MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
M103 problemy z układem zapłonowym https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44187 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | fczyzyk [ wt paź 13, 2009 1:40 am ] |
Tytuł: | M103 problemy z układem zapłonowym |
Silnik 103 2.6 benzyna zużywa układ zapłonowy w zastraszającym tempie. Zmienione przewody, kopułka, palec i świece- wszystko BERU. Po roku i przebiegu 15 tys. km kopułka całkowicie wypalona. Zmieniona raz jeszcze kopułka i świece. Po 5 tys. km kopułka wykazuje już duże ślady zużycia. Dwuletnie przewody wysokiego napięcia również kwalifikują się do wymiany. Zdjęcie plastykowej wierzchniej osłony kopułki ( co radzą niektórzy doświadczeni) nie pomogło. Proszę o jakieś sugestje. Filip |
Autor: | AndyS [ wt paź 13, 2009 3:10 am ] |
Tytuł: | Re: M103 problemy z układem zapłonowym |
fczyzyk pisze: Silnik 103 2.6 benzyna zużywa układ zapłonowy w zastraszającym tempie.(...) wszystko BERU. Po roku i przebiegu 15 tys. km kopułka całkowicie wypalona.(...) Zmieniona raz jeszcze kopułka i świece. Po 5 tys. km kopułka wykazuje już duże ślady zużycia. Ooo - to zupełnie jak u mnie. ![]() Właśnie wywaliłem komplet BERU i założyłem 5 letni firmy LUCAS. Poprawa bardzo wyraźna. Przewody oryginalne (od nowości) BOSCH. ![]() fczyzyk pisze: Zdjęcie plastykowej wierzchniej osłony kopułki (co radzą niektórzy doświadczeni) nie pomogło. Wierzysz w ich "doświadczenie"? Bo ja w inżynierów Mercedesa i jestem przekonany że najpierw wypróbowali układ bez osłon (prostsze i tańsze w produkcji) a potem stwierdzili że koniecznie (pomimo kosztów) potrzeba osłon. Dla mnie to logiczne.fczyzyk pisze: Proszę o jakieś sugestje. Poczytaj T E N wątek to chyba wszystko wyjaśni.
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |