MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 10:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 03, 2009 9:13 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Witam, jak w temacie. Posiadam W124 E320T z motorem 104.992 i w wersji z tempomatem. Po kilku diagnozach i diagnostach do wymiany między innymi podlega przepustnica. I tu pojawia się problem ponieważ ta, w którą wyposażony jest mój egzemplaż (000 141 57 25 VDO 408.226/4/1) jest z zintegrowanym tempomatem a cena w ASO 5,5tys. poza ASO 3,6 tys. nie napawa optymizmem. I pomysł aby ją zastąpić wersją bez tempomatu (niebagatelne 1,5 tys.) oczywiście poza ASO. Ubiegając pytania rozważałem zakup używanej lecz w obecnej chili za wszystko co wyprodukowano przynajmniej 10 lat temu i kompatybilne z moją wersją żądają od 1,350 do 1,500 zł. Brak gwarancji, że nawet jak zakupie sprawny egzemplaż to po jakimś czasie odmówi posłuszeństwa a nowe to nowe. Co robić. Nie chce rezygnowac z tempomatu a kasa nie rośnie na drzewach. Przeżyje brak tempomatu i ujme na chonorze związaną z nietrzymaniem się oryginału ale w końcu silnik zacznie pracować jak powinien. Oczywiście jeśli się mylę prosze o sprostowanie i nowe pomysły.

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby
Fiat Doblo do poruszania
Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 03, 2009 10:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
kol. Valentine 123 pokazal kiedys zdjecia takiej przepustnicy do 320. Generalnie problem dotyczyl uszkodzen przewodow el. w funkcji przegrzania tychze kabelkow i silnik glupial. Moze u Ciebie da sie temat zalatwic wlutowywujac nowa wiazke w miejsce starej.

Uzyj opcji szukaj [zlosnik]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 05, 2009 8:25 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Niestety a może stety temat wiązki znam już na pamięć. Swoją reanimowałem jakiś rok temu oczywiście także od przepustnicy. Nie wyglądała dobrze ale po reanimacji problem nadal istnieje a objawia się oprócz błędu "uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy" czy jakoś tak falowaniem obrotów na biegu jałowym. (w granicach od 300-1500 obr/min do całkowitego zgaśnięcia). Wydaje się zatem, że problem leży w samej przepustnicy. No nic kolejny raz rozbiorę i spróbuję naprawić może kupić drugą i z dwóch zrobić jedną hm...

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby

Fiat Doblo do poruszania

Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl