MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

TAKIEGO JESZCZE NIE WIDZIAŁEM!!!!!!!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=42733
Strona 1 z 2

Autor:  Damian.Ryba [ śr lip 22, 2009 1:40 pm ]
Tytuł:  TAKIEGO JESZCZE NIE WIDZIAŁEM!!!!!!!

Może ktoś już się natknął, co o tym sądziecie [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz] http://www.auto-avantgarde.pl/ogloszenie199.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8759833

Autor:  szymon.dziawer [ śr lip 22, 2009 1:50 pm ]
Tytuł: 

Czy to jest post z "haczykiem"?
Znajdź różnice w dwóch ogłoszeniach?
Czy chodzi o sam samochód?
Kolekcjonerska przeróbka z 500E na E500.
Niedawno to ogłoszenie było za 79 000 zł chyba.
Widać oryginał tylko w cenie, przeróbki się dewaluują.
Dlatego za swego musiałbym wystawić 100 000 zł...
Pozdrawiam
Szymon

Autor:  Damian.Ryba [ śr lip 22, 2009 1:57 pm ]
Tytuł: 

Ja od E500 nie jestem fachowcem ale ten model zrobił na mnie ogromne wrażenie, a Ty sugerujesz z miejsca jakieś, niuanse?

Autor:  szymon.dziawer [ śr lip 22, 2009 2:06 pm ]
Tytuł: 

Z miejsca?
na pierwszy rzut oka:
1992 - czyli powinien być 500E - przemalowane są tu zderzaki na E500 (bez czarnego paska), co za tym idzie także listwy boczne, bo powinny być w innym odcieniu, a są w lakierze całego wozu, zmienione maski (przód i tył bagażnika), fele AMG - RACZEJ niezgodne z VIN, nie mam tez pewności do kierownicy.
Jak można pisać o takim - ładnym/nieładnym, ale kundlu "kolekcjonerski"?
Ale może się czepiam?
Pozdrawiam
Szymon

Autor:  Damian.Ryba [ śr lip 22, 2009 2:13 pm ]
Tytuł: 

No widzisz, znasz się na tym ja nie dokońca chociaż o zderzakach nie pomyślałem a wiem, no i nawiasem i tak mi się podoba i gdybym miał takie finanse to bym go pojechał obejrzeć bardzo szybko [zlosnikz]

Autor:  sneer [ śr lip 22, 2009 2:39 pm ]
Tytuł: 

Damian.Ryba pisze:
No widzisz, znasz się na tym ja nie dokońca chociaż o zderzakach nie pomyślałem a wiem, no i nawiasem i tak mi się podoba i gdybym miał takie finanse to bym go pojechał obejrzeć bardzo szybko [zlosnikz]


reflektor przedni zle spasowany. ladna sesja zdjeciowa, samochod IMO niezbyt wart tych pieniedzy.

Autor:  H78 [ śr lip 22, 2009 6:13 pm ]
Tytuł: 

Daj Boże, żeby po naszym kraju jeździły takie straszne kundle. Powtarzam: daj Boże.

Autor:  tyberiusz [ śr lip 22, 2009 8:22 pm ]
Tytuł: 

Jak dla mnie jest bardzo ładny (na fotkach-niewiem jak na żywo) i bardzo mi się podoba, ale jak powiedział Szymon - skoro "kolekcjonerski" to wszystko ma być tak jak fabryka wypuściła a nie cały przód i tył wymieniony na E-klase.
Ale to tylko moje skromne zdanie.

Autor:  adi_1233 [ śr lip 22, 2009 8:22 pm ]
Tytuł: 

szymon.dziawer pisze:
Z miejsca?
na pierwszy rzut oka:
1992 - czyli powinien być 500E - przemalowane są tu zderzaki na E500 (bez czarnego paska), co za tym idzie także listwy boczne, bo powinny być w innym odcieniu, a są w lakierze całego wozu, zmienione maski (przód i tył bagażnika), fele AMG - RACZEJ niezgodne z VIN, nie mam tez pewności do kierownicy.
Jak można pisać o takim - ładnym/nieładnym, ale kundlu "kolekcjonerski"?
Ale może się czepiam?
Pozdrawiam
Szymon


zgadzam sie w 200%... patrzę do polski nadeszła nowa moda krzyczeć dużą kasę za jakieś padliny... za 50k... nie mam nic do ceny jeżeli auto byłoby w 100% ORYGINALNE... auto po przeróbkach jest NIC NIE WARTE... chyba że wartość sentymentalna jak np. żona w nim dziecko urodziła...
koleś zamieszcza zdjęcia z photoshopa na których tak naprawdę nic nie widać...

Autor:  _me: how_ [ śr lip 22, 2009 8:25 pm ]
Tytuł: 

Ciekaw jestem, czy lift 500E na E500 był równo z innymi.
Moc silnika wg mojego źródła spadła w październiku 1992.

Autor:  class [ śr lip 22, 2009 9:07 pm ]
Tytuł: 

Kolejną, na pierwszy rzut oka mało znaczącą sprawą jest brak el. sterowania lewym lusterkiem.
Po lifcie E500 powinien mieć już na 100% oba el.

Autor:  beet [ śr lip 22, 2009 11:08 pm ]
Tytuł: 

class pisze:
Po lifcie E500 powinien mieć już na 100% oba el.


Nawet na 200%, bo el. sterowanie lusterek bylo seryjne juz w przedliftowych W124, ale jakos ze lba wylecialo w ktorym miesiacu 1992r. to wprowadzili, chyba jakos razem z poducha dla kierowcy..

A z tym zewnetrznym liftem, to rzeczywiscie trudno powiedziec, bo juz conajmniej kilka W124 E50 widzialem niby poliftowych, a rocznik byl 92. Takze mozna gdybac, czy sie Besitzer zreflektowal po kupnie, ze juz nowszy model wyszedl i sobie go przerobil, czy bylo po drodze jakies bum i sie auto odmlodzilo, czy taki po prostu wyjechal z fabryki.

Ja wybieram opcje druga, ale calkiem czesto sie zdarza (szczegolnie przy takich wersjach) opcja pierwsza, nie mam niestety informacji uwiarygodniajacych opcje ostatnia.

Autor:  Frytejro [ czw lip 23, 2009 7:34 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
Daj Boże, żeby po naszym kraju jeździły takie straszne kundle. Powtarzam: daj Boże.


swiete slowa... daj boze..


beet pisze:
ale calkiem czesto sie zdarza (szczegolnie przy takich wersjach) opcja pierwsza,


tez sie zgadza. Sam mialem 190tke sprzed liftu , ktora austalijczyk doposazyl w listry szerokie, vebastto i elektryke szyb. Osobiscie mam w126 USA z euro zderzakiem przod (tylu wciaz szukam) i chetnie zaloze bo : to sa auta ktore maja cieszyc oko wlasciciela - zreszta jest kasa jest zabawa. Jak z H-D :lol: :lol:

Autor:  jackie01 [ czw lip 23, 2009 9:29 am ]
Tytuł: 

Znam historię auta. To 500E przerobione na E500. Zadne tam cuda liftingowe ;)

Autor:  VALENTINE123 [ czw lip 23, 2009 9:37 am ]
Tytuł: 

jackie01 pisze:
Znam historię auta. To 500E przerobione na E500. Zadne tam cuda liftingowe ;)

Prawda ,i trzeba dodać ze kupił go w CH za 25 tyś FCH.Moze niepotrzebnie go przerabiał na E500 ,bo to auto już jest autem koneserskim i takie ,,skundlenie'' zmiejsza jego watość.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/