MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
pytanie o silnik 3.2cdi https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=42431 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | blackmilk [ śr lip 08, 2009 7:46 pm ] |
Tytuł: | pytanie o silnik 3.2cdi |
witam mam chlopaki mala zagwozdke otoz chce kupic bryke z silnikiem 3.2cdi i teraz pytanie czy sa jakies rodzaje tych silnikow? a drugie pytanie to jezeli sa to jakie sa najlepsze, najmniej awaryjne itp z gory dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam |
Autor: | Chuck Norris [ czw lip 09, 2009 3:08 am ] |
Tytuł: | |
ja tez taki chce kupić ![]() ![]() ![]() dlatego podłączam się pod temat bo zauwazyłem że większość aut z tym motorem jest motorshaden... to jakaś reguła???? |
Autor: | georem [ czw lip 09, 2009 7:46 am ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: dlatego podłączam się pod temat bo zauwazyłem że większość aut z tym motorem jest motorshaden... to jakaś reguła????
No więc takie auta robią po 40-100kkm rocznie więc w wieku 8-10 lat mogą mieć nakulane 350kkm - 1mkm stąd pewnie ich problemy, to dość mocne i wysilone silniki. |
Autor: | kompressor [ czw lip 09, 2009 8:55 am ] |
Tytuł: | |
Kupa jak każde CDI po większym przebiegu. Urywają się zawory i głowice się cielą. Wszystko to za sprawą właścicieli z fantazją traktujących gnojożera jak wyścigówkę. |
Autor: | necro [ czw lip 09, 2009 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Mam taki w domu z 2001r,krajowy z oryginalnym przebiegiem 180tys.km,po 1.5 roku ma 282tys.km,silnik bez większych awarii oprocz przepływomierza(300zł),wisko,pompa wody,paski i jakas dodatkowa pompa wody przeciekała no i rozrusznik sie powoli kończy.Takze wydaje sie ok. |
Autor: | Chuck Norris [ czw lip 09, 2009 4:00 pm ] |
Tytuł: | |
no własnie... trochę dużo tego jesli chodzi o półtoraroczne użytkowanie... a odnośnie odpowiedzi kompressora sie nie wypowiem... |
Autor: | primabaleron [ czw lip 09, 2009 4:41 pm ] |
Tytuł: | |
Heh... Zrobiłem od nowości do 300 kk km każdym : 1. W210 300 turbodiesel 2. W210 320 CDI 3. W211 270 CDI Ogólnie dają radę ![]() ![]() |
Autor: | georem [ czw lip 09, 2009 5:12 pm ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: no własnie... trochę dużo tego jesli chodzi o półtoraroczne użytkowanie...
Dużo? Jeżeli ktoś robi 5600km miesięcznie to normalne usterki, a własnie te dieselki tyle robią zazwyczaj, czyli tak jak pisałem 10 lat i 600kkm jak nic. Prima chyba też może to potwierdzić. |
Autor: | blackmilk [ czw lip 09, 2009 9:57 pm ] |
Tytuł: | |
zrobilem inaczej ja zostaje przy swoim niezawodnym 300td a brat kupuje 3,2cdi zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lip 09, 2009 10:53 pm ] |
Tytuł: | |
blackmilk pisze: zrobilem inaczej
ja zostaje przy swoim niezawodnym 300td a brat kupuje 3,2cdi zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie ![]() loteria- moze pojezdzi a moze cos sie wysypie.Najgorszą jest ta kosztowna głowica,wtryski i turbo-wogole tam wszytsko kosztuje. ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ pt lip 10, 2009 2:46 am ] |
Tytuł: | |
no włąsnie i to jest przrażające... nawet dzisiaj nie wiem czy nie lepiej kupić starego poczciwego 300 turbo niż 3,2 cdi... tylko że w mieście 300-tka spala za dużo jak na możliwości... |
Autor: | piston [ pt lip 10, 2009 9:36 am ] |
Tytuł: | |
Około rok temu wraz z ojcem też się zastanawialiśmy czy wziąć 300TDT czy 320CDI. Rozmawiając ze znajomymi mechanikami i ludźmi ogarniającymi temat 90% z nich doradzała kupno 300TDT. Tak więc zdecydowaliśmy że bierzemy 320CDI ![]() |
Autor: | Wendzio [ pt lip 10, 2009 10:56 am ] |
Tytuł: | |
necro pisze: Mam taki w domu z 2001r,krajowy z oryginalnym przebiegiem 180tys.km,po 1.5 roku ma 282tys.km,silnik bez większych awarii oprocz przepływomierza(300zł),wisko,pompa wody,paski i jakas dodatkowa pompa wody przeciekała no i rozrusznik sie powoli kończy.Takze wydaje sie ok.
Tata miał też z 2001roku okulara z tym silnikiem i podobne problemy miał. |
Autor: | blackmilk [ pt lip 10, 2009 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
i nikomu sie nie stopila glowica czy nie poszly wtryski? |
Autor: | Miki01 [ ndz lip 12, 2009 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, to i ja swoje dorzucę, mam 300TDT w 124"E" i ponad rok temu kupiliśmy S210 320 Cdi i jak czytam o awaryjności od ludzi, którzy nigdy takich nie mieli,a jeżdżą Soul-ami(oczywiście bez przytyku), to chyba mam jakiś inny model. Na ponad rok użytkowania mogę stwierdzić, że nie kupiłbym już innego (mniejszego) silnika... Co do awaryjności (na razie mnie nie zawiodł), przejechaliśmy nim (mamy oba) ok 25 tyś i nic - odpukać.. Obecnie szukamy jakiegoś sedanika i wiecie co - tylko 320 wchodzi w rachubę... Pzdr i polecam poszyukać zdrowej sztuki P.s. mój obecnie ma ok 240tysi, a w życiu miałem już kilkadziesiąt samochodów z różnymi silnikami i powiem tyle, że awaryjność w tych samochodach jest dużo poniżej średniej z innych marek. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |