MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Brudne paliwo w przeplywomierzu??W 126 300se!!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=44389
Strona 1 z 1

Autor:  blacha23 [ czw paź 22, 2009 9:57 am ]
Tytuł:  Brudne paliwo w przeplywomierzu??W 126 300se!!

zauwazylem ostatnio brudne paliwo w przeplywomierzu pod ta dolna klapka...co to oznacza tak brudne paliwo???mam problemy z odpalaniem samochodu, gdy na chwile zakreci i troche pochodzi zaraz gasnie a gdy otworze klapke przeplywomierza wydostaje sie dym..auto ma odlaczona instalacje gazowa...Problem ??

moj motor to 300se m103 :star:
to paliwo ktore zebralem strzykawka jest czarne bardzo brudne tak jakby z dodatkiem oleju:///


samochod odpala chodzi na wolnych obrotach ale ma je nierowne czasem sobie zwieksza i zmniejsza..najlatwiej go odpalic na zimnym silniku potem gdy sie zagrzeje stawia opor...lecz gdy pochodzi na wolnych po jakims czasie zaczyna sie dusic ,gasnie a spod klapy od rozdzielacza bucha dym...gdy otworze klapke i ta druga pod nia wydostaje sie dlugo bialy dym...i zawsze po takiej operacji sprawdzalem stan swiec...niektore sa zakopcone czarna sadza a niektore sa w (oleju benzynie):/

Autor:  Janfocus [ czw paź 22, 2009 11:34 am ]
Tytuł: 

Widać że silnik ma duże przedmuchy, możliwe że stoją pierścienie -czy auto długo stało nie odpalane? Może tez być problem z uszczelka pod głowicą, ale to już musisz sam zweryfikować...
Niestety w KE przedmuchy zaburzaja pracę KE, bo jest sterowane podciśnieniami...

Autor:  blacha23 [ czw paź 22, 2009 1:28 pm ]
Tytuł: 

dlugo stalo...co mi radzisz?? co mam w takiej sytuacji zrobic??
zastanawiam sie nad uszczelka czy jej niewymienic...bo jak dluzej pochodzi to zauwazam lekki dym ale nie potrfie zweryfikowac z kad on jest..wymienialem uszczelki pod kolektor wydechowy i wymienilem pod pokrywe zaworow..lecz uszczellka pod pokrywe zaw. niewytrzymala 1miesiaca:(( juz jest popekana w wielu miejscach...zauwazylem cieknacy olej i moze on sie spalal jak trafial na kolektory...sam niewiem co robic:((((nieznam sie na m103:(

Autor:  Frytejro [ czw paź 22, 2009 1:42 pm ]
Tytuł: 

jesli zamocno skreciles uszczelke pod pokrywa zaworow to moze sie zdarzyc tak jak napisales a ze cieknie to dac ja trzeba bylo na silikonie lekko i by bylo pieknie i czysto.

Autor:  blacha23 [ czw paź 22, 2009 1:46 pm ]
Tytuł: 

sprobuje nastepnym razem...bardziej chodzi mi co mam zrobic z moim autem??co mi radzicie zrobic?znacie kogos kto moglby przyjechac i zobaczyc co sie dzieje z mb??jestem z minsk mazowieckiego

Autor:  Janfocus [ czw paź 22, 2009 1:46 pm ]
Tytuł: 

tu nie jest sprawa M103 tylko reanimacji silnika, który stał długo...
Duzo postów o tym już było, w takich silnikach potrafią polecieć wszelkie uszczelki i uszczelniacze jak i stanąć pierścienie (stąd przedmuchy) i kilka innych przypadłości. Generalnie temat trudny i wymaga sporo ostrożności. Ja bym zobaczył czy masz tłusty płyn chłodniczy ew. masło w oleju i wtedy wymieniał uszczelkę pod głowicą. A co do przedmuchów, nalać nafty do cylindrów i niech postoi, potem wymień olej i jest szansa że będzie lepiej...

Autor:  ukaniu [ czw paź 22, 2009 5:34 pm ]
Tytuł: 

Jan nie demonizuj ;-) chyba, że w tym kolektorze stało ze 100-200g czarnej breji. W kolekatorach w które nikt nie zaglądał 20 lat lubi stać odrobina oleju, choćby nawet odma była sucha jak pieprz. Raz z tego powodu że jego drobna cześć jednak się przedostaje i tam osiada a dwa rozdzielacz nie jest szczelny i kropelka po kropelce paliwo wycieka - pozostawiajac po sobie osad. W efekcie na dnie jest trochę czarnego bagna.
Powdów złej pracy szukał bym gdzie indziej.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/