MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
300 CE II gen kichniecie gazu :) https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43513 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Stuwka [ ndz wrz 06, 2009 11:52 am ] |
Tytuł: | 300 CE II gen kichniecie gazu :) |
No i panowie stalo sie znowu. wymienilem ke na inny i inny poteciometr chodzilo miodzio pali do szczalu itd. chce wyjechac ze skrzyzowania daje gazu i bummm lekkie ale bylo w sumie nic nie odczylem jechalem dalej wolne obroty bylo itd. ale dojechalem do celu i ..... chce odpalic auto i lipa krece caly czas i po jakies 1 min odpala od 0 obrotow tak jak by niemog. patrze do tylu a tu wielka chmura dymu :/ zgasilem auto odpalilem jeszcze raz perfekcja odpala od razu mowie naprawilo sie super poszedłem na fajke nie minelo 10 min chce odpalic auto i znowu obrotomierz rzuca sie do 700 obr ale musze go dalej trzymac na rozruszniku zeby odpalil i znowu chmura. mial ktos moze cos takiego ? na poteciometrze 0.72v regulator chyba dziala :/ nie chce znowu kupowac ke a jak juz kupie to nie stety jade po IGS-a :/ |
Autor: | hall [ ndz wrz 06, 2009 12:03 pm ] |
Tytuł: | |
siema zobacz czy taki kalosz (gumka) nie spadła z podciśnienia- jest to głęboko w ke, widziałem jak objawy były identyczne i przyczyną tego był wystrzelony kalosz. obejrzyj dokładnie. ps. i nie poszłem tylko poszedłem heh pzdr |
Autor: | WeebShut [ ndz wrz 06, 2009 12:13 pm ] |
Tytuł: | |
Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu. |
Autor: | THC [ ndz wrz 06, 2009 1:32 pm ] |
Tytuł: | |
Po co ścierać się ze strzelającym gazem , wystarczy miec sprawne elementy "iskry". Od palca po świece, ja pilnuje tego i nie przejmuje się nawet nieszczelnościami w dolocie. Wystarczy jedna świeca z nie taką iskrą i strzał będzie , prędzej czy później. I popraw tytuł wątku, masakra troche. |
Autor: | kalach [ ndz wrz 06, 2009 1:33 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.
Ale ja prawie popuściłem przy czytaniu ![]() |
Autor: | Janfocus [ ndz wrz 06, 2009 1:39 pm ] |
Tytuł: | |
owszem nieszczelności w dolocie to uboga mieszanka i szybka droga do wypalania głowicy i duża podatność na strzały, bo nawet przy idealnym zapłonie zawsze jakiś zapłon może wylecieć (tym bardziej że gaz ma dużo większą rezystancję)... i bum gotowe. szczelny dolot, dobry zapłon i zero problemów... ![]() |
Autor: | TReneR [ ndz wrz 06, 2009 1:54 pm ] |
Tytuł: | |
Sorawdz U-rurke (czy nie spadla) i czy regulator powietrza dodatkowego sie nie przycial. Dobrze bylo by tez sprawdzic, czy klapa przeplywomierza sie nie zacina (jest odbrze wycentrowana). ps. i zmiem tytul! ![]() |
Autor: | stanleym126 [ ndz wrz 06, 2009 8:29 pm ] |
Tytuł: | |
Po strzale są 3 elementy do sprawdzenia: -zacięta klapa przepływomierza -wyskoczyło rurka odmy z boku gumowej podstawy przepływomierza -wyskoczyła gumowa podstawa przepływomierza. I nie można ustawiać gazu na zbyt ubogą dawkę bo będzie strzelał. |
Autor: | AndyS [ ndz wrz 06, 2009 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: (...) wystarczy miec sprawne elementy "iskry". Od palca po świece, ja pilnuje tego i nie przejmuje się nawet nieszczelnościami w dolocie. Wystarczy jedna świeca z nie taką iskrą i strzał będzie, prędzej czy później Absolutnie się nie zgadzam. Ja mogę zdjąć jedną fajkę ze świecy (a mam oryginalne czyli 23-letnie! ![]() ![]() Janfocus pisze: szczelny dolot, dobry zapłon i zero problemów...
![]() Ja też tak uważam i tak mam. ![]() |
Autor: | psinthos [ pn wrz 07, 2009 8:51 am ] |
Tytuł: | |
WeebShut pisze: Dobrze, że się nie zesrał przy tym szczaniu.
Czytajac tytul tego posta sam bylem bliski jednej i drugiej czynnosci. ![]() Coz - ortografia nieniejszego watku zeszla ponizej pasa. Literalnie. |
Autor: | Worek [ pn wrz 07, 2009 9:22 am ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: (tym bardziej że gaz ma dużo większą rezystancję).
O co chodzi z tą rezystancją? Mierzy się ją jakoś? Może mi to ktoś wyjaśnić? |
Autor: | TReneR [ pn wrz 07, 2009 10:55 am ] |
Tytuł: | |
Energia jonizacji mieszanki LPG-powietrze jest o 1/3 wyzsza niz energia jonizacji mieszanki Pb- powietrze. Jonizacja jest niezbedna do przeskoku iskry. Dlatego tez, zalecane jest zmniejszenie odstepu elektrod dla LPG. ps. Rezystancja nie jest najlepszym okresleniem ![]() ps2 Energia jonizacji Energia jonizacji jest to energia potrzebna do oderwania elektronu z obojętnego atomu. Podczas usuwania elektronów energia jonizacji powstałego kationu rośnie, przy czym największa energia jonizacji związana jest z oderwaniem elektronu z powłoki wewnętrznej. Obserwuje się, że energia jonizacji rośnie w Okresie z lewa na prawo i maleje w Grupie z góry na dół. |
Autor: | MercSwir [ pn wrz 07, 2009 12:13 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Energia jonizacji jest to energia potrzebna do oderwania elektronu z obojętnego atomu. Podczas usuwania elektronów energia jonizacji powstałego kationu rośnie, przy czym największa energia jonizacji związana jest z oderwaniem elektronu z powłoki wewnętrznej.
Obserwuje się, że energia jonizacji rośnie w Okresie z lewa na prawo i maleje w Grupie z góry na dół. A jesien idzie wielkimi krokami... |
Autor: | Janfocus [ pn wrz 07, 2009 2:15 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: ps. Rezystancja nie jest najlepszym okresleniem
nie da się ukryć że jest to uproszczenie myślowe ![]() ![]() co ciekawe większe ciśninie w cylindrze (wieksza kompresja) przeciwdziała zapłonowi, dlatego to że pojawia się iskra na świecy wyjetej z głowicy, wcale nie oznacza że będzie po wkręceniu ![]() |
Autor: | Stuwka [ pn wrz 07, 2009 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie sorry za błąd w temacie ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |