MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

blacha na poduszkach silnika , poduszki silnika
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43747
Strona 1 z 1

Autor:  Frytejro [ pt wrz 18, 2009 10:16 pm ]
Tytuł:  blacha na poduszkach silnika , poduszki silnika

Witam.
Panowie po co jest ta blacha na poduszkach silnika w W126? to spelnia jakies powazne zadanie ? mozna tego nie zalozyc ?? pytam bo mam problem z poduszkami i tak sobie kminie rozne opcje...

a drugie moje pytanko .. czy poduszki od 300 sel i 500 sel pasuja zamiennie ? ( wiem ze 500 ma mocniejsze i sruby sa nie po przekatnych tylko w polowie scian, ) ale chodzi mi o to czy rozstaw tych otworow jest taki sam i jest szansa zamontowac je zamiennie ?

Autor:  Chuck Norris [ sob wrz 19, 2009 5:49 am ]
Tytuł: 

poduszki mają trzymać i "amortyzowac" drgania silnika nie sądzisz??? i nie sądzisz że te dwa silniki całkiem co innego ważą???

Autor:  bary123ce [ sob wrz 19, 2009 7:27 am ]
Tytuł: 

Frytejro pisze:
Panowie po co jest ta blacha na poduszkach silnika

blacha jest po to, żeby chronić gumę przed olejem, który ją rozpuszcza.

Autor:  Frytejro [ sob wrz 19, 2009 9:41 am ]
Tytuł: 

Chuck Norris pisze:
poduszki mają trzymać i "amortyzowac" drgania silnika nie sądzisz??? i nie sądzisz że te dwa silniki całkiem co innego ważą???


Chuck czytaj ze zrozumieniem.. :roll: :roll: nie pytalem ile waza silniki!!! Pytalem czy mozna poduszki zamiennie stosowac? bo npmimo wszystko maja te same rozstawy mocowania..?? tergo nie wiem i to chce sie dowiedziec

a kwoli scislosci bo bedizesz sie dalej czepial , mam w budzie 300 SEL silnik OM 603 turbo , a poduszki od 300SEL. Wg danych EPC i aukcji z USA szejki z silnikami OM603 Turbo mialy poduszki takie jak 420,500 SEL !! Kupic je moge bez problemu, pytanie czy rozstaw mocowan jest taki sam - czyli bardziej po Polsku : czy da sie je zamontowac w mojej budzie :roll:

a co do blachy to tak myslalem dzieki ;)

Autor:  Chuck Norris [ sob wrz 19, 2009 4:18 pm ]
Tytuł: 

a ja dalej będę twierdził że poduszka silnika jest robiona pod wagę silnika... jeśli 300 turbo waży tyle co 500-ta to można zamieniać...

Autor:  oress [ ndz wrz 20, 2009 8:47 am ]
Tytuł: 

Frytejro pisze:
Panowie po co jest ta blacha na poduszkach silnika w W126?

u mnie z silnikiem m103 blacha jest tylko przy prawej poduszce i służy ona jako osona termiczna , bo z prawej strony jest znacznie cieplej od pod kolektorem wydechowym. Podejrzewam, że z silnikami V8 sa blachy na obu poduszkach

Autor:  Spychal [ ndz wrz 20, 2009 12:46 pm ]
Tytuł: 

oress pisze:
Podejrzewam, że z silnikami V8 sa blachy na obu poduszkach


Tak, sa na obu ;)

Autor:  Frytejro [ pn wrz 21, 2009 8:27 am ]
Tytuł: 

Chuck Norris pisze:
a ja dalej będę twierdził że poduszka silnika jest robiona pod wagę silnika... jeśli 300 turbo waży tyle co 500-ta to można zamieniać...




ale czy mocowania sa te same i da sie zamienic? o to pytam....


w przypadku blach ja mam po obu stronach a silnik seryjny to byl 300

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/