MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[w126] i inne -cisnienie pracy pomp paliwa oraz wtrysku KE https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43314 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kubitus [ czw sie 27, 2009 9:32 am ] |
Tytuł: | [w126] i inne -cisnienie pracy pomp paliwa oraz wtrysku KE |
Witam, Czy jest gdzieś w sieci informacja/zestawienie informacji o cisnieniach w jakich pracują poszczególne pompy paliwa dla poszczególnych silników benzynowych? W szczególności interesują mnie pompy od 3L w górę ![]() Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje na ten temat. Pozdrawiam, |
Autor: | ukaniu [ czw sie 27, 2009 10:20 am ] |
Tytuł: | |
Za regulację ciśnienia odpowiedzialny jest regulator. Problemem jest kwestia wydajności przy regulowanym ciśnieniu. 15 sek. googlowania ![]() http://www.justenginemanagement.com/fuelpumps.pdf Dokładniejszych krzywych łączących wydajność z ciśnieniem trzeba szukać dokładnie dla danego typu pompy. <br>Dodano po 34 minutach.:<br> Trzeba by się zagłębić w istotę działania KE. Ilość paliwa wtryskiwanego nie zależy od wtryskiwaczy tylko od rozdzielacza. On podaje paliwo które wtryskiwacz ma rozpylić. Ilość paliwa jaką daje rozdzielacz najbardziej zależy od róźnicy ciśnień - zmienianej tłoczkiem naciskanym klapą i regulatorem EHA. Zwiększenie ilości paliwa najprościej w granicach możliwości rozdzielacza wykonać modyfikujac prąd EHA. To temat na długą dyskusję z rysunkami aby się trochę zastanowić jak i co zrobić. Modyfikacje ciśnienia głównego, prądu eha, nastaw rozdzielacza nie są proste - a w porónaniu do jakiegoś systemy EFI programowanego z PC - kompletnie nie opłacalne. Regulatory w większości KE miały zbliżone ciśnienia. Dane mam w domu. |
Autor: | Kubitus [ czw sie 27, 2009 10:24 am ] |
Tytuł: | |
ukaniu pisze: 15 sek. googlowania
Toś mnie zawstydził ![]() Dzięki ![]() A przy okazji, edytując serie moich może z pozoru dziwnych pytań: Czy regulator ciśnienia, zgodnie z tym co napisano na tej stronce: K-jet w sekcji "Systems Pressure" da się tak podrasować jak opisali to na tej stronce ? podkładki 2 mm pod sprężynę regulatora dadzą około 10 psi. Tylko czy to można tak rozebrać żeby po złożeniu działało ? Co z wtryskiwaczami ? Nie chce wierzyć ze wszystkie wtryskiwacze z układów KE pasujących do MB mają tą samą wydajność . Jeszcze raz dziękuję za wszelkie info i mam nadzieje że google po 15 sekundach nie wypluje odpowiedzi na te wszystkie pytania ![]() |
Autor: | Gerri [ czw sie 27, 2009 7:36 pm ] |
Tytuł: | |
Może nam zdradzisz po co chcesz zwiększać dawkę paliwa? Jeżeli liczysz na większą moc - to się grubo mylisz. Za większą dawką paliwa musi iść zwiększona dawka powietrza w cylindrze. Skąd weźmiesz dodatkowe powietrze w silniku wolnossącym? Samym zwiększeniem dawki osiągniesz tylko wzrost zużycia paliwa i wyjście sondy lambda z zakresu regulacji. |
Autor: | Kubitus [ czw sie 27, 2009 8:09 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: Sk±d we¼miesz dodatkowe powietrze w silniku wolnoss±cym? Samym zwiêkszeniem dawki osi±gniesz tylko wzrost zu¿ycia paliwa i wyj¶cie sondy lambda z zakresu regulacji.
Najpierw muszę zbadać wszystkie możliwości, czy da sie w tym ukladzie zwiekszyc cisnienie i dawke paliwa. Pozniej z pewnoscia dowiecie sie co planuje ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |