MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 10:38 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn wrz 07, 2009 1:14 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 20, 2009 4:33 pm
Posty: 44
Witam w moim Mercedesie zaczęła szwankować skrzynia biegów mianowicie
szarpie przy zmianie biegów. Podczas dynamicznej jazdy szarpnięcia są niezauważalne jednak przy spokojnej znaczne, najgorzej jest przy redukcji i przy wrzucani drugiego biegu. Poza szarpnięciami wszystko ok tzn skrzynia się nie ślizga a poziom oleju jest prawidłowy. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś wie w czym leży problem i czy ewentualnie naprawić starą czy kupić nową skrzynię. Wie ktoś może jaki jest koszt nowej skrzyni??


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 2:36 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
a sprawdź czy nie masz luzów w układzie przeniesienia napędu

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 07, 2009 2:40 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
najlepiej wejść pod auto bo powodów takiego stanu rzeczy może być wiele i nie koniecznie to musi być wina skrzyni biegów, a mianowicie na samym początku sprawdziłbym łączniki gumowo-metalowe wału napędowego czy nie ma luzow,dotyczy łącznika skrzynia-wał oraz wał-dyfer jeśli OK ,sprzwdzić dyfer czy nie ma luzów-najlepiej jak stoi na kołach złapać za obydwie pół-ośki i poruszać,od razu można sprawdzić też przeguby na półosiach czy też i tam nie ma luzów ,bo tu trochę tam trochę i już to wszystko czuć przy jeżdzie,co do dyfra to zapewne byłoby go słychać podczas jazdy ,bo "wyje" . U mnie w 126 wymieniłem wszystko łącznie z dyfrem a okazało się ze winna była piasta koła bo był luz międzyzębny na wejściu półosi,tak że zdjąć garnitur i hopa do kanału :lol: :lol:

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl