MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Brudne paliwo w przeplywomierzu??W 126 300se!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44389 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | blacha23 [ czw paź 22, 2009 9:57 am ] |
Tytuł: | Brudne paliwo w przeplywomierzu??W 126 300se!! |
zauwazylem ostatnio brudne paliwo w przeplywomierzu pod ta dolna klapka...co to oznacza tak brudne paliwo???mam problemy z odpalaniem samochodu, gdy na chwile zakreci i troche pochodzi zaraz gasnie a gdy otworze klapke przeplywomierza wydostaje sie dym..auto ma odlaczona instalacje gazowa...Problem ?? moj motor to 300se m103 :star: to paliwo ktore zebralem strzykawka jest czarne bardzo brudne tak jakby z dodatkiem oleju:/// samochod odpala chodzi na wolnych obrotach ale ma je nierowne czasem sobie zwieksza i zmniejsza..najlatwiej go odpalic na zimnym silniku potem gdy sie zagrzeje stawia opor...lecz gdy pochodzi na wolnych po jakims czasie zaczyna sie dusic ,gasnie a spod klapy od rozdzielacza bucha dym...gdy otworze klapke i ta druga pod nia wydostaje sie dlugo bialy dym...i zawsze po takiej operacji sprawdzalem stan swiec...niektore sa zakopcone czarna sadza a niektore sa w (oleju benzynie):/ |
Autor: | Janfocus [ czw paź 22, 2009 11:34 am ] |
Tytuł: | |
Widać że silnik ma duże przedmuchy, możliwe że stoją pierścienie -czy auto długo stało nie odpalane? Może tez być problem z uszczelka pod głowicą, ale to już musisz sam zweryfikować... Niestety w KE przedmuchy zaburzaja pracę KE, bo jest sterowane podciśnieniami... |
Autor: | blacha23 [ czw paź 22, 2009 1:28 pm ] |
Tytuł: | |
dlugo stalo...co mi radzisz?? co mam w takiej sytuacji zrobic?? zastanawiam sie nad uszczelka czy jej niewymienic...bo jak dluzej pochodzi to zauwazam lekki dym ale nie potrfie zweryfikowac z kad on jest..wymienialem uszczelki pod kolektor wydechowy i wymienilem pod pokrywe zaworow..lecz uszczellka pod pokrywe zaw. niewytrzymala 1miesiaca:(( juz jest popekana w wielu miejscach...zauwazylem cieknacy olej i moze on sie spalal jak trafial na kolektory...sam niewiem co robic:((((nieznam sie na m103:( |
Autor: | Frytejro [ czw paź 22, 2009 1:42 pm ] |
Tytuł: | |
jesli zamocno skreciles uszczelke pod pokrywa zaworow to moze sie zdarzyc tak jak napisales a ze cieknie to dac ja trzeba bylo na silikonie lekko i by bylo pieknie i czysto. |
Autor: | blacha23 [ czw paź 22, 2009 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
sprobuje nastepnym razem...bardziej chodzi mi co mam zrobic z moim autem??co mi radzicie zrobic?znacie kogos kto moglby przyjechac i zobaczyc co sie dzieje z mb??jestem z minsk mazowieckiego |
Autor: | Janfocus [ czw paź 22, 2009 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
tu nie jest sprawa M103 tylko reanimacji silnika, który stał długo... Duzo postów o tym już było, w takich silnikach potrafią polecieć wszelkie uszczelki i uszczelniacze jak i stanąć pierścienie (stąd przedmuchy) i kilka innych przypadłości. Generalnie temat trudny i wymaga sporo ostrożności. Ja bym zobaczył czy masz tłusty płyn chłodniczy ew. masło w oleju i wtedy wymieniał uszczelkę pod głowicą. A co do przedmuchów, nalać nafty do cylindrów i niech postoi, potem wymień olej i jest szansa że będzie lepiej... |
Autor: | ukaniu [ czw paź 22, 2009 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
Jan nie demonizuj ![]() Powdów złej pracy szukał bym gdzie indziej. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |