MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 6:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 21, 2009 9:38 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 21, 2003 11:34 am
Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Jestem po wymianie mostu na zwykly jest super (cicho) ale... jazda bez ASD jest okropna [szalone], mimo ze moje ASD nie dzialalo w 100% to auto ruszalo a nie stalo i krecilo jednym kolem [zlosnikz] Az sie boje co bedzie zima. [szalone]

Bede zagladac do starego mostu na dniach i chcialbym zapytac czy ktos probowal to naprawic? Jakies wskazowki mile widziane. ;)
Domyslam sie ze tarczki do ASD sa drogie, moze szukac innego mostu z obojetnym przelozeniem a ASD przelozyc?

Najchetniej przelozylbym bebechy z obecnego do tego starego ale to sie chyba nie uda :lol:

_________________
120 Ponton 1961r. sprzedam benzyna 1.8
126SE M104 3.2 87r
126 300SE+LPG sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 1:03 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
KUBUS pisze:
Najchetniej przelozylbym bebechy z obecnego do tego starego ale to sie chyba nie uda
To sie nie uda, ale uda sie co innego: przelozyc bebechy z waskiej obudowy (dyferencjal z walkiem atakujacym) do obudowy szerokiej (tej z ASD).
KUBUS pisze:
mimo ze moje ASD nie dzialalo w 100%
Nie wiem czy o to ci chodzilo ale blokada dyferencjalu w ukl. ASD nigdy niejest 100-procentowa.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 1:12 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 21, 2003 11:34 am
Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Zgadza sie 100% da tylko zaspawany most [oczko],

_________________
120 Ponton 1961r. sprzedam benzyna 1.8
126SE M104 3.2 87r
126 300SE+LPG sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 1:49 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Przekłada się tryby zostawia się mechanizm różnicowy ze sprzęgłami (jeśli to tryby są zużyte).
Sprzęgła w 99% są do wymiany, plus dodatkowo płytki regulacyjne. Trudno znaleźć warsztat który będzie potrafił to wszystko poskładać, aby zachować wszystkie tolerancje - znaczy warsztat się znajdzie ale nie będzie to kosztowało mało. Same części do mechanizmu ciernego to ok 700zł (z tego co orientowałem sie w zeszłym roku).
Być może nie potrzeba nic wymieniać tylko odpowiednio wyregulować przekłądnię w moście z ASD + wymiana sprzęgieł.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl