MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 2:05 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 06, 2009 11:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
No i panowie stalo sie znowu. wymienilem ke na inny i inny poteciometr chodzilo miodzio pali do szczalu itd. chce wyjechac ze skrzyzowania daje gazu i bummm lekkie ale bylo w sumie nic nie odczylem jechalem dalej wolne obroty bylo itd. ale dojechalem do celu i ..... chce odpalic auto i lipa krece caly czas i po jakies 1 min odpala od 0 obrotow tak jak by niemog. patrze do tylu a tu wielka chmura dymu :/ zgasilem auto odpalilem jeszcze raz perfekcja odpala od razu mowie naprawilo sie super poszedłem na fajke nie minelo 10 min chce odpalic auto i znowu obrotomierz rzuca sie do 700 obr ale musze go dalej trzymac na rozruszniku zeby odpalil i znowu chmura.



mial ktos moze cos takiego ?
na poteciometrze 0.72v regulator chyba dziala :/
nie chce znowu kupowac ke a jak juz kupie to nie stety jade po IGS-a :/

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 6:33 pm przez Stuwka, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 12:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 1:45 pm
Posty: 104
Lokalizacja: ŁÓDŹ
siema
zobacz czy taki kalosz (gumka) nie spadła z podciśnienia- jest to głęboko w ke, widziałem jak objawy były identyczne i przyczyną tego był wystrzelony kalosz. obejrzyj dokładnie.
ps. i nie poszłem tylko poszedłem heh
pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 12:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 1:32 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Po co ścierać się ze strzelającym gazem , wystarczy miec sprawne elementy "iskry".
Od palca po świece, ja pilnuje tego i nie przejmuje się nawet nieszczelnościami w dolocie.

Wystarczy jedna świeca z nie taką iskrą i strzał będzie , prędzej czy później.

I popraw tytuł wątku, masakra troche.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 1:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 10, 2005 12:34 pm
Posty: 254
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.


Ale ja prawie popuściłem przy czytaniu [zlosnik].

_________________
ex W123, '82, 240D
ex W123, '82, 230E
ex W126, 84, 500SE
ex W124, '89 300D
ex W126, '88 300SE
ex W126, '87 300SDL
ex W126, '91 420 SEC
W107, '80 450SLC (w spółce ze szwagrem)
W123, '81 230CE (w spółce z żoną)
W163, ML 350


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 1:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
owszem nieszczelności w dolocie to uboga mieszanka i szybka droga do wypalania głowicy i duża podatność na strzały, bo nawet przy idealnym zapłonie zawsze jakiś zapłon może wylecieć (tym bardziej że gaz ma dużo większą rezystancję)... i bum gotowe.

szczelny dolot, dobry zapłon i zero problemów... [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 1:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Sorawdz U-rurke (czy nie spadla) i czy regulator powietrza dodatkowego sie nie przycial. Dobrze bylo by tez sprawdzic, czy klapa przeplywomierza sie nie zacina (jest odbrze wycentrowana).

ps. i zmiem tytul! :evil:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 8:29 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Po strzale są 3 elementy do sprawdzenia:
-zacięta klapa przepływomierza
-wyskoczyło rurka odmy z boku gumowej podstawy przepływomierza
-wyskoczyła gumowa podstawa przepływomierza.
I nie można ustawiać gazu na zbyt ubogą dawkę bo będzie strzelał.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 06, 2009 11:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
THC pisze:
(...) wystarczy miec sprawne elementy "iskry". Od palca po świece, ja pilnuje tego i nie przejmuje się nawet nieszczelnościami w dolocie.
Wystarczy jedna świeca z nie taką iskrą i strzał będzie, prędzej czy później

Absolutnie się nie zgadzam. Ja mogę zdjąć jedną fajkę ze świecy (a mam oryginalne czyli 23-letnie! :lol: kable do świec) i tak od biedy mogę jeździć. Ale z chwilą jakiejś nieszczelności w układzie dolotowym występują problemy z obrotami i skłonność do strzałów. Być może jest to skutkiem regulacji mojej instalacji i sposobu doprowadzenia powietrza - jest jak w oryginale - żadnych przeróbek typu przytkanie czy odginanie rury dolotowej oprócz patentu z otworem kompensacyjnym. 8)
Janfocus pisze:
szczelny dolot, dobry zapłon i zero problemów... [zlosnik]

Ja też tak uważam i tak mam. [zlosnikz]

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 8:51 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
WeebShut pisze:
Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.


Czytajac tytul tego posta sam bylem bliski jednej i drugiej czynnosci. [zlosnik]

Coz - ortografia nieniejszego watku zeszla ponizej pasa. Literalnie.

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 9:22 am 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 19, 2006 10:51 am
Posty: 1459
Numer GG: 183187
Lokalizacja: Warszawa [WGM]
Janfocus pisze:
(tym bardziej że gaz ma dużo większą rezystancję).


O co chodzi z tą rezystancją? Mierzy się ją jakoś? Może mi to ktoś wyjaśnić?

_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." Stanisław Lem


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 10:55 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Energia jonizacji mieszanki LPG-powietrze jest o 1/3 wyzsza niz energia jonizacji mieszanki Pb- powietrze. Jonizacja jest niezbedna do przeskoku iskry. Dlatego tez, zalecane jest zmniejszenie odstepu elektrod dla LPG.

ps. Rezystancja nie jest najlepszym okresleniem ;)

ps2 Energia jonizacji

Energia jonizacji jest to energia potrzebna do oderwania elektronu z obojętnego atomu. Podczas usuwania elektronów energia jonizacji powstałego kationu rośnie, przy czym największa energia jonizacji związana jest z oderwaniem elektronu z powłoki wewnętrznej.

Obserwuje się, że energia jonizacji rośnie w Okresie z lewa na prawo i maleje w Grupie z góry na dół.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 12:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Energia jonizacji jest to energia potrzebna do oderwania elektronu z obojętnego atomu. Podczas usuwania elektronów energia jonizacji powstałego kationu rośnie, przy czym największa energia jonizacji związana jest z oderwaniem elektronu z powłoki wewnętrznej.

Obserwuje się, że energia jonizacji rośnie w Okresie z lewa na prawo i maleje w Grupie z góry na dół.


A jesien idzie wielkimi krokami...

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 2:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
TReneR pisze:
ps. Rezystancja nie jest najlepszym okresleniem

nie da się ukryć że jest to uproszczenie myślowe [zlosnik] , ale też z punktu widzenia uzwojeń cewki zapłonowej dalsza część układu stanowi jakąś tam rezystancję (a właściwie powinno być impedancję) zastepczą :)

co ciekawe większe ciśninie w cylindrze (wieksza kompresja) przeciwdziała zapłonowi, dlatego to że pojawia się iskra na świecy wyjetej z głowicy, wcale nie oznacza że będzie po wkręceniu :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 6:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
Panowie sorry za błąd w temacie :) nawet sie nie domyśliłem ze cos takiego napisałem już błąd poprawiłem. Ke już działa poprawiłem klapke górną Ke. dzieki panowie za pomoc. a tak na marginesie ma ktos dojscie do IGS-a uzywanego??? lub firme ktora zaklada to za jakies rosadne pieniadze ???

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl