MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Czy coś odpowiada za podniesienie obrotów na "D" ?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44275
Strona 1 z 1

Autor:  bary123ce [ sob paź 17, 2009 8:44 am ]
Tytuł:  Czy coś odpowiada za podniesienie obrotów na "D" ?

Czy w silniku M102 na wtrysku jest element, który jest odpowiedzialny za podniesienie obrotów silnika przy włączeniu napędu w ASB ?
Objawy mam takie, że silnik utrzymuje obroty na poziomie 950 rpm ale po włączeniu na "D" za bardzo spadają i lubi zgasnąć.

Autor:  TReneR [ sob paź 17, 2009 9:03 am ]
Tytuł: 

Od przy klimatyzacji jest jednen sygnal do sterownika, ktory lekko podnosi obroty, ale od automatu nie przypominam sobie.

Autor:  BrunoGiamatti [ sob paź 17, 2009 11:17 am ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
ale od automatu nie przypominam sobie.

Ale też chyba coś jest... Kiedys zagłębiałem się w temat i czegoś się doszukałem (muszę odszukać materiały) [oczko] .. Jak już w gaźniku mam "obrotowego podnaszacza"..

Autor:  zegarek [ sob paź 17, 2009 12:44 pm ]
Tytuł: 

Nie wiem jak się to ma do tego m102, ale w m103 gdzie jest ke-jet, to po włączeniu D, idzie sygnał ze sterownika, aby obniżyć obroty.

Jeśli masz ke-jeta, to pewnie jest to samo. Mogę wygrzebać, który kabelek trzeba odłączyć, aby obroty nie spadały. Sama ta operacja jest w WIS'ie podawana jako ostateczne rozwiązanie wibracji na wolnych obrotach na D.

Autor:  bary123ce [ sob paź 17, 2009 7:08 pm ]
Tytuł: 

zegarek wygrzeb proszę ten kabelek ;)
okazuje się Panowie, iż w M102 w C123 przy włączeniu biegu zmienia się wyprzedzenie zapłonu, co zapobiega gaśnięciu silnika lub zbyt niskim obrotom silnika, co miało miejsce w moim przypadku.

Autor:  ukaniu [ sob paź 17, 2009 7:41 pm ]
Tytuł: 

Kabel fioletowo-biały - złącze 16 sterownika KE.
Z kablem połączonym obroty na D wynoszą niewiele ponad 500.
Z odłączonym ok 700.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/