MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Co powiecie o W140 420 '94 rok https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43482 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MacKuz [ pt wrz 04, 2009 10:05 am ] |
Tytuł: | Co powiecie o W140 420 '94 rok |
Znajomy chce kupić takie autko w Wiedniu. Srebrne w kremowej skórze 160 k przebiegu na pokładzie wszystko co możliwe. Pytanie o motor i elektronike czy to nie jest jakiś felerny model lub rocznik. VINu niestety nie mam. Za wszelkie uwagi dziękuję ja zupełnie w tym modelu nie siedzę. |
Autor: | maclaw [ pt wrz 04, 2009 10:33 am ] |
Tytuł: | |
Rocznik 1994 - jeśli już II seria fajne auto... Silniki 4.2 to podobno zmniejszone V8 5.0l. Słyszałem, że niby są gorsze, ale o jakiś awariach nie słyszałem... Na pewno co wadliwe w tych samochodach wiązka przewodów elektrycznych silnika - kable za cienkie, izolacja do kitu. Albo trzeba kupić nową - koszt ok.2500zł albo zrobić samemu nową - dniówka roboty i jest... Poza tym sam mam 1994 rok, tylko V8 5.0l. Przebieg podobny i nic się nie dzieje. Autko wygląda jak nowe, jeździ super. |
Autor: | stanleym126 [ pt wrz 04, 2009 4:16 pm ] |
Tytuł: | |
W niedzie4lę rozmawiałem z gościem co posiada dwie 140 3,2 i 5.l Pb i mówił mi to samo,że by nie brać raczej 4.2 gdyż są wadliwe, ale nie wiem o co w tym chodzi.Podobne opinie słyszałem już od dawna. |
Autor: | WeebShut [ pt wrz 04, 2009 4:52 pm ] |
Tytuł: | |
maclaw pisze: Na pewno co wadliwe w tych samochodach wiązka przewodów elektrycznych silnika - kable za cienkie, izolacja do kitu.
O za cienkich kablach to słysze pierwszy raz. Wiązka o ile dobrze pamiętam od 1994 nie sprawiała już kłopotów, nie były już wtedy używane te proekologiczne izolacje. Maciek nie dam sobie głowy obciąć, ale w tym roczniku ten problem już nie powinien występować. Chyba broneq o tym też wspominał. |
Autor: | qwedsa123 [ pt wrz 04, 2009 9:26 pm ] |
Tytuł: | |
witam ja mam silnik 4.2 w cupe i nie mam z nim zadnych problemów , załozyłem gaz brc pali mi srednio 16-17 l polecam ten silnik, to to samo co 5l tylko z miejszymi tłokami |
Autor: | butek22 [ pt wrz 04, 2009 9:51 pm ] |
Tytuł: | |
Ja radze uważać na przepustnice w tych silnikach, padają jak muchy ![]() |
Autor: | zegarek [ pt wrz 04, 2009 10:45 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Wiązka o ile dobrze pamiętam od 1994 nie sprawiała już kłopotów, nie były już wtedy używane te proekologiczne izolacje.
W m119, problem wiązki na pewno występuje do końca produkcji z LH-jetronikiem czyli 09.95. To samo tyczy się m120. Ale nie słyszałem żeby te silniki na motronicu były wyleczone. Niestety MB nigdy nie przyznało się do tej lipy z wiązką. |
Autor: | psinthos [ pt wrz 04, 2009 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
Ach te mity i legendy... ![]() M119 jak M119 - moze byc do wymiany wiazka (biodegradowalna izolacja, ktora z pewnoscia ulegla juz biodegradacji ![]() I jeszcze kwestia smarowania rozrzadu - w tym roczniku chyba juz byly plastikowe rurki, ktore lubia sie stopic. ![]() |
Autor: | Greenspecial [ pn wrz 14, 2009 1:31 am ] |
Tytuł: | |
Ja sam niedawno miałem podobny problem wahałem się między 4,2 a 5,0 więc poszedłem na kompromis i kupiłem 6,0. A tak na poważnie to w W140 najważniejsze jest sprawdzenie jak już koledzy wspomnieli wiązki elektrycznej zawieszenia a i dobrze jest zajrzeć pod zderzaki i plastiki przy drzwiach nieraz pięknie wyglądające egzemplarze zaczynają rdzewieć właśnie w niewidocznych miejscach. |
Autor: | maclaw [ pn wrz 14, 2009 5:39 pm ] |
Tytuł: | |
problem wiązki jest - miałem go u siebie i wiązkę robiłem... co do reszty, to fakt problem przepustnicy jest... co do silnika 4.2 to o problemach z tym silnikiem słyszałem od wielu osób, także serwisantów MB |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |