MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

300 CE II gen kichniecie gazu :)
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43513
Strona 1 z 1

Autor:  Stuwka [ ndz wrz 06, 2009 11:52 am ]
Tytuł:  300 CE II gen kichniecie gazu :)

No i panowie stalo sie znowu. wymienilem ke na inny i inny poteciometr chodzilo miodzio pali do szczalu itd. chce wyjechac ze skrzyzowania daje gazu i bummm lekkie ale bylo w sumie nic nie odczylem jechalem dalej wolne obroty bylo itd. ale dojechalem do celu i ..... chce odpalic auto i lipa krece caly czas i po jakies 1 min odpala od 0 obrotow tak jak by niemog. patrze do tylu a tu wielka chmura dymu :/ zgasilem auto odpalilem jeszcze raz perfekcja odpala od razu mowie naprawilo sie super poszedłem na fajke nie minelo 10 min chce odpalic auto i znowu obrotomierz rzuca sie do 700 obr ale musze go dalej trzymac na rozruszniku zeby odpalil i znowu chmura.



mial ktos moze cos takiego ?
na poteciometrze 0.72v regulator chyba dziala :/
nie chce znowu kupowac ke a jak juz kupie to nie stety jade po IGS-a :/

Autor:  hall [ ndz wrz 06, 2009 12:03 pm ]
Tytuł: 

siema
zobacz czy taki kalosz (gumka) nie spadła z podciśnienia- jest to głęboko w ke, widziałem jak objawy były identyczne i przyczyną tego był wystrzelony kalosz. obejrzyj dokładnie.
ps. i nie poszłem tylko poszedłem heh
pzdr

Autor:  WeebShut [ ndz wrz 06, 2009 12:13 pm ]
Tytuł: 

Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.

Autor:  THC [ ndz wrz 06, 2009 1:32 pm ]
Tytuł: 

Po co ścierać się ze strzelającym gazem , wystarczy miec sprawne elementy "iskry".
Od palca po świece, ja pilnuje tego i nie przejmuje się nawet nieszczelnościami w dolocie.

Wystarczy jedna świeca z nie taką iskrą i strzał będzie , prędzej czy później.

I popraw tytuł wątku, masakra troche.

Autor:  kalach [ ndz wrz 06, 2009 1:33 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.


Ale ja prawie popuściłem przy czytaniu [zlosnik].

Autor:  Janfocus [ ndz wrz 06, 2009 1:39 pm ]
Tytuł: 

owszem nieszczelności w dolocie to uboga mieszanka i szybka droga do wypalania głowicy i duża podatność na strzały, bo nawet przy idealnym zapłonie zawsze jakiś zapłon może wylecieć (tym bardziej że gaz ma dużo większą rezystancję)... i bum gotowe.

szczelny dolot, dobry zapłon i zero problemów... [zlosnik]

Autor:  TReneR [ ndz wrz 06, 2009 1:54 pm ]
Tytuł: 

Sorawdz U-rurke (czy nie spadla) i czy regulator powietrza dodatkowego sie nie przycial. Dobrze bylo by tez sprawdzic, czy klapa przeplywomierza sie nie zacina (jest odbrze wycentrowana).

ps. i zmiem tytul! :evil:

Autor:  stanleym126 [ ndz wrz 06, 2009 8:29 pm ]
Tytuł: 

Po strzale są 3 elementy do sprawdzenia:
-zacięta klapa przepływomierza
-wyskoczyło rurka odmy z boku gumowej podstawy przepływomierza
-wyskoczyła gumowa podstawa przepływomierza.
I nie można ustawiać gazu na zbyt ubogą dawkę bo będzie strzelał.

Autor:  AndyS [ ndz wrz 06, 2009 11:21 pm ]
Tytuł: 

THC pisze:
(...) wystarczy miec sprawne elementy "iskry". Od palca po świece, ja pilnuje tego i nie przejmuje się nawet nieszczelnościami w dolocie.
Wystarczy jedna świeca z nie taką iskrą i strzał będzie, prędzej czy później

Absolutnie się nie zgadzam. Ja mogę zdjąć jedną fajkę ze świecy (a mam oryginalne czyli 23-letnie! :lol: kable do świec) i tak od biedy mogę jeździć. Ale z chwilą jakiejś nieszczelności w układzie dolotowym występują problemy z obrotami i skłonność do strzałów. Być może jest to skutkiem regulacji mojej instalacji i sposobu doprowadzenia powietrza - jest jak w oryginale - żadnych przeróbek typu przytkanie czy odginanie rury dolotowej oprócz patentu z otworem kompensacyjnym. 8)
Janfocus pisze:
szczelny dolot, dobry zapłon i zero problemów... [zlosnik]

Ja też tak uważam i tak mam. [zlosnikz]

Autor:  psinthos [ pn wrz 07, 2009 8:51 am ]
Tytuł: 

WeebShut pisze:
Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.


Czytajac tytul tego posta sam bylem bliski jednej i drugiej czynnosci. [zlosnik]

Coz - ortografia nieniejszego watku zeszla ponizej pasa. Literalnie.

Autor:  Worek [ pn wrz 07, 2009 9:22 am ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
(tym bardziej że gaz ma dużo większą rezystancję).


O co chodzi z tą rezystancją? Mierzy się ją jakoś? Może mi to ktoś wyjaśnić?

Autor:  TReneR [ pn wrz 07, 2009 10:55 am ]
Tytuł: 

Energia jonizacji mieszanki LPG-powietrze jest o 1/3 wyzsza niz energia jonizacji mieszanki Pb- powietrze. Jonizacja jest niezbedna do przeskoku iskry. Dlatego tez, zalecane jest zmniejszenie odstepu elektrod dla LPG.

ps. Rezystancja nie jest najlepszym okresleniem ;)

ps2 Energia jonizacji

Energia jonizacji jest to energia potrzebna do oderwania elektronu z obojętnego atomu. Podczas usuwania elektronów energia jonizacji powstałego kationu rośnie, przy czym największa energia jonizacji związana jest z oderwaniem elektronu z powłoki wewnętrznej.

Obserwuje się, że energia jonizacji rośnie w Okresie z lewa na prawo i maleje w Grupie z góry na dół.

Autor:  MercSwir [ pn wrz 07, 2009 12:13 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Energia jonizacji jest to energia potrzebna do oderwania elektronu z obojętnego atomu. Podczas usuwania elektronów energia jonizacji powstałego kationu rośnie, przy czym największa energia jonizacji związana jest z oderwaniem elektronu z powłoki wewnętrznej.

Obserwuje się, że energia jonizacji rośnie w Okresie z lewa na prawo i maleje w Grupie z góry na dół.


A jesien idzie wielkimi krokami...

Autor:  Janfocus [ pn wrz 07, 2009 2:15 pm ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
ps. Rezystancja nie jest najlepszym okresleniem

nie da się ukryć że jest to uproszczenie myślowe [zlosnik] , ale też z punktu widzenia uzwojeń cewki zapłonowej dalsza część układu stanowi jakąś tam rezystancję (a właściwie powinno być impedancję) zastepczą :)

co ciekawe większe ciśninie w cylindrze (wieksza kompresja) przeciwdziała zapłonowi, dlatego to że pojawia się iskra na świecy wyjetej z głowicy, wcale nie oznacza że będzie po wkręceniu :)

Autor:  Stuwka [ pn wrz 07, 2009 6:37 pm ]
Tytuł: 

Panowie sorry za błąd w temacie :) nawet sie nie domyśliłem ze cos takiego napisałem już błąd poprawiłem. Ke już działa poprawiłem klapke górną Ke. dzieki panowie za pomoc. a tak na marginesie ma ktos dojscie do IGS-a uzywanego??? lub firme ktora zaklada to za jakies rosadne pieniadze ???

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/