MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Lozyska tyl - da sie kasowac luz? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=43994 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Frytejro [ pt paź 02, 2009 8:31 pm ] |
Tytuł: | Lozyska tyl - da sie kasowac luz? |
Witam. Mam luz w prawym tylnim lozysku. jak jade powyzej 120 to mam mega drgania, podnoszac kolo , moge nim ruszac na boki, teraz pytanko czy tylnie lozyska maja kasowanie luzu? czy nie i sa poprostu tylko do wymiany? W przypadku wymiany potrzebna jest prasa czy tak jak w przednim kole da sie to zrobic spokojnie "pod blokiem"? jesli ktos cos na ten temat wie to prosze o porady ![]() pozdrawaiam. ps przegladalem fotum i natknalem sie na info ze jest gdizes nawet manual do tego ale szukam i nie widze.. ![]() |
Autor: | darus [ pt paź 02, 2009 9:31 pm ] |
Tytuł: | |
Tylne łożyska nie sa stożkowe, więc nie ma możliwości kasacji luzu. Czasem nie masz luzu na tulejach wahaczy? |
Autor: | Frytejro [ pt paź 02, 2009 9:39 pm ] |
Tytuł: | |
nie nie.. ewidetnie na kole jest luz :] na lozysku. w poziomie (normlane ulozenie rak) jest malowyczowalny , ale w pionie go czuc kakret, (oczywiscie na podniesionym kole, na postoju tylko jak jest dociazone kolo (np stoi pochylone na wzniesieniu na prawa strone auta, ) to tez w pionie czuc luz, w poziomie nie ma. znalazlem cos takiego : http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... &&start=30 zastanawia mnie jedno... po co zdejmowac polos do wyjecia piasty ? by bylo latwiej wybijac ? bo z tego co widze na screenach i z opisu wychodzi na to ze tylko po to.. <mysli> noo chyba ze wybija sie ja od storny polosi.. ![]() |
Autor: | bmw [ sob paź 03, 2009 9:07 am ] |
Tytuł: | |
To są łożyska stożkowe i półoś się wyjmuje bo właśnie tam jest okrągła nakrętka z 4 dziurami na specjalny klucz.Pod blokiem tego nie zmienisz bo całkiem możliwe że owa nakrętka będzie niechętna do współpracy.Wiem robiłem i polecam kupić drugi wahacz wyremontować go i przełożyć.I szybciej i lepiej dla zdrowia ![]() |
Autor: | Frytejro [ sob paź 03, 2009 2:29 pm ] |
Tytuł: | |
no to mnie pocieszyles.. nie ma co ![]() to widze ze nie tylko sa lozyska w piascie a tez w wahaczu.. pytanie czy to w wahaczu moze powodowac luz na kole? no i sprawa taka ze to kolo jest troche pochylone (jakbym wsadzil kilka kilo do bagaznika na ta strone) czy to wina zuzytych sprezyn (maja juz gumy miedzy zwojami) czy wina ktoregos z lozysk? |
Autor: | Paweł Sopot [ ndz paź 04, 2009 11:00 pm ] |
Tytuł: | |
Witaj. Te łożyska w wahaczu u moim aucie właśnie niedawno wymieniałem - mechanik nazwał je łożyskami podparcia pólosi, można jedynie dostać oryginały. Komplet na stronę około 600pln. Poszukaj moich wcześniejszych postów. |
Autor: | Frytejro [ pn paź 05, 2009 11:08 am ] |
Tytuł: | |
no dzieki ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Janfocus [ pn paź 05, 2009 1:30 pm ] |
Tytuł: | |
Frytejro pisze: sprawdzielm w EPC dobrze.. mam ta 1 opcje, gdize wystepuje tylko lozysko piasty
opcja 2 jest dla V-ek |
Autor: | Frytejro [ pn paź 05, 2009 1:37 pm ] |
Tytuł: | |
Janfocus ![]() |
Autor: | Paweł Sopot [ śr paź 07, 2009 11:25 am ] |
Tytuł: | |
Hehe, jakbyś podał od razu co to za auto to byś nie musiał się zastanawiać nad wydatkami. Tak jak Janfocus napisał te łożyska podparcia półosi występują tylko dla V8. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |