MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
VIN prośba/ pytanie odnośnie zamiany silników z 200D na 250D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44146 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Darius [ ndz paź 11, 2009 6:59 pm ] |
Tytuł: | VIN prośba/ pytanie odnośnie zamiany silników z 200D na 250D |
Witam, kożystam z konta darka bo on właśnie ogląda 124 2,5 D proszę o rozkodowanie VIN bo ja nie znam angielskiego i nie moge sobie poradzić. WDB1241251A827716 |
Autor: | Marv [ ndz paź 11, 2009 7:03 pm ] |
Tytuł: | |
VIN WDB1241251A827716 Model 250 D Chassis 1241251A827716 Engine 602912 12 017457 Transmission 722414 02 667054 Order 0 8 364 00658 Lights HELLA Wiper SWF Cab 22062 Delivery date 12.08.88 Dealer S & G KHE (Schoemperlein & Gast), karlsruhe (364) Interior mb-tex black (171) Paint 623 light ivory (T) (с 01.01.1972 по 1993) Options 335 special housing with tray (с 01.10.1987 по 30.09.1996) 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) 420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963) 450 International taxi (с 01.09.1972) 466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993) 506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989) outside rear view mirror, right, convex, taxi export version 563 front seats, left and right, reinforced (с 01.04.1970) 570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970) front folding armrest w202 - housing at front with armrest 673 high-capacity battery (с 01.01.1964) 837 rubber mats on front floor and rear floor; with chassis, front only; with station wagon, including loading floor (с 01.11.1969) 933 guide sign for taxi (с 01.12.1972 по 30.11.1991) |
Autor: | qoompel [ ndz paź 11, 2009 7:41 pm ] |
Tytuł: | |
Interior mb-tex black (171) tapicerka skórzana MB-TEX 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) elektryczny szyberdach 420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963) automatyczna skrzynia biegów 450 International taxi (с 01.09.1972) wersja taxi 466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993) centralny zamek 506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) podgrzewane oba lusterka zewnętrzne, prawe sterowane elektrycznie 570 folding armrest front przedni podłokietnik 673 high-capacity battery akumulator o większej pojemności |
Autor: | Darius [ ndz paź 11, 2009 7:45 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za pomoc, byłem widziałem - kolor szary metalik ale faktycznie taxa była, ogólnie to szukam dalej jutro jade obejżeć ex takse 200D z automatem z 94 roku w polsce tylko używana prywatnie. w Szczecinie znalazłem jeszcze coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10199381 troche go po przerabiał nie znam się na wyglądzie silnika ale po błotniku sugeruję że ma turbo a pod maską kiepskie zdjęcie. Jutro będe do niego dzwonił zobaczymy co powie a przedewszystkim czy coś opuści. I jeszcze pytanie czy będzie warto? |
Autor: | piston [ ndz paź 11, 2009 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
Wg mnie to zwykłe om603 bez turbo. |
Autor: | qoompel [ ndz paź 11, 2009 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
Darius pisze: po błotniku sugeruję że ma turbo Dziura w błotniku nie musi oznaczać "turba".
Jedno jest jeszcze wiadome - kierowca za późno dowie się o niskim poziomie płynu spryskiwaczowego ![]() |
Autor: | Darius [ ndz paź 11, 2009 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
mam jeszcze pytanie- czy slinik 200d z automatem moge wymienić na 250D który też współpracował z automatem. To 200d które jade oglądac ma ponad 500 000 km przejechane a mam silnik 250D i ciekawi mnie czy by ewentualnie w razie potrzeby pasował? |
Autor: | soli1 [ wt paź 13, 2009 7:36 pm ] |
Tytuł: | |
to już lepiej kupić 250D z dobrym silnikiem - a swój trzymać na dawcę, niż przekładać silnik - dużo niepotrzebnej pracy i efekt może być zbyt nikły |
Autor: | Darius [ śr paź 14, 2009 8:24 am ] |
Tytuł: | |
Hej koledzy, oglądałem już kilka aut i powiem że to 200D z 94 roku jest w stanie prawie idealnym (jak na te lata i pieniądze), i gdyby nie to że ono się toczy a nie jedzie ![]() |
Autor: | soli1 [ śr paź 14, 2009 8:49 am ] |
Tytuł: | |
powiem tak. nie jeździłem 124 200D, ale po przesiadce z 123 200D na 124 250D mam wrażenie, że jednak moja 123 to była rakieta ![]() dodam, że 124 250D jest w kombi ![]() także, MB z reguły rakietą nie jest, ja bym brał z uwagi na niskie koszty eksploatacji, no i wiadomo komfort i niezawodność |
Autor: | Darius [ śr paź 14, 2009 9:14 am ] |
Tytuł: | |
Ach gdyby tylko moja mama zgodziła się na kombi to już by stało bardzo ładne 250D ze Szczecina, naszego kolegi z forum. 124 200D też się zbiera ale tylko w manualu, w automacie to naprawdę toczydło. |
Autor: | laudan [ śr paź 14, 2009 9:22 am ] |
Tytuł: | |
Darius pisze: 124 200D też się zbiera ale tylko w manualu, w automacie to naprawdę toczydło.
Wydaje Ci sie, bo kazde w124 z automatem ma inaczej dobrane przelozenia. Dla jadacego w srodku odczucia sa takie, ze auto ledwo co przyspiesza, ale bez problemu daje rade manualowi. Automatu nie da sie tez pociagac na biegach, porobic wiecej halasu itd, ta bezduszna maszyna zmienia tylko biegi przy opytmalnych obrotach i robi to sprawnie ![]() |
Autor: | Darius [ śr paź 14, 2009 9:33 am ] |
Tytuł: | |
Może i racja, ja nie jestem obiektywny bo na codzeń śmigam CE 2,2 150 koników ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |