MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Czy przepustnica bez tempomatu podejdzie do wersji z tempom.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43475
Strona 1 z 1

Autor:  Tomad [ czw wrz 03, 2009 9:13 pm ]
Tytuł:  Czy przepustnica bez tempomatu podejdzie do wersji z tempom.

Witam, jak w temacie. Posiadam W124 E320T z motorem 104.992 i w wersji z tempomatem. Po kilku diagnozach i diagnostach do wymiany między innymi podlega przepustnica. I tu pojawia się problem ponieważ ta, w którą wyposażony jest mój egzemplaż (000 141 57 25 VDO 408.226/4/1) jest z zintegrowanym tempomatem a cena w ASO 5,5tys. poza ASO 3,6 tys. nie napawa optymizmem. I pomysł aby ją zastąpić wersją bez tempomatu (niebagatelne 1,5 tys.) oczywiście poza ASO. Ubiegając pytania rozważałem zakup używanej lecz w obecnej chili za wszystko co wyprodukowano przynajmniej 10 lat temu i kompatybilne z moją wersją żądają od 1,350 do 1,500 zł. Brak gwarancji, że nawet jak zakupie sprawny egzemplaż to po jakimś czasie odmówi posłuszeństwa a nowe to nowe. Co robić. Nie chce rezygnowac z tempomatu a kasa nie rośnie na drzewach. Przeżyje brak tempomatu i ujme na chonorze związaną z nietrzymaniem się oryginału ale w końcu silnik zacznie pracować jak powinien. Oczywiście jeśli się mylę prosze o sprostowanie i nowe pomysły.

Autor:  Milosh [ czw wrz 03, 2009 10:12 pm ]
Tytuł: 

kol. Valentine 123 pokazal kiedys zdjecia takiej przepustnicy do 320. Generalnie problem dotyczyl uszkodzen przewodow el. w funkcji przegrzania tychze kabelkow i silnik glupial. Moze u Ciebie da sie temat zalatwic wlutowywujac nowa wiazke w miejsce starej.

Uzyj opcji szukaj [zlosnik]

Autor:  Tomad [ sob wrz 05, 2009 8:25 pm ]
Tytuł: 

Niestety a może stety temat wiązki znam już na pamięć. Swoją reanimowałem jakiś rok temu oczywiście także od przepustnicy. Nie wyglądała dobrze ale po reanimacji problem nadal istnieje a objawia się oprócz błędu "uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy" czy jakoś tak falowaniem obrotów na biegu jałowym. (w granicach od 300-1500 obr/min do całkowitego zgaśnięcia). Wydaje się zatem, że problem leży w samej przepustnicy. No nic kolejny raz rozbiorę i spróbuję naprawić może kupić drugą i z dwóch zrobić jedną hm...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/