MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Co powiecie o W140 420 '94 rok
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43482
Strona 1 z 1

Autor:  MacKuz [ pt wrz 04, 2009 10:05 am ]
Tytuł:  Co powiecie o W140 420 '94 rok

Znajomy chce kupić takie autko w Wiedniu.

Srebrne w kremowej skórze 160 k przebiegu na pokładzie wszystko co możliwe.

Pytanie o motor i elektronike czy to nie jest jakiś felerny model lub rocznik.

VINu niestety nie mam.

Za wszelkie uwagi dziękuję ja zupełnie w tym modelu nie siedzę.

Autor:  maclaw [ pt wrz 04, 2009 10:33 am ]
Tytuł: 

Rocznik 1994 - jeśli już II seria fajne auto...

Silniki 4.2 to podobno zmniejszone V8 5.0l. Słyszałem, że niby są gorsze, ale o jakiś awariach nie słyszałem...

Na pewno co wadliwe w tych samochodach wiązka przewodów elektrycznych silnika - kable za cienkie, izolacja do kitu. Albo trzeba kupić nową - koszt ok.2500zł albo zrobić samemu nową - dniówka roboty i jest...

Poza tym sam mam 1994 rok, tylko V8 5.0l. Przebieg podobny i nic się nie dzieje. Autko wygląda jak nowe, jeździ super.

Autor:  stanleym126 [ pt wrz 04, 2009 4:16 pm ]
Tytuł: 

W niedzie4lę rozmawiałem z gościem co posiada dwie 140 3,2 i 5.l Pb i mówił mi to samo,że by nie brać raczej 4.2 gdyż są wadliwe, ale nie wiem o co w tym chodzi.Podobne opinie słyszałem już od dawna.

Autor:  WeebShut [ pt wrz 04, 2009 4:52 pm ]
Tytuł: 

maclaw pisze:
Na pewno co wadliwe w tych samochodach wiązka przewodów elektrycznych silnika - kable za cienkie, izolacja do kitu.


O za cienkich kablach to słysze pierwszy raz.
Wiązka o ile dobrze pamiętam od 1994 nie sprawiała już kłopotów, nie były już wtedy używane te proekologiczne izolacje.

Maciek nie dam sobie głowy obciąć, ale w tym roczniku ten problem już nie powinien występować. Chyba broneq o tym też wspominał.

Autor:  qwedsa123 [ pt wrz 04, 2009 9:26 pm ]
Tytuł: 

witam ja mam silnik 4.2 w cupe i nie mam z nim zadnych problemów , załozyłem gaz brc pali mi srednio 16-17 l polecam ten silnik, to to samo co 5l tylko z miejszymi tłokami

Autor:  butek22 [ pt wrz 04, 2009 9:51 pm ]
Tytuł: 

Ja radze uważać na przepustnice w tych silnikach, padają jak muchy ;)

Autor:  zegarek [ pt wrz 04, 2009 10:45 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wiązka o ile dobrze pamiętam od 1994 nie sprawiała już kłopotów, nie były już wtedy używane te proekologiczne izolacje.


W m119, problem wiązki na pewno występuje do końca produkcji z LH-jetronikiem czyli 09.95. To samo tyczy się m120.
Ale nie słyszałem żeby te silniki na motronicu były wyleczone.

Niestety MB nigdy nie przyznało się do tej lipy z wiązką.

Autor:  psinthos [ pt wrz 04, 2009 11:10 pm ]
Tytuł: 

Ach te mity i legendy... [zlosnik]

M119 jak M119 - moze byc do wymiany wiazka (biodegradowalna izolacja, ktora z pewnoscia ulegla juz biodegradacji [oczko] ) i nalezy przyjrzec sie stopniowi rozciagniecia lancucha rozrzadu.

I jeszcze kwestia smarowania rozrzadu - w tym roczniku chyba juz byly plastikowe rurki, ktore lubia sie stopic. [zlosnik]

Autor:  Greenspecial [ pn wrz 14, 2009 1:31 am ]
Tytuł: 

Ja sam niedawno miałem podobny problem wahałem się między 4,2 a 5,0 więc poszedłem na kompromis i kupiłem 6,0. A tak na poważnie to w W140 najważniejsze jest sprawdzenie jak już koledzy wspomnieli wiązki elektrycznej zawieszenia a i dobrze jest zajrzeć pod zderzaki i plastiki przy drzwiach nieraz pięknie wyglądające egzemplarze zaczynają rdzewieć właśnie w niewidocznych miejscach.

Autor:  maclaw [ pn wrz 14, 2009 5:39 pm ]
Tytuł: 

problem wiązki jest - miałem go u siebie i wiązkę robiłem...

co do reszty, to fakt problem przepustnicy jest...

co do silnika 4.2 to o problemach z tym silnikiem słyszałem od wielu osób, także serwisantów MB

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/