Witam. Wciąż walczę z nierówną pracą mojej V12. Silnik chodzi tak jak by nie palił na wszystkie gary.
Zmieniłem już kopułki, palce, kable zapłonowe i świece- efektu brak.
Dodając gazu silnik się wkręca bez problemu z tym że na "11 garów".
Problem tkwi po lewej stronie silnika( str. pasażera). Zamieniłem już stronami przepływomierze, cewki zapłonowe i problem nadal występuje po lewej stronie silnika. Silnik się trzęsie, słychać "buchanie" z wydechu.
Silnik zaczyna równo pracować w momencie kiedy odłączam wtyczkę od "sterownika" który znajduje się na lewym kielichu, silnik wtedy pracuje równo lecz "tylko połową". Tak mi się przynajmniej wydaje

Tak czy inaczej, pracuje równo, z wydechu nie słychać żadnych strzałów.
Zamieniłem także te sterowniki stronami lecz poprawa jest jedynie po odłączaniu którejś z wtyczek z lewej strony. Kiedy odłączam wtyczkę z prawej strony silnik prawie gaśnie.
Za co jest odpowiedzialny ten sterownik? Tzn. Czym steruje? Sam sterownik jest OK, ponieważ jak wspomnialem wyzej zamieniłem je już stronami.
Nie moge w tym momencie podjechać nigdzie na z czytanie błędów ponieważ auto mam rozebrane do lakierowania.
Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc ponieważ kończą mi sie pomysły
