylko że przy 100 stopniach... nie wiem czego to była wina ale jak zrobiłem chłodzenie jak książka pisze (nie przekraczał 90stopni) problemy znikły... widać one tak mają |
Autor: | THC [ pn cze 29, 2009 7:19 pm ] |
Tytuł: | |
Nie maja tak, nie jest to normalne. Teraz jeszcze gorzej. Kiedy ma temp. lekko ponad 80 st. przy wciśniętym gazie do podłogi, wkręca się normalnie do 3 tysięcy, potem ledwo do 4 i bardzo powoli do 5 tysięcy. Trzymając dalej gaz, silnik schodzi sam z obrotów z powrotem na 3 tysiące i wkręca się znów mozolnie w górę. Jeździc się tak nie da, co to może być, spotkał się ktoś ? |
Autor: | skorp_2004 [ pn cze 29, 2009 7:55 pm ] |
Tytuł: | |
Witam THC jak masz sąde lambda to ją odłącz i się przejedź - lub sprawdź jej odczyt w czesie jazdy możesz się wpiąć albo pod dywanikiem u pasażera albo w okolicy aku pozdrawiam |
Autor: | THC [ pn cze 29, 2009 8:29 pm ] |
Tytuł: | |
Mój ma sonde pod dywanikiem, z odpięta nic sie nie zmienia. To coś jakby mu zamykało paliwo im cieplejszy. Tak mi sie wydaje , ale nie wiem. |
Autor: | skorp_2004 [ pn cze 29, 2009 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
a moze jest dokładnie odwrotnie moze dostaje za dużą dawke paliwa jedyne co mi przychodzi do głowy to uszkodzenie rozdzielacza albo zawieszony (zatarty) wtryskiwacz tzw rozruchowy jesli dostaje za duzo paliwa to go zalewa i nie bedziesz w stanie jechac efekt jazdy na ssaniu... brak innych pomysłów ![]() pozdrawiam |
Autor: | Janfocus [ pn cze 29, 2009 11:00 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: Mój ma sonde pod dywanikiem, z odpięta nic sie nie zmienia.
bo jeśli jej uszkodzenie na tym polega? Jakiś sygnał wychodzi z niej po nagrzaniu? Co pokazuje złącze diagnostyczne? |
Autor: | Chuck Norris [ wt cze 30, 2009 3:27 am ] |
Tytuł: | |
sorry panowie ale mój tak miał... i czy to normalne czy nie to tak było... jak temp dochodziła do 100 stopni to sie az zaduszał... nie wiem czy to normalne... ale jak zrobiłem chłodzenie czyli chłodnice termostat wisko i obudowe chłodnicy zapomnniałem o co kaman.... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |