MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pomoc w zakupie W126 300Se https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43865 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | White Chocolate [ pt wrz 25, 2009 9:09 pm ] |
Tytuł: | Pomoc w zakupie W126 300Se |
Witam! Zna ktoś tego mercedesa http://moto.allegro.pl/item747233955_me ... _stan.html jestem nim zainteresowany. Czy ktoś mieszkający w Rybniku lub okolicach mógłby go zobaczyć, byłbym bardzo wdzięczny. Jeszcze jedno, czy przebieg 300tyś w tym silniku to nie jest już kres jego możliwości? Duże przebiegi w benzynach jakoś mnie przerażają. Dodam jeszcze, że auto będzie do codziennego użytku. |
Autor: | bmw [ pt wrz 25, 2009 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
300 tys to nie jest kres tego silnika.Jak nie będzie lpg to będzie długo jeszcze służył.Bogato wyposażony,sprawdź dokładnie czy wszystko działa.Czy bezwypadkowy sprawdzisz miernikiem grubości lakieru... |
Autor: | White Chocolate [ pt wrz 25, 2009 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Rozmawiałem z właścicielem, to podobno wszystko działa, oprócz klimy, którą trzeba nabić, ale tutaj jest problem bo nie może jej nigdzie nabić bo tam wchodzi gaz starszej generacji, czy rzeczywiście może tak być? |
Autor: | czarek12 [ pt wrz 25, 2009 9:57 pm ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnie to przebieg skręcony o conajmniej 200t/km -widać po ciśnieniu oliwy na wskażniku 1,5 bara i jak mnie wzrok nie myli ( dobrze popatrz na ostatnią fotkę z sterownikami nawiewów ) obroty podtrzymywane butem aby trochę to ciśnienie dżwignąć, może przy 3-setce tak jest, u mnie w 4,2 przy przebiegu 350 t/km na wolnych 2,5 bara na półsyntetyku - bo gęstośc oliwy też ważna . Ogólnie autko ładnie wygląda ale trzeba zobaczyć osobiście ,bo foto to foto z realem może być gorzej . |
Autor: | AndyS [ pt wrz 25, 2009 10:31 pm ] |
Tytuł: | |
bmw pisze: Jak nie będzie lpg to będzie długo jeszcze służył. To teoria przeciwników LPG - bo mnie jakoś silnika nie psuje (n-ty raz opisuję że instalacja LPG ma już 13 lat a silnik na niej 160tyś. km przebiegu).czarek12 pisze: Jak dla mnie to przebieg skręcony o conajmniej 200t/km -widać po ciśnieniu oliwy na wskażniku 1,5 bara Dla mnie ciśnienie w normie a wymyślając równie spiskową teorię jak kolega czarek12 mogę powiedzieć że po tak wielkim przegonieniu to ciśnienie jest super.
|
Autor: | aegm [ pt wrz 25, 2009 10:47 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jak dla mnie to przebieg skręcony o conajmniej 200t/km -widać po ciśnieniu oliwy na wskażniku 1,5 bara i jak mnie wzrok nie myli
Dobre! musze zapamietac ![]() |
Autor: | Maksio [ pt wrz 25, 2009 10:54 pm ] |
Tytuł: | |
White Chocolate pisze: Rozmawiałem z właścicielem, to podobno wszystko działa, oprócz klimy, którą trzeba nabić, ale tutaj jest problem bo nie może jej nigdzie nabić bo tam wchodzi gaz starszej generacji, czy rzeczywiście może tak być?
z tego co ja wyczytałem na forum to tak: wchodzi gaz starszej generacji (r12 na szybko z google) (teoretycznie niedostępny, ponieważ szkodliwy, ale... tu jest POLSKA ![]() ![]() całkiem niedawno (2-3 dni temu) czytałem, że w Warszawie nie ma problemu z nabiciem klimy do w126, więc idąc tym tropem bym przypuszczał, że w każdym większym mieście w Polsce nie ma z tym problemu... |
Autor: | voytas [ pt wrz 25, 2009 11:43 pm ] |
Tytuł: | |
czarek12 pisze: widać po ciśnieniu oliwy na wskażniku 1,5 bara
A co ma piernik do wiatraka? Skąd te teorie? Czujnik sprawny? Kiedy był zmieniany olej i na jaki? Jaka jest temp oleju? Im więcej pytań tym lepiej widać jakość tej oceny... |
Autor: | Frytejro [ sob wrz 26, 2009 1:10 am ] |
Tytuł: | |
ja juz nieraz mowilem.. najlepiej pozbyc sie czujnika i bedzie sie spalo spokojnie.. Mercedes zrozumial ze ten czujnik spac nie daje ludziom po nocach i od w202 przestal to montowac ![]() a co do klimy.. R12 nie nabijesz legalnie, nielegalnie da sie ale trzeba uwazac zeby Ci goscie nabili albo prawdziwym R12 nie ruskim ktory niewiadomo jaki jest i co to jest, albo tak jak mnie gosc nabija mieszanina gazow ktora zastepuje R12 i wsyzstko smiga - to gosc ktory nie robi kliomatyzacji w autkach tylko ogolnie servisuje klimatyzatory lodowki itp.. zauwazylem tez ze 80% ludzi nabijajacych klime nie ma o niej bladego pojecia a to ze klima jest do nabicia to znaczy ze nie wszystko jest sprawne bo sprawna w 100% klima nie ucieka.. ![]() |
Autor: | Xytras [ sob wrz 26, 2009 9:06 am ] |
Tytuł: | |
Hej Autko ostatnio widzieliśmy na Festiwalu w Rybniku, niestety specjalnie go nie lustrowałem z uwagi na postój obok wielce ciekawszego hamerykańckiego 560SEL w stanie cacy cacy ![]() ![]() Jeszcze tutaj chyba na kilku zdjęciach widać te auto: http://www.mb.slask.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30 Również tutaj może coś się znajdzie: http://glowna.rybnikcity.pl/index.php?o ... &Itemid=78 Pozdrawiam ![]() |
Autor: | White Chocolate [ sob wrz 26, 2009 10:25 am ] |
Tytuł: | |
Przebieg jest podobno udokumentowany do 305-310tys dokładnie nie pamiętam, oraz wszystko co było w nim robione, jeden właściciel w Niemczech i jeden w Polsce. Auto jeździło przeważnie tylko na zloty. Jak z nim rozmawiałem wydawał się być wiarygodny. Jak można sprawdzić czy książka serwisowa jest prawdziwa, tak na oko,bo w Rybniku nie ma chyba ASO Mercedesa, a tam chyba da się to sprawdzić. |
Autor: | georem [ sob wrz 26, 2009 3:16 pm ] |
Tytuł: | |
White Chocolate pisze: Rozmawiałem z właścicielem, to podobno wszystko działa, oprócz klimy, którą trzeba nabić, ale tutaj jest problem bo nie może jej nigdzie nabić bo tam wchodzi gaz starszej generacji, czy rzeczywiście może tak być? A więc nie chce mi się komentować ocen poprzedników odnośnie cisnienia, bo bzdury piszą co niektórzy, pierwsza sprawa to auto ma napewno coś nie tak z układem dolotowym (lepe powietrze na 99%) dlatego cisnienie też jest niższe bo silnik działa jak pod obciążeniem. Ze zdjęć widać że z tyłu coś się z nim działo, nie trzyma się linia zderzaka z tylnim pasem i szyba chyba jest rozklejona, ale może ze starości. Wg. mnie chyba były lakierowane przednie prawe drzwi i błotnik, wnętrze wygląda na ponad 300kkm. Ale dokładne oględziny zweryfikują moją opinię. Co do klimy są zamienniki do starego gazu i bez problemu można ją napełnić, jeżeli jest nienapełniona to na 99% jest nieszczelna i koszt napełnienia może wynieść od 200zł do 2-3kpln w zalezności co się rozszczelniło. Powodzenia w poszukiwaniach, ja osobiście bym się zainetesował 380SEL ze Szczecina, tańsza i ciekawsza chyba. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3868489 <br>Dodano po 2 minutach.:<br> czarek12 pisze: ........ i jak mnie wzrok nie myli ( dobrze popatrz na ostatnią fotkę z sterownikami nawiewów ) obroty podtrzymywane butem aby trochę to ciśnienie dżwignąć,
Szczególnie ma to znaczenie przy robieniu fotki środkowego panelu. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | White Chocolate [ sob wrz 26, 2009 7:24 pm ] |
Tytuł: | |
Kurcze jak ja nie lubię kupować auta ![]() georem pisze: pierwsza sprawa to auto ma napewno coś nie tak z układem dolotowym Jak można sprawdzić szczelność układu, ewentualnie jaki może być najgorszy scenariusz w tym przypadku, jakie koszta w naprawie? georem pisze: szyba chyba jest rozklejona a gdzie to widać ?
Ten ze Szczecina, mnie nie interesuje, pierwsza seria, rzadki silnik, no i V8 na co dzień, to chyba nie dla mnie. Ja szukam tylko 300stki. |
Autor: | sneer [ sob wrz 26, 2009 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
White Chocolate pisze: Ten ze Szczecina, mnie nie interesuje, pierwsza seria, rzadki silnik, no i V8 na co dzień, to chyba nie dla mnie. Ja szukam tylko 300stki.
trzyseta nie bedzie palila istotnie mniej, niz 380 czy 4.2. moze litra urwiesz. fakt, ze 380 moze byc klopotliwy, byla wada fabryczna. |
Autor: | AndyS [ sob wrz 26, 2009 8:43 pm ] |
Tytuł: | |
sneer pisze: trzyseta nie bedzie palila istotnie mniej, niz 380 czy 4.2. moze litra urwiesz.
Będzie mniej paliła szczególnie w mieście - 3 litry jak nic. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |