MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Porada przed zakupem https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44234 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | kriss23 [ śr paź 14, 2009 11:12 pm ] |
Tytuł: | Porada przed zakupem |
Witam. Chcę kupić W210 diesel 1 seria, proszę o poradę jaki silnik polecacie a jakiego unikać, czy automaty są awaryjne czy nie, na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie, itp... Pozdrawiam. |
Autor: | qoompel [ śr paź 14, 2009 11:29 pm ] |
Tytuł: | |
Poczytaj na forum. Też się przymierzam do W210. Wg mnie: -moc: 3,0TD -moc/spalanie: 2,9TD Chociaż i tak najważniejszy jest stan: ASB, silnika i blachy. |
Autor: | Chuck Norris [ czw paź 15, 2009 2:09 am ] |
Tytuł: | |
w pierwszej serii się zgadzam... chociaż byłbym bardziej za 3,0 turbodiesel bo 2,9 jednak ma tych kucy "fabrycznie" za mało jak na taką gablotę i na silnik prawie 3 litrowy z turbiną... ale to dwa różne silniki 2,9 5 garów 10V 3,0 6 garów 24V to już powinno dac dużo do myślenia... |
Autor: | trocin [ czw paź 15, 2009 9:26 am ] |
Tytuł: | |
To ja napisze jakiego silnika unikać - zdecydowanie 2.2D ![]() |
Autor: | kriss23 [ czw paź 15, 2009 11:42 am ] |
Tytuł: | |
A co jest złego w 2.2D, pytam dlatego, że właśnie tych jest najwięcej w ogłoszeniach sprzedaży |
Autor: | Bukol [ czw paź 15, 2009 11:47 am ] |
Tytuł: | |
Pompa Lucasa, Króla Ciemności ![]() Trzeba dokładnie przejrzeć blachę, bo lubią gnić Okularki, zwłaszcza kielichy amorków. Na szczęście to łatwo dojrzeć przy otwartej masce. Co do silników to zgadzam się z przedówcami - 300D turbo lub 290D turbo, przy czym ten drugi dla oszczędności. Ale nie zgadzma się, że 129KM to mało "jak na taką gablotę". 113KM w 300D W124 daje radę, 136KM z 24 zaworowego 124 też. Zatem te 129KM w 210 też sobie radzi, ale wyścigówka to nie będzie (aczkolwiek znane są przypadki spektakularnych zwycięstw w zawodach sportowych na najwyższym szczeblu ![]() |
Autor: | Popey [ czw paź 15, 2009 3:19 pm ] |
Tytuł: | |
Tematow dot. kupna w210 , silnikow ,blach ,stanu technicznego jest na forum duzo. Uzyj szukajki i bedzie jasne .Jak nie wystarczy wejdz na forum W210 i skonforntuj te informacje . |
Autor: | trocin [ czw paź 15, 2009 8:00 pm ] |
Tytuł: | |
Bukol pisze: Pompa Lucasa, Króla Ciemności ![]() Oprocz pompy to MUŁ na maxa, nie da sie jezdzic, w pakiecie dostajesz kijki do odpychania sie spod świateł ![]() Bukol pisze: Trzeba dokładnie przejrzeć blachę, bo lubią gnić Okularki, zwłaszcza kielichy amorków. Lubią gnic, oj lubią... i amorkow i sprezyn i ramki drzwi i tylne klapy i dol drzwi i ranty blotnikow... ja ostatnio spawalem kielich sprezyny ![]() Bukol pisze: nie zgadzma się, że 129KM to mało "jak na taką gablotę". te 129KM w 210 też sobie radzi, ale wyścigówka to nie będzie (aczkolwiek znane są przypadki spektakularnych zwycięstw w zawodach sportowych na najwyższym szczeblu
![]() Potwierdzam ![]() 2.9 rządzi - OM602 RULEZZZ ![]() |
Autor: | piotrmaja [ pt paź 16, 2009 11:24 am ] |
Tytuł: | |
Nigdy 2.2 . Najlepiej 2,9 turbo lub 3.0 turbo . Co do 3.0 24v 136 km uważam że jak na 210 to mało a w automacie tylko 4 biegi . Zawsze od sprzedającego 2.2 będziesz słyszał że bez turbo to lepiej bo tańszy w eksplaatacji , Jesli chcesz jezdzić normalnie szukaj silnika z turbo . |
Autor: | kriss23 [ pt paź 16, 2009 11:46 pm ] |
Tytuł: | |
Dziękuję za wszystkie porady, a jeszcze zapytam o skrzynie automatyczną, a poniwaz nigdy z automatem nie jeździłem to prosze o garść informacji przed ewentualnym zakupem. |
Autor: | Chuck Norris [ sob paź 17, 2009 7:45 am ] |
Tytuł: | |
tak dla wyjasnienia!!! nie wporwadzajcie chłopaka w błąd!!!!! 3,0 turbo to nie 136 tylko 177KM a to wielka różnica... czyli prawie 3 litrowy silnik 2,9 129KM i 3 litrowy silnik 177KM... niech mi nikt nie mówi że nie ma różnicy... 2,9 zchipowany daje radę... ale teraz zchipuj 3,0!!!! i wtedy porównajcie osiągi... tu jest taka ładna tabelka z danymi... moc, moment, prędkość do setki i takie tam... wszytskie diesle i benzynki w w210 warto spojrzeć i porównać... http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/klasa-e/w210.html |
Autor: | qoompel [ sob paź 17, 2009 9:54 am ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: tak dla wyjasnienia!!! nie wporwadzajcie chłopaka w błąd!!!!! Śpisz? Bukol i piotrmaja pisali o OM606, czyli 3.0 24V 136KM. Nikt nie napisał, że 3.0TD ma 136KM.3,0 turbo to nie 136 tylko 177KM Chuck Norris pisze: 2,9 zchipowany daje radę... ale teraz zchipuj 3,0!!!! i wtedy porównajcie osiągi... Pokaż mi kilka porządnie podkręconych 3.0TD ![]() |
Autor: | Bukol [ sob paź 17, 2009 10:17 am ] |
Tytuł: | |
290D 129KM - dla oszczędności. 300D 24V (atmosferyczny) 136KM - sporadycznie się trafia w 210, częściej w 124 - ani specjalnie oszczędny, ani rakieta, za to niezawodny i 6-cio cylindrowy, ładnie praacuje. 300D turbo 24V 177KM - bardzo dobre osiągi przy umiarkowanym spalaniu, ale 2-3 litry więcej niż 290D trzeba liczyć. Można jeszcze ustrzelić 210-tkę z 20 zaworowym 250D. Ale nie jest łatwo. |
Autor: | Waciak [ sob paź 17, 2009 11:01 am ] |
Tytuł: | |
Chyba nadszedł czas W210, bo i ja powoli przymierzam się do kupna 290TD/300TD ale już po lifcie. |
Autor: | Maksio [ sob paź 17, 2009 11:35 am ] |
Tytuł: | |
Waciak pisze: Chyba nadszedł czas W210, bo i ja powoli przymierzam się do kupna 290TD/300TD ale już po lifcie.
po lifcie to już chyba tylko cdi z diesli ? przeskakuje teraz po allegro i na to by wychodziło... chyba, że o czymś nie wiem |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |