MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:09 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 11, 2008 8:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 06, 2008 11:53 am
Posty: 346
Lokalizacja: Pionki k.Radomia
Witam Panowie taki problem maly jest wiem ze to bylo juz na forum ale szukajka mnie nie lubi kieys trafilem na ten temat teraz za nic nie moge, a ktos mial juz taki problem tutaj a mianowicie odpalam silnik i slychac piszczenie na wolnych obrotach dodam tylko gazu i nie piszczy puszcze gaz znow pisk, slychac i tu pytanie co to za czesc jest do wymiany bo nie moge sobie przypomniec, kojaze z tamtego posta ze kolega ja wymienial i kosztowala 170zl Bosh aa no i to bylo cos przy alternatorze wlasnie chyba dobrze pameitam ale co to za czesc byla to juz nie przypomne sobie :oops: :oops:

prosze o wyrozumialosc, jestem poczatkujacy dopiero jesli chodzi o MB :)

z gory dzieki za odp.pozdrawiam :)

_________________
Pozdrawiam Andrew
Omega A Diamant -laleczka

Ex. MB W124 E250D 93r - skasowany :/ ...... ale wroce do gwiazdy


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2008 8:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 20, 2007 10:30 pm
Posty: 270
Lokalizacja: Świdnica Śląska
Trzeba poluzować alternator i spróbować pokręcić kółko alternatora ręką, jak idzie ciężko lub przeskakuje i chrobocze. To łożysko do wymiany, nie radzę pozostać tylko na naciągnięciu paska. No chyba że alternator sam sie poluzował to wystarczy naciągnąć pasek i po naprawie.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 11, 2008 9:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
często piszczy po prostu pasek, szczególnie po rozruchu gdy alternator doładowuje aku (duże obciążenie), naciąg paska może nie pomóc, z reguły trzeba go zmienić...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 12, 2008 6:35 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Z doswiadczenia moge poradzic sprawdzenie amortyzatorka, ktory jest kolo napinacza on moze powodowac piszczenie, nastepnie rolka napinacza a nastepnie sam pasek lub lozysko alternatora :-).

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 12, 2008 8:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 06, 2008 11:53 am
Posty: 346
Lokalizacja: Pionki k.Radomia
dzieki za pomoc w zdiagnozowaniu teraz naprawa i po klopocie :)

punkciki polecialy. pozdro

_________________
Pozdrawiam Andrew
Omega A Diamant -laleczka

Ex. MB W124 E250D 93r - skasowany :/ ...... ale wroce do gwiazdy


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 11:39 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt kwie 22, 2008 11:40 am
Posty: 53
u mnie było podobnie, ale okazał się że to był pasek (choć nowy zaczął piszczeć po kilku miesiącach), wystarczyło go obrócić odwrotnie (ale nie myślcie czasem że klinami do góry :) )


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 2:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Ja wymienialem kolko pasowe alternatora, koszt 170zl, to ono bylo zatarte i popiskiwalo, co grozilo zerwaniem paska...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 3:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 06, 2008 11:53 am
Posty: 346
Lokalizacja: Pionki k.Radomia
wymienione lozysko i pasek przy okazji, piszczalka znikla ;)
pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam Andrew
Omega A Diamant -laleczka

Ex. MB W124 E250D 93r - skasowany :/ ...... ale wroce do gwiazdy


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 18, 2008 10:18 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Przy takich podejrzeniach wystarczy "psiknąć" na rowki paska odrdzewiaczem lub innym "WD-40". Jak piszczenie zaniknie - to mamy winowajcę.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 19, 2009 9:48 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
mnie tez tak piszczy... wymienilem najpierw amorka kiwaczki, potem rolke napinacza i pasek (okazal sie za dlugi) , pozniej pompe wody i pasek jeszcze raz.. byla cisza 2 tyg i znow pisk.. wiec lozyska alternatora, lozysko sprezarki klimy ( bo bylo tak zjechane ze zerwalo klin na elektromagnesie... ) i wciaz piszczy... jedyna opcja taka ze pasek mi sie naciagnal przez to lozysko klimy i jak go wymienei bedzie spokoj.. bo jak widzicie wymienilem wszystko co jest na jego drodze a on sobie piszczy, a jak posmaruje swieczka to cisza


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 20, 2009 11:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Kiwaczka do wymiany - pewnie jest wyrobiona (przekoszona) i krzywo prowadzi pasek

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 20, 2009 1:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr cze 27, 2007 6:35 pm
Posty: 133
Lokalizacja: Toruń
trocin pisze:
Kiwaczka do wymiany - pewnie jest wyrobiona (przekoszona) i krzywo prowadzi pasek


Tak było u mnie. Po wymianie już 50000km spokój...

_________________
W 124 E 200 DIESEL


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 20, 2009 2:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
sprobuje wymienic to lozysko jeszcze, ale powiem szczerze luzu na tym nie ma jako takiego.. tyle tylko ze u mnie po odpaleniu auta kiwaczka caly czas na wolnych pracuje a "podobno" nie powinna. Zna ktos rozmiar tego lozyska ?? jest to silnik OM 603 6 garow po 2 zawory na cyl.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 3:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Jakie łozysko? Wymien po prostu kiwaczke

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 21, 2009 5:06 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
no lozysko. w OM603 kiwaczka ma wymienne samo lozysko, w 24V juz byla tuleja niewymienna - cala kiwaczke trzeba zmieniac. a lozysko kupie za 40, a cala kiwaczka 160 , to chyba roznica?;]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl