MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
M117 Uszczelka pod glowica? Pomocy... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43658 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Spychal [ pn wrz 14, 2009 9:37 pm ] |
Tytuł: | M117 Uszczelka pod glowica? Pomocy... |
Po raz kolejny zdaje sie na wasze doswiadczenie. Jest klopot. Po tym jak M116 wyciagnal kopyta, zapadla decyzja o zmianie silnika. 4.2 nie oplacalo sie naprawiac (dol+walki) a trafil sie dobry dawca z 5.0 na pokladzie. Motor zostal przerzucony w stara bude i dzisiaj wieczorem mial miejsce probny rozruch... Sprzet nie chodzi na wszystkich garach i babluje plynem w zbiorniczku. Co wiecej, zauwazylismy z ojcem, ze obie V8 maja w bloku na lewym rzedzie, za czwartym cylindrem (zaraz przy obudowie kola zamachowego) takie malutkie okienko (otwor technologiczny?) o wymiarach ok 5x10 mm. Z M117 lal sie tam plyn chlodniczy. Spaliny raczej geste bialawe. Mial ktos moze podobny przypadek? Odkad jestem na forum nie pamietam zeby komus w V8 padla uszczelka pod glowica - zwlaszcza, ze zanim motor zostal przerzucony do mojego auta stal 2 lata nie palony.. Przed wrzutem zostal wymieniony olej (splynely ok 4 litry), paski, swiece, kopulka, gumki na dolocie - zaplon i podcisnienia nie powinny miec tu raczej znaczenia. Nie oczekuje, ze ktos wyjmie szklana kule i powie konkretnie co jest grane, ale moze chociaz czego sie spodziewac? Jakies prawdopodobne scenariusze? Wszelkie sugestie mile widziane. |
Autor: | Frytejro [ pn wrz 14, 2009 10:26 pm ] |
Tytuł: | |
Spychal pisze: . Mial ktos moze podobny przypadek? Odkad jestem na forum nie pamietam zeby komus w V8 padla uszczelka pod glowica - zwlaszcza, ze zanim motor zostal przerzucony do mojego auta stal 2 lata nie palony..
odpowiedziales sobie sam.. i zwlaszcza to co napisales jest powodem tego wydmuchania. Silnik nie moze stac tyle czasu nieodpalany. po takiej dlugiej przerwie moze chodzic chwile ok, pozniej zacznie cieknac az w koncu cos "przecieknie" i czeka go remont. ![]() |
Autor: | THC [ pn wrz 14, 2009 10:42 pm ] |
Tytuł: | |
Kupiłem kiedyś stojące 2 lata M-102. Kompresję nawet pomierzyłem, nowy olej itp. Złom przejechał 150 km.Także nigdy wiecej takich silników. |
Autor: | Spychal [ wt wrz 15, 2009 8:06 am ] |
Tytuł: | |
Hmmm... Olej ktory zostal spuszczony byl dosyc ladny, byl ciemny i gesty, bez zadnych niepokojacych objawow. Przed odpaleniem stal 3 tygodnie zalany nafta... A moze cos wiecej na temat tych okienek przy cylindrze? Stamtad sie nie powinien lac plyn - a moze to blok? ![]() ![]() |
Autor: | w-126 [ pn wrz 21, 2009 10:24 pm ] |
Tytuł: | |
nie wiem co za okienko może fotke daj, z drugiej strony co za różnica jak uszczelka poszła to trzeba wymienić, poza możliwością zerwania gwintu w głowicy nie ma zagrożeń ![]() |
Autor: | Spychal [ wt wrz 22, 2009 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie bylo co innego. Na kolejny dzien, na spokojnie i przy normalnym swietle motor zostal wyjety i rozebrany. Lewa glowica nie byla wogole przykrecona, tylko tak sobie zlapana na srubach - stad te przedmuchy i wycieki. Poprzedni wlasciciel musial go rozebrac, zobaczyc co jest nie halo (metalowa podkladka w jednym z cylindrow ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |