MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 2:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 18, 2009 9:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:14 pm
Posty: 209
Lokalizacja: Łódź
Witam,

Dzis wskaznik paliwa zaczal sie nadmiernie ruszac. Mam akurat pol baku, wskazowka przez wiekszosc czasu jest prawidlowej pozycji ale co jakis czas buja sie dosc szybko prawie po calej skali. Poczatkowo sadzilem ze ma to zwiazek z przelewaniem sie paliwa chociaz nigdy wczesniej czegos takiego nie widzialem, wiec pewnie sygnal jest wygladzany, ale jak juz parkowalem samochod, wrzucam wsteczny a wskazowka opadla na 1/4, dodaje gazu a ona zaczela latac. Co to moze byc? Regulator napiecia pada?

_________________
Mercedes W124 300D '88 automat
Mercedes W204 C200 CGI '11 automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 18, 2009 9:28 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Wyjmij czujnik i sprawdź płynność wskażań rezystancji, bęzdziez miał pewność sprawności wskaźnika.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 18, 2009 9:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Huzar pisze:
Poczatkowo sadzilem ze ma to zwiazek z przelewaniem sie paliwa
Po to czujnik poziomu paliwa jest w obudowie, żeby uniknąć skoków wskazówki spowodowanych przelewaniem się paliwa w baku. Kolega chyba dobrze gada ;)

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 18, 2009 10:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:14 pm
Posty: 209
Lokalizacja: Łódź
To inaczej. Gdy parkowalem samochod stal w miejscu. Wrzucam bieg, samochod nadal stoi a wskazowa opada do 1/4. Dodaje gazu, i skacze. Czujnik poziomu paliwa nie ma wtedy znaczenia bo samochod stoi/ledwo sie toczy. Dodatkowo wahniecia wskazowki sa nagle i szybko ustaja. Zupelnie nie przypominaja powolnego wygaszania fali. To raczej takie elektryczne wzbudzenie wskaznika. Piec wahniecia w pol sekundy i koniec, wskazowka wraca na polowe skali i przez nastepne kilkanascie/kilkadziesiat sekund ani drgnie.

To, ze poczatkowo sadzilem, iz ma to zwiazek z przelewaniem sie paliwa wynika pewnie z tego, ze dzialo sie to glownie na zakretach a wtedy ujmuje gazu a potem znow go dodaje i wtedy cos sie wzbudza.

_________________
Mercedes W124 300D '88 automat
Mercedes W204 C200 CGI '11 automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 18, 2009 11:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Czyli pod obciążeniem wskazówka opada? Masz jakieś inne problemy z elektryką?

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 18, 2009 11:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:14 pm
Posty: 209
Lokalizacja: Łódź
Zadnych problemow z elektryka do tej pory nie mialem. Co prawda za duzo tej elektryki u mnie nie ma. Jedyne co zauwazylem to ze od kilku dni samochod nie pali "na dotyk" a raczej tak na "poltora dotyku". Nadal odpala szybko ale juz nie tak szybko. Jutro sie temu dokladniej przyjrze.

_________________
Mercedes W124 300D '88 automat
Mercedes W204 C200 CGI '11 automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 19, 2009 12:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:41 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Swietokrzyskie
Czesto powodem takich jajec jest niekontaktujacy wskaznik w zegarach. Sprobuj popukac w deske nad licznikiem - jak bedzie wariowal to znaczy ze brak jest tam kontaktu ;) Wyjac i przeczuscic styki lub mase

_________________
w201 2.0D '87
Szukam Pracy. Fizyk techniczny


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 19, 2009 12:37 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
na początek dobrze wywalić stary bezpiecznik...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 19, 2009 6:04 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 21, 2005 7:35 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Piła
Zgadzam się całkowicie z kolegą jackie01 - miałem tak samo w moim budyniu skakał wariował później to samo zaczęło dziać się z temperaturą - rozebrałem licznik wyczyściłem papierkiem ściernym bolczyki od paliwa temperatury i ciśnienia oleju i wszystko gra - nic nie skacze.

_________________
Arti_Merc (W124 '92 Coupe 300 24v)
oraz W124 '95 200D Budyń
(Ex W123 '78 200E+LPG)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd - to ludzie chodziliby na rękach :D
:star: DIESEL kopci, DIESEL czadzi, DIESEL nigdy Cię nie zdradzi! :star:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 19, 2009 8:59 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jeżeli jesteś pewien, że dzieje się to po załączeniu wstecznego - to sprawdź masę przy antenie z tyłu (na nadkolu). Jest to wspólna masa również dla świateł cofania i czujnika w baku.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 20, 2009 2:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 25, 2005 9:46 am
Posty: 134
Lokalizacja: Płock
Ja od siebie jeszcze dodam że mój teść miał treż podobny problem z lataniem wskazówki w W201 powodem była elektryka a tak naprawdę kierunkowskazy (jak włączył lewy kierunek wskazówka latała w rytm przerywacza)
Sprawdź elektryką kierunki, światła i światła stop


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 20, 2009 8:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 28, 2007 3:14 pm
Posty: 209
Lokalizacja: Łódź
Witam,
Minely dwa dni, wczoraj jak ruszylem to wskazowka troche sie pobujala ale po jakims kilometrze przestala i juz wiecej nie drgnela. Dla swietego spokoju sprawdzilem bezpiecznik i jest dobry. Przeczyscilem bolce licznika (chociaz rok temu wyjmowalem licznik). Poszukalem tez tej masy ale u mnie chyba jest to nieco inaczej zmontowane. Jest punkt gdzie schodza sie masy lewej tylnej lampy (na wsporniku miedzy nadkolem a dtylnym slupkiem) tyle ze zamiast anteny i czujnika poziomu paliwa jest tylko podlaczony szyberdach. Przewody czujnika ida w zbiorczej izolacji gora baku i od razu za tylka grodz. Nic sie nie rozdziela. Dalej ich biegu nie sprawdzalem bo musialbym zdemontowac kanape, a bylem po lokcie uwalony w antykorozyjnym bitumicie (ktory latem nadaje samochodowi zapachu swiezego asfaltu). Dzis wszystko dzialalo normanie. Tak wiec wyglada na to ze Mercedes dostala okresu, miala pewne wahania nastroju, ale juz jej przeszlo :).

Dzieki za sugestie.

_________________
Mercedes W124 300D '88 automat
Mercedes W204 C200 CGI '11 automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl