MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

230 - 109 KM jakie wady i zalety ?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=4294
Strona 1 z 1

Autor:  geralt [ śr lis 12, 2003 11:50 pm ]
Tytuł:  230 - 109 KM jakie wady i zalety ?

tak jak w temacie,
to chyba gaźnik, czy warto kupować coupe z takim motorkiem ?
bedzie to automat + gaz, czy będzie mulasty :-? czy da radę tym brykać?

czy zmiana motoru na 230 CE to drogi koszt? czy trzeba zmieniać wał? jeszcze jakiś osprzęt ?

Pozdro
G.

Autor:  damian [ czw lis 13, 2003 9:01 am ]
Tytuł: 

Mówisz chyba o 230 C. Literka E oznacza wtrysk a to już jest 130 ileś koni (chyba że się mylę - proszę o wypowiedź fachowców). Ja mam silnik 2300 na gaźniku Stromberg 175 CD i tak się składa ze wczoraj założyłem gaz. Nie odczuwam żadnej różnicy pomiędzy jazdą na benzynie a na gazie. Warunek jest jeden - "oryginalny" mikser do tego gaźnika a nie kombinacja - dzięki temu nie zmieniła się średnica dolotu (może troszkę ale na oko jest taka sama) a więc silnik się nie "zmulił".

Autor:  Lukasz123 [ czw lis 13, 2003 5:47 pm ]
Tytuł: 

ja mam 230 na gazniku, 109 km, tyle ze nie coupe. Mam tez gaz i powiem Ci ze mulaste to to jest. Chyba ze na benzynce bys jezdzil, wtedy jest lepiej ale szczegolow nie powiem bo nie jezdze na benzynce prawie wogole bo mam gaznik popsuty troche i gubie benzynke jak na niej jade :-?

Autor:  geralt [ pt lis 14, 2003 11:03 am ]
Tytuł: 

a zmiana z 230c na 230 ce to dużo komplikacji ??
czy trzeba zmienić wał ?
czy ze skrzynią trzeba coś mocno ruszać ?

jaki jest koszt pi x [oczko] ?

Autor:  wooks [ pt lis 14, 2003 11:20 pm ]
Tytuł: 

ja dokonywałem zmiany silnika wraz z mostem w swojej misi, pierwotnie był motorek M115 ale trochę niekompletny choć sprawny, ponieważ posiadałem M102 w lepszym stanie to postanowilem dokonac zamiany.
wymienilem tylny most wraz z wałem, silnik wraz ze skrzynia biegów, jakie koszta dokladnie nie iwem bo wszystkie części zostały mi po poprzednej misi ( ztego co wiem to taki komplecik mozna kupic za ok 3000)

Autor:  Pszczola [ sob lis 15, 2003 9:51 pm ]
Tytuł: 

damian pisze:
Mówisz chyba o 230 C. Literka E oznacza wtrysk a to już jest 130 ileś koni (chyba że się mylę - proszę o wypowiedź fachowców).


Fachowcem to nei jestem ale 230E ma 136KM

Autor:  damian [ sob lis 15, 2003 10:22 pm ]
Tytuł: 

Pszczola pisze:
damian pisze:
Mówisz chyba o 230 C. Literka E oznacza wtrysk a to już jest 130 ileś koni (chyba że się mylę - proszę o wypowiedź fachowców).


Fachowcem to nei jestem ale 230E ma 136KM


Czyli tak jak mówię - 130 ileś [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] może być sześć ;)

Autor:  Pszczola [ wt lis 18, 2003 1:54 pm ]
Tytuł: 

damian pisze:
Pszczola pisze:
damian pisze:
Mówisz chyba o 230 C. Literka E oznacza wtrysk a to już jest 130 ileś koni (chyba że się mylę - proszę o wypowiedź fachowców).


Fachowcem to nei jestem ale 230E ma 136KM


Czyli tak jak mówię - 130 ileś [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] może być sześć ;)


No 6 konikow w tom czy w tą to jednak roznica jest. [zlosnik]

Autor:  georem [ wt lis 18, 2003 7:15 pm ]
Tytuł: 

Kiedyś zadałem podobne pytanie dotyczące tego silnika, niestety nie było odpowiedzi z których dowiedziałem się cokolwiek o tym silniku, rozpętałem za to pogawędkę odnośnie gazowania aut, ciekawe jak teraz rozwinie się temat, pozdrawiam

Autor:  Miron [ pn lis 24, 2003 7:32 pm ]
Tytuł:  Gazik ??

Panowie mam 230 na gazniku + gaz , faktem jest że gaznik mam do regeneracji i słuzy tylko do odpalania i tu za uprzejmoscią kolegi Damiana dostałem adres dobrego fachowca od gazników , co do silnika to na pewno nie jest to sprinter ale ma bardzo przyzwiotą kulture pracy a jazda to ma być przyjemnośc a nie wyścigi ;)) reszta jest ok , pozdrawiam:))

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/