MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 2:06 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn paź 12, 2009 9:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
WITAM, mam problem, zrobilem trase ok 1700 klm, i moj merc przestal chodzic na wolnych obrotach na benzynie. natomiast na gazie chodzi normalnie jak powinno byc, mam jeszcze wrazenie ze stracil moc, na benzynie powyzej 900 obrotow pracuje normalnie, lecz przez pierwsze kilka sekund dudni lekko jakby niepracowal na wszystkich cylindrach, na zimnym silniku niema mozliwosci zapalic zilnik pracuje tylko dwie sekundy i gasnie , na cieplym pali ale trzesie na wolnych. niemam pojecia co sie moglo stac rurki wszystkie sa na miejscu. zdaje mi sie ze dojzalem wszystkie rurki. silniczek krokowy jest ok wkladalem drugi i jest taksamo moze ktos mial podobny problem? czy mogl sie zatrzec wtrysk? jeden gosc mi muwil ze wtrysk mechaniczny mi sie zatarl. czy to jest mozliwe


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 10:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Mogły się "zapiec " ale końcówki wtrysków te co dochodzą do nich rurki z paliwem od rozdzielacza paliwa ,trzeba by je wyciągnąć z głowicy, oczywiście muszą być podłączone ,położyć na szmacie lub bezpieczniej podłożyć pod każdy np. połowki puszek po browarze i zobaczyć czy rozpylają paliwo ,czy wogóle cokolwiek z nich leci, dla bezpieczeństwa radzę odłączyć kabel od cewki wys.napięcia żeby nie było "bum"jak OK to trzeba szukać dalej !

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 10:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
sprawdze jutro . jakby by zapieczone to na wysokich tez by hodzil silnik? od mniejwiecej 800obr zdaje sie jakby dubrze chodzil tylko mocy malo <br>Dodano po 2 minutach.:<br> moze pobierac jakies lewe powietrze?? zdaje mi sie ze terz slychas jakby syczenie gdzies z pod filtra

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller
ford galaxy 1.9 tdi ex
audi a4 2.5V6 tdi ex
bmw e34 520I ex
chrystler G voyager 2.5td ex
i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 10:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Ja bym zaczął od przekaźnika antyprzepięciowego. Wygląda mi na to, że wtrysk pracuje bez wsparcia elektroniki, czyli nie koryguje składu mieszanki, nie steruje zaworem powietrza dodatkowego i nie załącza wtryskiwacza rozruchowego na zimnym.

To taki srebrny przekaźnik zaraz przy ścianie grodziowej, na górze ma taką klapkę, a pod nią dwa płaskie bezpieczniki. Sprawdź, czy nie padł któryś z dwóch bezpieczników w nim. Jeśli nie, to wypnij oba i sprawdź, jak odpala/pracuje na benzynie, zimny i ciepły. Jeśli nic się nie zmieniło, to zanieś go do jakiegoś elektronika, niech go przejrzy w środku.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 11:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
kurka nieznalazlem tego przekaznika :( .moj merc jest z 90 roku moze miec zamontowany w innym miejscu?

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller

ford galaxy 1.9 tdi ex

audi a4 2.5V6 tdi ex

bmw e34 520I ex

chrystler G voyager 2.5td ex

i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 11:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
Poszukaj, patrząc od przodu auta jest w tym "tunelu" między ścianą grodziową a podszybiem, na lewo od pompy hamulcowej.

Tu masz zdjęcie. Prawa autorskie: kolega Wit. ;)

Obrazek

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 11:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
tak mam tam czerwona puszeczke z przezroczysta klapka ona umnie jest do absu .ogulnie to mam problem z absem bo dzialal mi przy 5klh i pedal drgal bylem w warsztacie mercedesa i powiedzieli zebym wyja bezpieczniki od absui wyjolem abs niedenerwuje juz i kontrolka od abs sie swieci iak wkladam bezpieczniki to kontrolka gasnie abs chodzi od 5ciu klh a silnik dalej pracuje slabo na wolnych. dzieki za fotke <br>Dodano po 1 minutach.:<br> takiegi to niewidzialem tam jest ten od abs <br>Dodano po 19 sekundach.:<br> baedzo podobny

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller

ford galaxy 1.9 tdi ex

audi a4 2.5V6 tdi ex

bmw e34 520I ex

chrystler G voyager 2.5td ex

i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 11:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
To jest przekaźnik antyprzepięciowy, od ABS i elektroniki silnika także, jeśli są w nim "zimne luty", to elektronika silnika może nie funkcjonować.

Tym bardziej wyjęcie z niego bezpieczników powoduje odłączenie tejże elektroniki i silnik pracuje na samej mechanice wtrysku, czyli tyle-o-ile.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 11:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
dzieki jutro pojade i wlorze drugi . dzieki za uwage

_________________
126 300se 90r felgi 18 muller

ford galaxy 1.9 tdi ex

audi a4 2.5V6 tdi ex

bmw e34 520I ex

chrystler G voyager 2.5td ex

i 30 innych aut mialem w karzdym cos naprawialem najczesciej chrystlera a najdrozej A4 v6 tdi i lancia dedra 2.0ie


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 10:45 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Miałeś wystrzał gazu? Wg mnie to są objawy klasycznego lewego powietrza. Może pękła guma pod rozdzielaczem? Pęknięcie może być bardzo niewidoczne (wzdłuż pokrywy) i nie namacasz ręką, trzeba zdjąć rozdzielacz i dokładnie obejrzeć od spodu - wiem to już z własnego doświadczenia
Zobacz tutaj co możesz jeszcze ewentualnie sprawdzić i gdzie pęka ta guma: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight=

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 7:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
pali na gazie i na bezynie tylko obroty to 1000 / 1100 na benzynie i gazie a nawet na benz wieksze zbiera sie niesamowicie jeszcze tak nie chodzil, ale mam wyjety jeden bezpiecznik ze srebrnego przekaznika a drugi siedzi jak oba siedza to okolo 20 sekund powolutku spada z obrotow i gasnie .... jutro rozkrece i zobacze te guma pod rozdzielaczem .

merc kichna ale jak bylem jeszcze w polsce a przestal palic w belgii . ale mysle ze to bedzie tez ta duza guma pod rozdzielaczem, macalem ja ruwniez mnustwo razy. <br>Dodano po 11 minutach.:<br> mam jeszcze pytanko czt jak sam wyjme rozdzielacz to jrst mozliwosc popsucia czegos np. jakiejs regulacji albo czujnik czy cos w tym stylu?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 8:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Wit pisze:
Zobacz tutaj co możesz jeszcze ewentualnie sprawdzić i gdzie pęka ta guma: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight=

Potwierdzam że tak może być - obadaj od góry w ten sposób.

Obrazek

Oprócz tego zdjęcia po demontażu gumy u kolegi. Guma była obmacywana i nic to nie dało.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 9:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
dzieki ten material jest bardzo pomocny bende pracowal nad tym . widzialem pare fajnych ogloszen ,, http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=166716775
http://www.autoscout24.fr/Details.aspx?id=166664916


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 12:40 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
bobson pisze:
mam jeszcze pytanko czt jak sam wyjme rozdzielacz to jrst mozliwosc popsucia czegos np. jakiejs regulacji albo czujnik czy cos w tym stylu?


Nie ma problemu, tylko nie kręć nic w środku przy klapie (wadze klapy) jak już byś musiał ściągać gumę. Uważaj tylko przy odkręcaniu rurek od wtrysków oraz zasilania i powrotu paliwa żeby nie zerwać gwintu - wszystko z wyczuciem oraz drugi klucz do kontry załuż (przy zasilanu i powrocie). Rurki wystarczy delikatnie poodginać, nie trzeba demontować wtrysków, w miarę możliwości nie poprzestawiaj ich zbytnio lub pooznaczaj numerami przed odkręceniem, żebyś nie musiał później kombinować która gdzie idzie [zlosnik] ciężko je pozamieniać ale na upartego się da [zlosnik] Po ponownym założeniu nie odpalaj od razu tylko kilka- kilkanaście razy włącz zapłon, żeby paliwo doszło do wtrysków. Kontrolnie możesz jeden wtrysk wyciągnąć i nacisnąć klapę jak pompka pracuje wtedy zobaczysz czy paliwo z niego leci.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 7:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:57 am
Posty: 22
Lokalizacja: bruksela
gumy sa ok; nysle ze to bendzie ten srebrny przekaznik z dwoma bezpiecznikami sie zawiesza bo jeden siedzi caly czas a drugi jak wloze to spadaja obroto na 800 i pracuje luks ale po paru nin gasnie przekaznik jest cieply wyjme do i chodzi dalej i ma ostrego kopa bardzo czuly na nacisniecie gazu; mam jeszcze pytanko , czy ten przekaznik steruje ta okragla klapko pod filtrem ? bo jak filtr zdjety to i sa dwa bezpieczniki na miejscu to odpali okj pracuje cicho i jak zaczyna gasnac po kilku minutach to slysze syczenie i ta klapka spada okolo milimetra w doli gasnie , natomiast jak jeden bezpiecznik jest wyjety to ma wysokie obroty i syczy ? ta klafka ma terz delikatny taki uskok lekko wyczuwalny przy nacisniecu :-?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl