MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Ciśnienie oleju na 3 przy wyłączonym silniku
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=42480
Strona 1 z 1

Autor:  hogben [ sob lip 11, 2009 10:34 pm ]
Tytuł:  Ciśnienie oleju na 3 przy wyłączonym silniku

Czy ktoś z Panów wie który przewód dostarcza impuls z czujnika ciśnienia oleju do zegarów ?

Chodzi mi o kolor przewodu i miejsce jego wprowadzenia do zegarów <br>Dodano po 2 godzinach. 15 minutach.:<br> Temat do skasowania ,

proszę o wielki punkt za pomoc dla kolegi Gerri

Autor:  bary123ce [ sob lip 11, 2009 11:21 pm ]
Tytuł: 

Dlaczego do skasowania? A może by tak dla potomności podać ten kolorek ?

Autor:  hogben [ sob lip 11, 2009 11:26 pm ]
Tytuł: 

bary123ce pisze:
Dlaczego do skasowania? A może by tak dla potomności podać ten kolorek ?



A więc dla potomności [zlosnik] , cytując Gerri-ego :

" Przewód brązowy z zielonym szlaczkiem - dociera do MAŁEJ wtyczki na liczniku (takiej z czterema nogami) PIN nr cztery. "


Dzięki Gerri raz jeszcze
[pub]

Autor:  hogben [ ndz lip 12, 2009 7:33 pm ]
Tytuł: 

A więc idąc za radą Gerriego odpiąłem rzeczony przewód od deski i wskazanie nadal idzie na 3 po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika :-? , wypiąłem dla pewności całą wtyczkę - to samo.

Czyli wskaźnik do wymiany ?

Autor:  Mirmur [ ndz lip 12, 2009 7:46 pm ]
Tytuł: 

hogben pisze:
A więc idąc za radą Gerriego odpiąłem rzeczony przewód od deski i wskazanie nadal idzie na 3 po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika

Rzeczony przewód odepnij od czujnika i przytknij np. do obudowy filtra oleju lub innej masy przy włączonym zapłonie. Jeśli wskazówka spadnie na '0' to masz czujnik do wymiany. Przy okazji sprawdzisz styk przewodu z czujnikiem.

Pozdrawiam.

Autor:  hogben [ ndz lip 12, 2009 8:18 pm ]
Tytuł: 

Mirmur pisze:
hogben pisze:
A więc idąc za radą Gerriego odpiąłem rzeczony przewód od deski i wskazanie nadal idzie na 3 po włączeniu zapłonu przed uruchomieniem silnika

Rzeczony przewód odepnij od czujnika i przytknij np. do obudowy filtra oleju lub innej masy przy włączonym zapłonie. Jeśli wskazówka spadnie na '0' to masz czujnik do wymiany. Przy okazji sprawdzisz styk przewodu z czujnikiem.

Pozdrawiam.



:o Masz rację . Sprawdziłem jak napisałeś - czujnik do wymiany. A już szukałem nowego licznika na Allegro [zlosnik]

Wielkie dzięki [zlosnikz]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/