MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
TAKIEGO JESZCZE NIE WIDZIAŁEM!!!!!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=42733 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Damian.Ryba [ śr lip 22, 2009 1:40 pm ] |
Tytuł: | TAKIEGO JESZCZE NIE WIDZIAŁEM!!!!!!! |
Może ktoś już się natknął, co o tym sądziecie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8759833 |
Autor: | szymon.dziawer [ śr lip 22, 2009 1:50 pm ] |
Tytuł: | |
Czy to jest post z "haczykiem"? Znajdź różnice w dwóch ogłoszeniach? Czy chodzi o sam samochód? Kolekcjonerska przeróbka z 500E na E500. Niedawno to ogłoszenie było za 79 000 zł chyba. Widać oryginał tylko w cenie, przeróbki się dewaluują. Dlatego za swego musiałbym wystawić 100 000 zł... Pozdrawiam Szymon |
Autor: | Damian.Ryba [ śr lip 22, 2009 1:57 pm ] |
Tytuł: | |
Ja od E500 nie jestem fachowcem ale ten model zrobił na mnie ogromne wrażenie, a Ty sugerujesz z miejsca jakieś, niuanse? |
Autor: | szymon.dziawer [ śr lip 22, 2009 2:06 pm ] |
Tytuł: | |
Z miejsca? na pierwszy rzut oka: 1992 - czyli powinien być 500E - przemalowane są tu zderzaki na E500 (bez czarnego paska), co za tym idzie także listwy boczne, bo powinny być w innym odcieniu, a są w lakierze całego wozu, zmienione maski (przód i tył bagażnika), fele AMG - RACZEJ niezgodne z VIN, nie mam tez pewności do kierownicy. Jak można pisać o takim - ładnym/nieładnym, ale kundlu "kolekcjonerski"? Ale może się czepiam? Pozdrawiam Szymon |
Autor: | Damian.Ryba [ śr lip 22, 2009 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
No widzisz, znasz się na tym ja nie dokońca chociaż o zderzakach nie pomyślałem a wiem, no i nawiasem i tak mi się podoba i gdybym miał takie finanse to bym go pojechał obejrzeć bardzo szybko ![]() |
Autor: | sneer [ śr lip 22, 2009 2:39 pm ] |
Tytuł: | |
Damian.Ryba pisze: No widzisz, znasz się na tym ja nie dokońca chociaż o zderzakach nie pomyślałem a wiem, no i nawiasem i tak mi się podoba i gdybym miał takie finanse to bym go pojechał obejrzeć bardzo szybko
![]() reflektor przedni zle spasowany. ladna sesja zdjeciowa, samochod IMO niezbyt wart tych pieniedzy. |
Autor: | H78 [ śr lip 22, 2009 6:13 pm ] |
Tytuł: | |
Daj Boże, żeby po naszym kraju jeździły takie straszne kundle. Powtarzam: daj Boże. |
Autor: | tyberiusz [ śr lip 22, 2009 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnie jest bardzo ładny (na fotkach-niewiem jak na żywo) i bardzo mi się podoba, ale jak powiedział Szymon - skoro "kolekcjonerski" to wszystko ma być tak jak fabryka wypuściła a nie cały przód i tył wymieniony na E-klase. Ale to tylko moje skromne zdanie. |
Autor: | adi_1233 [ śr lip 22, 2009 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
szymon.dziawer pisze: Z miejsca?
na pierwszy rzut oka: 1992 - czyli powinien być 500E - przemalowane są tu zderzaki na E500 (bez czarnego paska), co za tym idzie także listwy boczne, bo powinny być w innym odcieniu, a są w lakierze całego wozu, zmienione maski (przód i tył bagażnika), fele AMG - RACZEJ niezgodne z VIN, nie mam tez pewności do kierownicy. Jak można pisać o takim - ładnym/nieładnym, ale kundlu "kolekcjonerski"? Ale może się czepiam? Pozdrawiam Szymon zgadzam sie w 200%... patrzę do polski nadeszła nowa moda krzyczeć dużą kasę za jakieś padliny... za 50k... nie mam nic do ceny jeżeli auto byłoby w 100% ORYGINALNE... auto po przeróbkach jest NIC NIE WARTE... chyba że wartość sentymentalna jak np. żona w nim dziecko urodziła... koleś zamieszcza zdjęcia z photoshopa na których tak naprawdę nic nie widać... |
Autor: | _me: how_ [ śr lip 22, 2009 8:25 pm ] |
Tytuł: | |
Ciekaw jestem, czy lift 500E na E500 był równo z innymi. Moc silnika wg mojego źródła spadła w październiku 1992. |
Autor: | class [ śr lip 22, 2009 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
Kolejną, na pierwszy rzut oka mało znaczącą sprawą jest brak el. sterowania lewym lusterkiem. Po lifcie E500 powinien mieć już na 100% oba el. |
Autor: | beet [ śr lip 22, 2009 11:08 pm ] |
Tytuł: | |
class pisze: Po lifcie E500 powinien mieć już na 100% oba el.
Nawet na 200%, bo el. sterowanie lusterek bylo seryjne juz w przedliftowych W124, ale jakos ze lba wylecialo w ktorym miesiacu 1992r. to wprowadzili, chyba jakos razem z poducha dla kierowcy.. A z tym zewnetrznym liftem, to rzeczywiscie trudno powiedziec, bo juz conajmniej kilka W124 E50 widzialem niby poliftowych, a rocznik byl 92. Takze mozna gdybac, czy sie Besitzer zreflektowal po kupnie, ze juz nowszy model wyszedl i sobie go przerobil, czy bylo po drodze jakies bum i sie auto odmlodzilo, czy taki po prostu wyjechal z fabryki. Ja wybieram opcje druga, ale calkiem czesto sie zdarza (szczegolnie przy takich wersjach) opcja pierwsza, nie mam niestety informacji uwiarygodniajacych opcje ostatnia. |
Autor: | Frytejro [ czw lip 23, 2009 7:34 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Daj Boże, żeby po naszym kraju jeździły takie straszne kundle. Powtarzam: daj Boże. swiete slowa... daj boze.. beet pisze: ale calkiem czesto sie zdarza (szczegolnie przy takich wersjach) opcja pierwsza,
tez sie zgadza. Sam mialem 190tke sprzed liftu , ktora austalijczyk doposazyl w listry szerokie, vebastto i elektryke szyb. Osobiscie mam w126 USA z euro zderzakiem przod (tylu wciaz szukam) i chetnie zaloze bo : to sa auta ktore maja cieszyc oko wlasciciela - zreszta jest kasa jest zabawa. Jak z H-D ![]() ![]() |
Autor: | jackie01 [ czw lip 23, 2009 9:29 am ] |
Tytuł: | |
Znam historię auta. To 500E przerobione na E500. Zadne tam cuda liftingowe ![]() |
Autor: | VALENTINE123 [ czw lip 23, 2009 9:37 am ] |
Tytuł: | |
jackie01 pisze: Znam historię auta. To 500E przerobione na E500. Zadne tam cuda liftingowe
![]() Prawda ,i trzeba dodać ze kupił go w CH za 25 tyś FCH.Moze niepotrzebnie go przerabiał na E500 ,bo to auto już jest autem koneserskim i takie ,,skundlenie'' zmiejsza jego watość. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |