MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Uratowany spod prasy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=42661 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | kielbik [ pn lip 20, 2009 12:01 am ] |
Tytuł: | Uratowany spod prasy |
Bilet kolejowy Stuttgart - Duisburg: 49 €. ![]() Powrot wlasnym samochodem kupionym za pierwsze oszczednosci: bezcenne ![]() ![]() |
Autor: | _me: how_ [ pn lip 20, 2009 12:12 am ] |
Tytuł: | |
Alex, rozbij świnkę, tata kupi sobie, tzn. tobie 190tkę, tylko nic nie mów mamie? ![]() |
Autor: | ixes [ pn lip 20, 2009 11:31 am ] |
Tytuł: | |
podziel się VIN-em i zdjęciami całości ![]() |
Autor: | kielbik [ pn lip 20, 2009 8:42 pm ] |
Tytuł: | |
@ (me: how): uwierzysz lub nie - przeprowadzilismy z Alexandrem powazna meska rozmowe, po ktorej zgodzil sie rozbic swinke i kupic sobie (tzn. sobie) od swojej (tzn. mojej dalekiej) ciotki 190tke, ktora - mimo, ze wiekszosc swojego krotkiego (bo dopiero 24-letniego) zycia spedzila w garazu i zdazyla okrazyc Ziemie az 4,4 raza - bez naszej interwencji skonczylaby pod prasa bo durni populisci umyslili sobie nakrecac koniunkture w kraju za Orda. Mamusia dostala szalu... @ ixes: VIN i wypas nie ma tutaj zadnego znaczenia - ten samochod jezdzil po najdluzszych schodach Europy i pamieta miejsca, ktorych juz nie ma (jak np. przejscie graniczne w Helmstedt). Dla mnie to auto to kawalek historii Europy i naszej rodziny. I dlatego, mimo, ze ma mechaniczna (4-ro biegowa) skrzynie i nie ma termometru, postanowilismy z Alexandrem go uratowac. I wcale dlugo sie nie namyslalismy. A jak sie upierasz przy VIN-ie to prosze: WDB2011221F096621 ![]() |
Autor: | RobertS [ pn lip 20, 2009 9:33 pm ] |
Tytuł: | |
A ja zdecydowanie pochwalam podjętą przez obydwu Panów decyzję ![]() |
Autor: | maclaw [ wt lip 21, 2009 8:03 pm ] |
Tytuł: | |
Czekam na kolejne zdjęcia tego wspaniałego nabytku... |
Autor: | kielbik [ pt lip 24, 2009 11:17 pm ] |
Tytuł: | |
No nie mam czasu zrobic pozadnego reportazu (a wczesniej wypadaloby jeszcze to auto dokladnie domyc). Na razie tylko pare fotek zrobionych na predce: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jackie01 [ pt lip 24, 2009 11:33 pm ] |
Tytuł: | |
Ladna i trzyma sie "kupy" ![]() ![]() |
Autor: | maclaw [ sob lip 25, 2009 12:54 am ] |
Tytuł: | |
Gratuluje jeszcze raz, czekamy na dalsze zdjęcia, ale samochód prezentuje się na prawdę ładnie |
Autor: | kokosz [ sob lip 25, 2009 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
Robert rdzy nie widzę, starzejesz się? nie lubisz już adrenalinki? |
Autor: | kielbik [ sob sie 22, 2009 10:31 pm ] |
Tytuł: | |
Komornick pisze: Robert rdzy nie widzę, starzejesz się? nie lubisz już adrenalinki? No zdziadzialem najwyrazniej bo kto by pomyslal, ze bede kiedykolwiek zasuwal takim toczydlem przez cale Niemcy?! ![]() ![]() ![]() Znalazlem w koncu troche czasu, wymylem porzadnie auto i zrobilem mu sesje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deflektor odsuwanego dachu. Pierwsza rzecz o ktorej pomyslalem jak go zobaczylem to czy beda duze slady na lakierze jak go juz wypieprze. Potem wyjechalem z miasta na autostrade i zapomnialem zasunac dach. Bylo tak cicho, ze mialem juz dobrze ponad 140 km/h jak sie polapalem. Normalnie przy 100 km/h to juz glowe chce urwac. I teraz mam dylemat: zostawic bo praktyczny czy wypieprzyc bo szpeci auto... ![]() Silnik wyglada slicznie i tak tez chodzi. Jeszcze nigdy nie mialem diesela, ktory odpala na cwierc obrotu rozrusznika (ba, nigdy nie mialem nawet takiego benzyniaka!). Przy tym jezdzi chyba skubany na oparach. Zasuwalismy z Alexandrem caly czas 140-160 (miejscami nawet do 180) km/h i na blisko 500 km zuzyl pol zbiornika paliwa (ziornik ma 55 l ![]() ![]() Wnetrze: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Galka biegow i kierownica jak nowe: ![]() ![]() Radio co prawda z epoki ale ustapi miejsca Beckerowi Grand Prix z gasienicami albo Mexico Electronic z pierwszej serii... ![]() ... natomiast schowek na kasety napewno wyleci ![]() ![]() Megaprzepastny i dzieki wysokiej krawedzi ladowania super praktyczny bagaznik ![]() ![]() ... a w nim oryginalny komplet narzedzi i prawie nieuzywane kolo zapasowe, jeszcze z oryginalna opona Michelin: ![]() Samochod kupiony przez pracownika fabryki Mercedsa w Düsseldorfie (wtedy robil uklady kierownicze do T1) i po raz pierwszy zarejestrowany 01.07.1985 a po pol roku odkupiony przez jego znajomych a moich dalszych wujkow. Po smierci wujka jezdzila nim sporadycznie ciocia ale wkoncu zdecydowala sie go oddac w zamian za Umweltprämie (jej siostrzeniec, ktory jest przedstawicielem Renault mial kupic nowego plastika na jej nazwisko a potem opchnac dalej). Jak sie o tym dowiedzialem zaraz zablokowalem transakcje ![]() ![]() ...oraz oryginalne tablice z 1986 roku: ![]() Podklokietnik kupilem juz ze trzy lata temu zakladajac, ze moze kiedys sie przyda ![]() ![]() Po sesji samochod Alexandra wyladowal w garazu obok samochodu tatusia (a wlasciwie to samochodu calej rodziny) ![]() |
Autor: | Damian.Ryba [ sob sie 22, 2009 10:39 pm ] |
Tytuł: | |
Sympatyczne to 201 ![]() |
Autor: | bary123ce [ ndz sie 23, 2009 8:15 am ] |
Tytuł: | |
Komornick pisze: Robert rdzy nie widzę, starzejesz się? nie lubisz już adrenalinki?
co nie, co nie?! ![]() ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ ndz sie 23, 2009 8:23 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: caly czas 140-160 (miejscami nawet do 180) km/h i na blisko 500 km zuzyl pol zbiornika paliwa (ziornik ma 55 l ).
czekaj czekaj... w to to nie uwierzę nigdy!!!! powiadam nigdy!!!! nie przy tym silniku i nie przy tym liczniku co by znaczyło zamykanie licznika przy spalaniu rzędu 5l/100km stary wyluzuj... i nie ściemniaj proszę cię.... |
Autor: | laudan [ ndz sie 23, 2009 8:31 am ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: nie przy tym silniku i nie przy tym liczniku co by znaczyło zamykanie licznika przy spalaniu rzędu 5l/100km
stary wyluzuj... i nie ściemniaj proszę cię.... Przy gazie na max 190d potrafi sie miescic w 6-6.5l/100, oczywiscie na autobanie przy predkosciach stalych. 5l pali przy 100-120 i tez stalej predkosci. |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |